Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskoisitko tämän aviomiehen sanomana

Vierailija
13.12.2015 |

Olen vaistonnut vuoden verran, mitään tietoa ei ole, että mieheni salaa jotain. Tunne pelottaa ja ahdistaa joka päivä:( pitkä liitto 12v., lapset ja olen epätoivoinen jo oloni kanssa. Tuntuu etten kohta pysty mistään nauttimaan enää elämässäni. Tällainen tilanne on kuitenkin tapahtunut syksyn aikana. Soitin miehelleni töihin. Yht äkkiä vierestä kuului aivastus ja mieheni puhelin sulkeutui hätäisen oloisena, osui varmaan vaatteisiin samalla kun kahina kuului. Mies kielsi jyrkästi ettei mitään aivastusta ole kuulunut. Nyt siis väittää että kuulenkin jo väärin:( ja kun se kuulosti naisen aivastukselta vieläpä:( muuten ei mitään, mies viettää vapaa ajat perheen kanssa ym hoitaa hommansa muutenkin ok. Vain minun kai liian vilkas mielikuvitus mutta kun en pääse tästä olosta eroonkaan. Mitä tehdä, kun ei voi tehdä mitään. T. Nätti vaimo-78

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän puhelimen putoaminen vain kuulostanut jotenkin aivastukselta? Mitä ihmeen väliä sillä on, jos joku nainen töissä aivastaa vieressä?

Ei mitään. Mutta ei kai sen takia puhelua tarvitse katkaista? Aivastus kuului, sen jälkeen puhelin katkesi ja kuului se kahina. AP

Jos asiasta on jo kuukausia antaisin olla... sillä ei edes olisi väliä uskoisinko tuota miehen yksittäistä sanomista vai en.

Tilanteessa mua olisi luultavasti enemmän kiinostanut miksi puhelu katkesi tai katkaistiin. Välittömästi tapahtuneen jälkeen olisin sen luultavasti ottanut myös puheeksi, mutta hyödytä sitä on vatvoa jälkeenpäin.

Kyllä minua juuri se vaivaakin tässä, kun puhelu katkesi heti. Miksei voinut jatkaa puhelua normaalisti? Uskon vain niin että kun ihminen kerran aivastaa niin monesti tulee perään uusi aivastus vielä. Siksi puhelimen sulki, etten kuulisi uudestaan sitä. AP

Mitä mies vastasi kun kysyit miksi puhelu katkesi tai miksi mies katkaisi sen puhelun?

Ei mitään. Kielsi vain ettei mitään aivastusta kuulunut. Ja se kuului niin selvästi, ihan vieressä oleva aivasti. Mutta minun pitäisi uskoa mieheni sanaa, eikä omia korviani. AP

Vierailija
22/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Naisen aivastus'' saattoi olla vaikka joku termostaatti joka räjähti ja miehelle tuli kiire korjaamaan sitä.

:D Ihana selitys. Yhtenäänhän nuo termostaatit ympärillä laukeilee :)

Pitää kyllä jatkossa aivastella toimistossa hiljempaa. Ei ole tullut mieleenkään, et jonkun nätti pikkuvaimo voi siitä kotona ahdistua, jos se sattuu miehen puhelimen kautta kotiin saakka kuulumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

''Naisen aivastus'' saattoi olla vaikka joku termostaatti joka räjähti ja miehelle tuli kiire korjaamaan sitä.

Pitää kyllä jatkossa aivastella toimistossa hiljempaa. Ei ole tullut mieleenkään, et jonkun nätti pikkuvaimo voi siitä kotona ahdistua, jos se sattuu miehen puhelimen kautta kotiin saakka kuulumaan.

Saat sinä aivastella mutta ei mieheni tarvitse sen takia puhelua katkaista;)

Vierailija
24/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat sinä aivastella mutta ei mieheni tarvitse sen takia puhelua katkaista;)

Eihän mies kertonut syytä miksi katkaisi puhelimen? Ei kai sitäkään katkaisiko tarkoituksellisesti vai katkesiko se vahingossa.

Vierailija
25/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nätti? Onko se jotenkin oleellista?

Ihmisarvossa ei tietenkään, mutta käytännössä tarkoittaa että on helpompi löytää uusi kumppani. Tosin ikääkin on jo.

Älä pilkkaa kun et tunne minua etkä ole nähnyt. Teistä tämä on hauskaa, minusta ei. Kyllä vaikutan ikäistäni nuoremmalta, hyvin säilynyt olen;)AP

Merkityksetöntä. Lapsia olet mennyt miehen kanssa tekemään, siinä ei mitkään nätteydet paina ollenkaan. Mies

Vierailija
26/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vastauksia. Jos sinusta tuntuu että hän pettää, hän todennäköisesti pettää. Hanki lisää todisteita, tuota aivastuttaa et voi enää todisteena käyttää.

Vierailija
27/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nätti? Onko se jotenkin oleellista?

Ihmisarvossa ei tietenkään, mutta käytännössä tarkoittaa että on helpompi löytää uusi kumppani. Tosin ikääkin on jo.

Älä pilkkaa kun et tunne minua etkä ole nähnyt. Teistä tämä on hauskaa, minusta ei. Kyllä vaikutan ikäistäni nuoremmalta, hyvin säilynyt olen;)AP

Merkityksetöntä. Lapsia olet mennyt miehen kanssa tekemään, siinä ei mitkään nätteydet paina ollenkaan. Mies

En käsitä yhtään mitä puhut?? AP

Vierailija
28/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti naisen intuitio on yleensä oikeassa näissä pettämis asioissa.

Itse kriiseilin yhden pikku asian (vastaavanlainen juttu kuin tuo aivastus) kanssa vuoden saamatta vastausta ja lopulta kun olin henkisesti ihan loppu, sanoin että haen eron kun en enään jaksa elää omien harhaluulojeni kanssa.

Kappas kun alkoikin tunnustuksia sataa, mutta eipä auttanut enään.

Eron hain ja sen sain.

Olisipa mies tunnustanut asiat silloin kun niistä kysyin niin voisi asiat olla toisin.

Ja mitään ihan lopullista ei ollut kerinnyt edes tapahtua, mutta se vuoden piina oli se niitti, että vaikka tunnusti niin en pystynyt antamaan anteeksi.

Vierailija
29/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi, että sinusta on tuntunut jo pitempään, että hän salailee jotain ja kysy onko tunteesi oikeassa. Kyllähän intuitio osuu usein oikeaan, joskus taas oma huoli saa tulkitsemaan asioita väärin.

Vierailija
30/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näiden vastausten perusteella sain käsityksen, ettei minulla vaimona ole edes mitään oikeutta miettiä tämmöisiä. Ihan typerää kyseenalaistaa miehen rehellisyyttä. AP

Vierailija
31/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaunis insinöörin vaimo, syntymävuosikin meillä sama. Luulen, että olet provoilija, mutta jos et ole, niin tässä sinulle muutama neuvo. Kuulostaa siltä, että tämä miehen yllättävä puhelimen sulkeminen ja sen kieltäminen ei ole ongelman ydin suhteessanne. Ongelman ydin on siinä, että miestäsi ei kiinnosta sinun tunteet. Hyvässä parisuhteessa asioista pystyy keskustelemaan ja jos toinen kokee olonsa epävarmaksi, niin toinen käytöksellään yrittää helpottaa toisen oloa ja saada hänet tuntemaan olonsa turvallisemmaksi. Jos miestäsi ei kiinnosta sinun tunteet, niin et voi häntä pakottaa. Ota iisisti ja yritä miettiä muita asioita kuin suhteen tilaa ja miehen toimintaa. Tee asioita lastesi ja ystäviesi kanssa, liiku, aloita uusi harrastus. Tee asioita, joista saat hyvää oloa. Ota hieman etäisyyttä mieheesi. Ajan myötä asiat selkeytyvät suuntaan tä toiseen. Erokaan ei ole maailmanloppu, mutta epätäydellisessä suhteessakin voi elää. Pidä huolta itsestäsi 💙

Vierailija
32/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuntaan tai toiseen

Vierailija
33/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kriiseilin yhden pikku asian (vastaavanlainen juttu kuin tuo aivastus) kanssa vuoden saamatta vastausta ja lopulta kun olin henkisesti ihan loppu, sanoin että haen eron kun en enään jaksa elää omien harhaluulojeni kanssa.

Eron hain ja sen sain.

Olisipa mies tunnustanut asiat silloin kun niistä kysyin niin voisi asiat olla toisin.

Ja mitään ihan lopullista ei ollut kerinnyt edes tapahtua, mutta se vuoden piina oli se niitti, että vaikka tunnusti niin en pystynyt antamaan anteeksi.

Veit sanat suustani.. Juuri näin koen. Eikä kukaan sitä ymmärrä. Hoetaan vaan että ota selvää asioista. Miten ottaa, jos ei mitään mahdollisuutta selvittää mitään. Olen tilanteen vanki:( AP

Vierailija
34/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eron hain ja sen sain.

Voitko kertoa millainen pikku asia se oli? Olisin tosi tosi kiitollinen. Tämä aivastusjuttu ei ole ainut asia meillä mitä mietin, mutta yksi niistä. AP

Veit sanat suustani.. Juuri näin koen. Eikä kukaan sitä ymmärrä. Hoetaan vaan että ota selvää asioista. Miten ottaa, jos ei mitään mahdollisuutta selvittää mitään. Olen tilanteen vanki:( AP

Vierailija
35/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eron hain ja sen sain.

Ymmärrän sinua täysin.

Tilanne on ihan huippu ahdistava, koska meilläkin kävi niin että tapa jolla sain sen ensimmäisen asian tietooni, oli pakko kertoa asiasta kysyessä.

Sen avulla mies oppi piilottamaan asioita paremmin enkä voinut saada parempia todisteita.

Enkä tosin jaksanutkaan, koska olihan ne vain minun "harhaluuloja".

Minulla ei ole oikeasti muuta neuvoa kuin jos olet yhtä loppu henkisesti kuin minä olin, ota ero. Vaikka harkinta-aika yms.

En itse olisi jaksanut jatkaa suhdetta enään edes sen tunnustuksen jälkeen, olin niin loppu siihen valehteluun. Se on helvetin raskasta.

Voimia!

Ja tiedän nuo neuvot, kyllä se siitä/lopeta kyttääminen/hanki harrastus blaablaa. Jonninjoutavaa.

Vierailija
36/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eron hain ja sen sain.

Voitko kertoa millainen pikku asia se oli? Olisin tosi tosi kiitollinen. Tämä aivastusjuttu ei ole ainut asia meillä mitä mietin, mutta yksi niistä. AP

Musta suhdetta jossa asioita ei pysty selvittämään ja puhumaan on turha jatkaa riippumatta siitä johtuuko se vaiheista peittelystä vai jostakin muusta esim. siitä että toiselle ei ole mitään merkitystä sillä mitä tunnet, ajattelet tai sanot.

Vierailija
37/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eron hain ja sen sain.

Ymmärrän sinua täysin.

Tilanne on ihan huippu ahdistava, koska meilläkin kävi niin että tapa jolla sain sen ensimmäisen asian tietooni, oli pakko kertoa asiasta kysyessä.

Sen avulla mies oppi piilottamaan asioita paremmin enkä voinut saada parempia todisteita.

Enkä tosin jaksanutkaan, koska olihan ne vain minun "harhaluuloja".

Minulla ei ole oikeasti muuta neuvoa kuin jos olet yhtä loppu henkisesti kuin minä olin, ota ero. Vaikka harkinta-aika yms.

En itse olisi jaksanut jatkaa suhdetta enään edes sen tunnustuksen jälkeen, olin niin loppu siihen valehteluun. Se on helvetin raskasta.

Voimia!

Ja tiedän nuo neuvot, kyllä se siitä/lopeta kyttääminen/hanki harrastus blaablaa. Jonninjoutavaa.

Olisitko mitenkään voinut kertoa mikä oli teillä se asia mikä vaivasi sinua ja sai sinut epäilemään miestäsi? Jos edes suuntaa antavasti kertoisit. Koen tämän kaiken todella ahdistavana:( AP

Vierailija
38/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 vielä jatkaa, älä AP ajattele niin, että eroat, jos saat todisteet pettämisestä. Silloin ajatuksesi alkavat kiertää vain sen ympärillä, että sinun on löydettävä ne todisteet. Voit jumiutua sellaiseen pakkomielteeseen vuosiksi. Ajattele asiaa mieluummin niin, että jos sinulla on todella huono olo suhteessanne, niin siinä on riittävästi syytä eroon, jos mieskään ei ole yhtään kiinnostunut puhumaan kanssasi ja yrittämään enemmän parisuhteenne eteen.

Vierailija
39/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko käy panemassa jotain nuorta kiinteää isotissistä muijaa ihan varmasti.

Ap on ehkä "nätti" mutta ikä alkaa näkyä naamasta ja lapset pilanneet vartalon ja tissit, mullekin fysioterapeutti sanoi että 40v eteen päin on pelkkää loivennusta monttuun.

Vierailija
40/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

31 vielä jatkaa, älä AP ajattele niin, että eroat, jos saat todisteet pettämisestä. Silloin ajatuksesi alkavat kiertää vain sen ympärillä, että sinun on löydettävä ne todisteet. Voit jumiutua sellaiseen pakkomielteeseen vuosiksi. Ajattele asiaa mieluummin niin, että jos sinulla on todella huono olo suhteessanne, niin siinä on riittävästi syytä eroon, jos mieskään ei ole yhtään kiinnostunut puhumaan kanssasi ja yrittämään enemmän parisuhteenne eteen.

Tiedän, mutta on tämä tilanne vaikea. En vain tiedä kuinka kauan jaksan:( AP