Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kehuja hoitajille potilailta ketju.

välillähyväähoitoa

Niin paljon on haukkuja, että tasapainoitetaanko vähän kehuilla? Itselläkin monta ihan hirvittävää kokemusta, mutta kaikki eivät ole hirviöitä.

Itselläni oli niin ihanat avustajat tilanteessa jossa työnnettiin paksua neulaa useaan kertaan emättimen seinän läpi vatsaontelon läpi munasarjoihin.

Kipu oli niin hirveä, että lääkityksestä huolimatta tuntui sietämättömältä. Olin aiemmin pyörtynyt samassa toimenpiteessä kuukausia aiemmin ja olin heidän kanssaan aiemmin jutellut, että kun olin herännyt, luulin olleeni grayn anatomiassa ja selittänyt, että " hei nyt en kuulu tänne sarjaan anteeksi vaan" kun laittoivat happimaskia herättyäni.
Uudessa toimenpiteessä sanoin,että kohta lähtee taju. He laittoivat tipan päälle ja sanoivat, että"mitä mitä!!nyt kerrot onko se mc dreamy siellä ny kerro siitä vähän me halutaan tietää!!"
Itketti ja nauratti samaan aikaan enkä pyörtynyt. Huusin, että vihaan sitä miestä :D
Nopeasti oli homma ohi ja kovasti kehuttiin mun sekoilujuttuja.
Aiemmin olin kysynyt, että haittaako jos kiroilen, kun en halua olla epäkohtelias niin he kiroilivat ensin, että minua ei hävetä kiroilla ja käskivät antaa tulla :D

Kommentit (2)

Vierailija

Kyllä esimerkiksi mun lapset on saaneet hyvää hoitoa, kiireellisellä sektiolla pari kuukautta ennen aikojaan syntyneet kaksoset saivat Oysissa erittäin hyvää hoitoa, ja kyllä minäkin periaatteessa. Mielellään miehen kanssa veroja maksellaan, ollaan kiitollisia siitä kaikesta hyvästä mitä niillä rahoilla saadaan. Toki myös miehen palkan maksaa valtio...

Vierailija

Suuret kiitokset Hyvinkään sairaalan kirurgisen osaston hoitajille ihanasta kohtelusta ja hyvästä hoidosta kiireestä huolimatta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat