Uskoisitko tämän aviomiehen sanomana

Vierailija

Olen vaistonnut vuoden verran, mitään tietoa ei ole, että mieheni salaa jotain. Tunne pelottaa ja ahdistaa joka päivä:( pitkä liitto 12v., lapset ja olen epätoivoinen jo oloni kanssa. Tuntuu etten kohta pysty mistään nauttimaan enää elämässäni. Tällainen tilanne on kuitenkin tapahtunut syksyn aikana. Soitin miehelleni töihin. Yht äkkiä vierestä kuului aivastus ja mieheni puhelin sulkeutui hätäisen oloisena, osui varmaan vaatteisiin samalla kun kahina kuului. Mies kielsi jyrkästi ettei mitään aivastusta ole kuulunut. Nyt siis väittää että kuulenkin jo väärin:( ja kun se kuulosti naisen aivastukselta vieläpä:( muuten ei mitään, mies viettää vapaa ajat perheen kanssa ym hoitaa hommansa muutenkin ok. Vain minun kai liian vilkas mielikuvitus mutta kun en pääse tästä olosta eroonkaan. Mitä tehdä, kun ei voi tehdä mitään. T. Nätti vaimo-78

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi nätti? Onko se jotenkin oleellista?

Asiallisia vastauksia kaipaisin. Nätti kun nätti olen. Mutta ei kai sillä väliä. AP

Vierailija

Eiköhän puhelimen putoaminen vain kuulostanut jotenkin aivastukselta? Mitä ihmeen väliä sillä on, jos joku nainen töissä aivastaa vieressä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tekeekö miehesi työtä jossa olisi ehdottoman yksin eikä mahdollista että kukaan muu olisi paikalla? 

Työskentelee miesten kanssa. Puhui puhelimeen, käsitin että on yksin kun oli aivan hiljaista. En minä sitä aivastusta muuten miettisi mutta kun samaan aikaan kun se kuului, mies sulki puhelimen hätäisenä. Ja se kuulosti naisen aivastukselta. Ja kieltää sen, miksi?? AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän puhelimen putoaminen vain kuulostanut jotenkin aivastukselta? Mitä ihmeen väliä sillä on, jos joku nainen töissä aivastaa vieressä?

Ei mitään. Mutta ei kai sen takia puhelua tarvitse katkaista? Aivastus kuului, sen jälkeen puhelin katkesi ja kuului se kahina. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihmisarvossa ei tietenkään, mutta käytännössä tarkoittaa että on helpompi löytää uusi kumppani. Tosin ikääkin on jo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten naisten ja miesten aivastusäänet eroaa?

En usko, että se edes oli aivastus.

Mies kieltää ettei aivastusta kuulunut. Ei sillä väliä oliko nainen vai mies vaan sillä että miksi kieltää. Lukekaa kysymykseni vielä. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihmisarvossa ei tietenkään, mutta käytännössä tarkoittaa että on helpompi löytää uusi kumppani. Tosin ikääkin on jo.

Älä pilkkaa kun et tunne minua etkä ole nähnyt. Teistä tämä on hauskaa, minusta ei. Kyllä vaikutan ikäistäni nuoremmalta, hyvin säilynyt olen;)AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
''Naisen aivastus'' saattoi olla vaikka joku termostaatti joka räjähti ja miehelle tuli kiire korjaamaan sitä.

Tietotekniikka alalla työskentelee

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Mutta ei kai sen takia puhelua tarvitse katkaista? Aivastus kuului, sen jälkeen puhelin katkesi ja kuului se kahina. AP

Jos asiasta on jo kuukausia antaisin olla... sillä ei edes olisi väliä uskoisinko tuota miehen yksittäistä sanomista vai en.
Tilanteessa mua olisi luultavasti enemmän kiinostanut miksi puhelu katkesi tai katkaistiin. Välittömästi tapahtuneen jälkeen olisin sen luultavasti ottanut myös puheeksi, mutta hyödytä sitä on vatvoa jälkeenpäin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat