Arvatkaa mitä? olen ollut 20v suhteessa ihmiseen

Vierailija

Joka ei ole koskaan vienyt mua mihinkään, mulla ei ole ollut ikinä hauskaa hänen kanssaan. Hän ei tuo mitään lisäarvoa elämääni. surullisinta on ollut tajuta se, että ei ole rakastanut koskaan.

Miten tästä selviää? Ero on ainoa vaihtoehto..kai minä voin vaatia että elämässäni on sisältöä..hän ei siihen enää kuulu muutenkuin lasteni isänä.

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan surullinen huomio.

On. Todella :(
Ap

Ei ole koskaan aiemmin tullut mieleen?

Itse olisin jo seurusteluaikana jättänyt miehen, jonka kanssa ei ole hauskaa ja joka ei koskaan vie minua mihinkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse olisin jo seurusteluaikana jättänyt miehen, jonka kanssa ei ole hauskaa ja joka ei koskaan vie minua mihinkään.

Ei :( ei mulla ole ollut terveen parisuhteen mallia kotona. Olin suhteen alkuaikana pahasti masentunut, joten tyydyin kohtalooni. En aio enää tyytyä. Ap

Vierailija

Aika ulkoaohjautuvaa puhua, että "mies vie minut jonnekin". Mitä muuta voi suhteelta odottaa, kuin pettymystä? Et sä mikään puudeli ole, jota mies vie jonnekin, vaan aikuinen täysivaltainen ihminen, jolla pitäisi tosiaan olla omaa halua ja ellei ole, niin paha siitä on toista syyttää.
Ei miehesi ole vastuussa sinun onnestasi, vaan hänen tehtävänsä on korkeintaan tukea sinua, kun sinä löydät oman halusi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei :( ei mulla ole ollut terveen parisuhteen mallia kotona. Olin suhteen alkuaikana pahasti masentunut, joten tyydyin kohtalooni. En aio enää tyytyä. Ap

Mulla oli samaa, ap. Oletko ihan varma, ettei mies haluaisi tukea sua, jos puhut hänelle rehellisesti tunteistasi ja tuntemuksistasi minä-muodossa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulla oli samaa, ap. Oletko ihan varma, ettei mies haluaisi tukea sua, jos puhut hänelle rehellisesti tunteistasi ja tuntemuksistasi minä-muodossa?

Mut on niin lyöty tässä suhteessa että mä en jaksa edes yrittää - vaan riuhtoa itseni irti ja pois. Ap

Vierailija

Mä elin samanlaisessa suhteessa ja halusin jatkaa, vaikka mies ei kunnioittanut minua yhtään. Petti, häipyi ryyppyreissuilleen, pahoinpiteli, teki lapsen vieraan naisen kanssa ja vaikka mitä. Annoin kaiken anteeksi ja mua poljettiin kuin kynnysmattoa. Lopulta tämä mies jätti mut naisen takia, jonka kanssa oli pettänyt useita kertoja. Nyt olen aivan rikki ja masentunut ja aikuiset lapsemmekaan eivät ymmärrä, että olen masentunut ja ovat meneet iloiset ja onnellisen isänsä puolelle kaikki. Olen aivan yksin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä elin samanlaisessa suhteessa ja halusin jatkaa, vaikka mies ei kunnioittanut minua yhtään. Petti, häipyi ryyppyreissuilleen, pahoinpiteli, teki lapsen vieraan naisen kanssa ja vaikka mitä. Annoin kaiken anteeksi ja mua poljettiin kuin kynnysmattoa. Lopulta tämä mies jätti mut naisen takia, jonka kanssa oli pettänyt useita kertoja. Nyt olen aivan rikki ja masentunut ja aikuiset lapsemmekaan eivät ymmärrä, että olen masentunut ja ovat meneet iloiset ja onnellisen isänsä puolelle kaikki. Olen aivan yksin.

Voi sua... :( ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Mut on niin lyöty tässä suhteessa että mä en jaksa edes yrittää - vaan riuhtoa itseni irti ja pois. Ap

Millälailla lyöty?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Millälailla lyöty?

Henkisesti. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entä jos miehesi on koko liittonne ajan toivonutkin, että itsenäistyt ja alat ottaa vastuusi elämästäsi?

Se selviää, kun tänään ilmoitan että haluan hänen lähtevän
Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat