LA Elokuu 2016

Seuraa 
Liittynyt30.3.2015

Aloitetaan uusi keskustelu meille, joilla laskettu aika on elokuussa 2016 :)

Sivut

Kommentit (83)

Juili
Seuraa 
Liittynyt30.3.2015

Täällä tänään rv 5+4, LA 9.8.16.

Olen 27-vuotias ja asun Helsingissä. Plussatestin tein viikko sitten (yk 4) :) Perheeseeni kuuluvat aviomies ja 5/2014 syntynyt esikoispoika.

Manna
Seuraa 
Liittynyt13.12.2015

Heippa hei!

Laskettu aika vielä vähän hukassa, mutta digitestin mukaan noin rv 4+2 - 5+0.
Tampereen kupeessa asustelen ja kotona puuhailee poika 4v ja tyttö 7v. Koeputkilapsia kumpikin ja nyt kasvatuksen alla iloinen  "lähes luomuyllätys". :)

Sipti
Seuraa 
Liittynyt13.12.2015

Hei!

Miä kanssa ilmottaudun. Nyt jotakuinkin rv 4. Erittäin toivottu yllätys. Tai siis raskaus alkoi odotettua "helpommin" edelliseen verrattuna. :)

Ennestään poika, 04/2011.

Käyttäjä452
Seuraa 
Liittynyt14.12.2015

Heippa täältäkin suunnalta!

Tein siis lauantaina positiivisen testin, johon tuli siis haalea plussa mutta plussa kuitenkin :)
Menossa olis suurinpiirtein rv 4+3 ja LA olis 19.8 nettilaskurin mukaan...
Meillä on jo yksi ihana prinssi joka täyttää nyt 23pv vuoden :)♥
Plussa oli erittäin toivottu joululahja!
Mulla on nyt kokoaja ollut sellasta menkka maista jomotusta alavatsalla... onko täällä muilla ollut?

ninnielina
Seuraa 
Liittynyt15.12.2015

Hei, myös täällä plussattu lauantaina ja rv noin 5+0. Ensimmäinen raskaus kyseessä ja toivottu oli :) 

Miehelläni oli myös lauantaina synttärit ja saikin sitten parhaimman lahjan x) Täällä kans menkkamaisia kipuja/jomotusta ollu. 

Haaveilija15
Seuraa 
Liittynyt16.12.2015

Heippa!

Täällä olisi kanssa la 12.8 :) tänään 5+5 menossa, reilu viikko sitten plussattu :) viime viikko kovien vatsakipujen kourissa mitä tutkittiin ja kaiken pitäisi olla hyvin. Viikon päästä 6+4 olisi varhaisultra! Jännitys on kova :) tänään 10tunnin yöunien jälkeen kauhea väsymys ja kaupassakäynti vei ihan voimat 😁

Jonni
Seuraa 
Liittynyt15.12.2015

Hei,

Ajattelin rohkaistua mukaan.

Ensimmäisen lapsen laskettuaika on näillä näkymin 19.8 eli nyt mennään viikoilla 4+6.

Mulla on ikää kertynyt jo 36 vuotta, mutta silti tärppäsi lähes samantien kun päätös saatiin tehtyä. Olo on väsynyt ja nälkäinen, mutta muuten suhteellisen normaali. 

Käyttäjä502
Seuraa 
Liittynyt18.12.2015

Aamulla ilmestyi kaksi viivaa testiin, aivan alkumetrit käsillä, about 4+2 rv. Ensimmäinen lapsi itselle, miehellä kaksostytöt 3v. Olen 28 vuotias terveydenhoitajaopiskelija Vantaalta ja taidan surutta nyt hurahtaa tähän täysin, ilman mitään pidäkkeitä 😃

ElokuunMamma
Seuraa 
Liittynyt19.12.2015

Heippa!

Ilmottaudunpa minäkin mukaan :). Olen 33- vuotias ja ensimmäistä yhteistä lasta uusperheeseen yritettiin puolisoni kanssa n.puoli vuotta . Yllättäen sain plussan testiin ekstra pitkästä kierrosta ja nyt omien laskelmien mukaan rv. 6+5 (LA 8.8.2015).  Oireita on ollut  mm."menkka"kipuilut, ajoittainen kuvotus ja järjetön väsymys...

Olen tämän raskauden alun ollut todella pessimistinen, koko ajan tuntuu, että ei siellä mitään vauvaa olekkaan. Ja jokaisen vatsakivun epäilen johtuvan tulevasta keskenmenosta tms. :O. Onko muilla tällaisia ajatuksia? ? 

No maanantaina menen alkuraskauden ultraan ja siellähän se sitten selviää onko ketään kyydissä :). Jännittää!

Juili
Seuraa 
Liittynyt30.3.2015

Onpas mukavaa, että tänne on löytänyt muitakin odottajia :) Mulla myös on tuntunut oikeastaan ovulaatiosta asti vatsassa sellaista menkkamaista jomotusta, samoin rinnat ovat olleet koko ajan kipeät. Lievä kuvotus alkoi vähän ennen plussaa ja on oikeastaan vasta tänä viikonloppuna muuttunut pahemmaksi. Ehkä tavallista enemmän myös väsyttää. Toistaiseksi kaikki oireet ovat olleet kuitenkin niin lieviä, että ne voisi melko helposti laittaa vaan huonojen yöunien ja syömättömyyden piikkiin, jos ei raskaudesta tietäisi :) 

Mulla myös ajoittain välähtelee mielessä keskenmenon pelko, kuten varmaan melkein kaikilla alkuraskaudessa. Toisaalta jotenkin on tosi "varma" olo raskaudesta, jo ennen plussaa oli koko kierron ajan sellainen olo, että nyt tärppäsi :) Esikoista odottaessa muistelen keskenmenon pelon ja epätodellisen olon raskauden suhteen olleen paljon voimakkaampia. 

BabyAugust
Seuraa 
Liittynyt20.12.2015

Heippa!
Ilmottaudun mukaan odotukseen! Perjantaina tehty plussa :) epäilisin olevani viikolla 3 ja toinen lapsi olisi tulossa. Esikois tyttö 10/2014.
Ihmettelin kun kahvi maistuu niin oudolle/pahalle vaikka kuinka puunasin keittimen ja vaihdoin toiseen merkkiin. :D
Ekan raskauden huomasin todella kipeistä rinnoista ja "kuumista aalloista". Huono olokin tuli viikolla 5-6.. Nyt ei ainakaan näitä oireita ei ole ollut...
Hassua kyllä ettei vielä voi käsittää että pieni ihme siellä masussa kasvaa :) vaikka täälläkin ollaan pessimistinä siihen asti että pääsee ekaan ultraan.

Haaveilija15
Seuraa 
Liittynyt16.12.2015

Alku ultra lähestyy! Kuinkahan sitä jaksaa malttamatomana odotella pari päivää :D nyt oon huomannu että kaikki ärsyttää! Voi luoja että pienetkin jutut ärsyttää :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat