Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pimppa vai pippeli esteettisesti kauniimpi?

Vierailija
12.12.2015 |

Kun kummankin asettaa avoimesti esille (miehen elin juhlakunnossa, nainen kiihottuneena), niin kumpi on keskimääräisesti kauniimpi?

Minusta naisvartalo on ylivoimaisesti kauniimpi kuin miehen, mutta entä pelkkä elin?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pimppi!

Olen ap:n kanssa samaa mieltä että naisen vartalo on yleisestikin ottaen mielestäni upeampi ilmestys.

Tämän kertoo sekin että en ikinä katsele miesten vartaloita, mutta vaikka olenkin hetero nainen niin naisten vartaloita tulee ihailtua!

Vierailija
62/84 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kova kulli on jylhänkomea ilmestys.

t. heteromies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi on eräänlainen temppeli :P

Vierailija
64/84 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käsi kiinnostavampi kuin jalka? Molemmat kuuluu ihmisyyteen ja täydentävät toisiaan. 

Olisi toivottavaa, että jokainen olisi sen verran sinut itsensä kanssa, ettei tarvitsisi voimaantua haukkumalla vastakkaisen sukupuolen värkkejä tai ylistämällä omia toisen yli. 

Vierailija
65/84 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä píllut yleisesti ottaen on paljon kauniimpia kuin munat, vaikka heteronaisena tämän sanonkin. Toki semmoset naisten alapäät on rumia, joissa häpyhuulet roikkuu tai ylipäätänsä semmoset ”outiet”. Inniet on aina kauniita. Ja ei, en ole mikään ylispedari vaan ihan nuori nainen. Voi olla, että munkin alapää alkaa roikkua rumasti kun vanhenen. Tiedostan sen hyvin.

Vierailija
66/84 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, jos naisen pimppi on mun mielestä temppelimäinen. Olen vähän sellainen pimpinpalvoja tyyppinen mies :P

Vierailija
67/84 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, jos naisen pimppi on mun mielestä temppelimäinen. Olen vähän sellainen pimpinpalvoja tyyppinen mies :P

Suomeksi sanottuna: tavallinen heteromies.

Vierailija
68/84 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä píllut yleisesti ottaen on paljon kauniimpia kuin munat, vaikka heteronaisena tämän sanonkin. Toki semmoset naisten alapäät on rumia, joissa häpyhuulet roikkuu tai ylipäätänsä semmoset ”outiet”. Inniet on aina kauniita. Ja ei, en ole mikään ylispedari vaan ihan nuori nainen. Voi olla, että munkin alapää alkaa roikkua rumasti kun vanhenen. Tiedostan sen hyvin.

Tässä tulee esille se, että kun ajatellaan pillun ulkonäköä, ajatellaan sitä ulkoisinta osaa, joka korostuu varsinkin jalkojen ollessa lähekkäin eli nahasta, rasvasta ja sidekudoksesta muodostuvia isoja häpyhuulia, jotka ovat panssarina herkemmille paikoille. Murrosiässä ne muuttuvat vähän ryppyisemmiksi ja tummemmiksi (on yksilöllistä miten paljon) kuin muu nahka, mutta kokonaisuutena ajatellen siinä ei ole suuremmin mitään sellaista, mitä ei löytyisi vaikka jaloista tai mahasta ympäriltä paitsi se viilto siinä keskellä. 

Eli se, mitä pidetään pillussa kauniina, ei ole edes sitä kudosta ja tavaraa, mikä erottaa pillun muusta ihosta ja ruumiista kunnolla. Pillun omintakeisuus tulee esiin silloin, kun jalat ovat levällään ja limakalvo-osat tuodaan näkyville sikäli kun niissä on nähtävää. 

Miehellä taas ne 'persoonalliset' ja selvästi erilliset kudokset ovat jatkuvasti selvästi näkyvillä joka asennossa ja kuvakulmassa. Miehellä on suuria liikkuvia asioita, solutyyppejä ja isompia kudoksia, joita naiselta ei löydy ollenkaan tai vain kehon sisäpuolelta. 

Eli silloin kun puhutaan pillusta kauniina, ei varsinaisesti tarkoiteta pillun olevan omaleimaisella tavalla kaunis, vaan että se huomaamattomalla tavalla sulautuu muuhun vartaloon hajuttomasti ja mauttomasti ja näin tuntuvat kokevan varsinkin naiset itse, koska monet naiset haluaisivat vaalentaa häpyhuulia, lyhentää häpyrakoa tms. kun taas miehet eivät ajattele ihan samalla tavalla naisten varustuksesta ja vaikka naisille ei ole läheskään yhtä noloa ja kiellettyä haukkua miesten elintä kuin naisten miesten, naiset kuitenkin asettavat miehen sukuelimelle päinvastaiset ihanteet kuin naisille eli mitä enemmän omintakeista ja muusta kehosta erottuvaa kudosta miehellä on, sen parempi eli rumaksi haukuttu penis muuttuu ihanaksi, kunhan "rumuutta" on tarpeeksi paksusti ja pitkästi. 

Vierailija
69/84 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vertaillaan pelkkää ulkonäköä, vaikkapa 1 metrin etäisyydeltä seisovaa ihmistä katseltuna, niin kyllähän se kunnolla seisova pippeli on kauniimpi. Pimpistä ei näy juuri yhtään mitään, jollei erityisesti jalkoja levitellä.

Vierailija
70/84 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen on aina kauniimpi, onhan nainen elämänlähde, maailma.

Vierailija
71/84 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tykkään pillusta, se on kauniimpi.

Vierailija
72/84 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdottomasti komea kulli, parhaimmillaan sopivan kankeassa puoliseisokissa ja kivekset alhaalla.

Vierailija
73/84 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisärömpsä vai ulkolenkkimakkara karvaisine roikkopalleineen?

Ensimmäinen, mutta siinäkään ei ole hurraamista.

Joku nauroi aikoinaan suunnitellessaan ihmisille sukupuolielimiä.

Outo kommentti, onko sulla edes seksuaalisia haluja? Itse pidän komean miehen sukupuolielimiä todella kiihottavina.

Vierailija
74/84 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeksi sanottuna: tavallinen heteromies.

Teoriassa joo, käytännössä astetta kinkympi mies. Todelliset pimpinpalvojat ajattelevat ja toteuttavat omaa orgasmiaan vähemmän. Naisen nautinto menee oman edelle. Tästä nimitys pimpinpalvonta, koska se kuvastaa parin seksuaalista asetelmaa :P

Vierailija
75/84 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulva jossa on perhosen siipiä tai kukan terälehtiä muistuttavat sisemmät häpyhuulet; sellainen on hyvin kaunis.

M46, häpyhuulipalvelujen loppukäyttäjä

Vierailija
76/84 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pippeli tietty

Vierailija
77/84 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliseisokki tai täysi seisokki. Molemmissa kulli näyttää komeelta. Ja jos on siunattu komealla vehkeellä, niin aina parempi.

Eli vastaan kulli, ilman muuta.

Vierailija
78/84 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimppi on kusinen suolenpätkä.

Puhu vain siitä peniksestä, mieshän pissaa sillä.

Nainen on monimutkaisempi eli pissa tulee eri aukosta kuin millä nainen harrastaa seksiä eikä sekään aukko ole suolenpätkä.

Vierailija
79/84 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivekset ovat hullattomat mutta kyllä penis näyttäisi melkoiselta ilman kiveksiä. Mielestäni pillu isoilla häpyhuulilla kuin ruusun terälehdet on kaikista kaunein ja sellaisia häppäreitä on ihana imeskellä :). Itse orgasmina spermaryöppy on huomattavasti kiihottavamman näköinen entä pillun orgasmi joka ei ulospäin niin paljoa näykkään

Vierailija
80/84 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen olisi samalla tavalla visuaalinen kuin mies ja kiihottaisi enemmän ulkonäkö niin uskoisin että moni nainen vastaisi miehen vartalon olevan upeampi. Naiselle taas on ilmeisen yks ja sama onko miehellä partaa jos käytös natsaa mutta miehelle karvaton pillu vs karvallinen on aivan eri juttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän