Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA Elokuu 2016

12.12.2015 |

Aloitetaan uusi keskustelu meille, joilla laskettu aika on elokuussa 2016 :)

Kommentit (83)

61/83 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

62/83 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun vaavi: Onko se face-ryhmä kasattu miltä pohjalta? Siis mistä porukka on sinne kasaantunut? Onko teitä paljon jo siinä? :)

Mielelläni tulisin johonkin ryhmään facessa, mutta jos siellä on jo +50 odottajaa, niin ehkä en ihan semmoseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/83 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kukaan muu hankkinut kotidoppleria? Minulla sellainen tuli hankittua jo edellisen raskauden aikana ja on kyllä huippu vehje tällaiselle hermoheikolle odottajalle :D. Olen saanut pikkuisen sykkeen kuulumaan jo 9+ viikolta :). Nyt mennään siis viikolla 10+5 ja torstaina on edessä np-ultra. Ehkä sen jälkeen tämä keskenmenon pelko hiukan hellittää...

Niin ja minuakinkyllä kiinnostaisi liittyä siihen faceryhmään :). Paljonko siellä on sakkia?

64/83 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mäkin tuun mielummin pieneen ja vähän intiimimpään ryhmään, ku sillo keskustelu pysyy usein asiallisempana. Esikoisen facevauvaryhmässä on reilut 20 ihmistä ja se on ollu ihanan kannustava ja tiivis ryhmä.

65/83 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faceryhmä kiinnostaisi minuakin, täällä tulee käytyä niin älyttömän harvoin :) Pieni ja salainen ryhmä olisi minustakin hyvä, noihin suljettuihin en halua liittyä, kun näkyisi kaikille kavereille, mutta jo olemassa olevia salaisia ryhmiä ei taas löydä kuin jo ryhmään kuuluvien kautta. Tietysti jos joku tässä ketjussa osaa perustaa uuden salaisen ryhmän, niin se olisi aika loistava vaihtoehto.

66/83 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ryhmä on salainen ja sinne pitää jonkun aina lisätä uudet jäsenet. Meitä on 55hlöä, mutta keskustelu on todella asiallista, monipuolista ja silti ryhmä on pysynyt intiiminä. Osa toki on enemmän taka-alalla ja osa aktiivisempia.

Aina on saanut nopeasti avun askarruttavaan kysymykseen ja pysyy kärryillä muiden kuulumisista.

Itse myöskin tykkään "puhua" ihmisille ihan nimillä, en nimimerkeillä yms.

Mutta jokainen tyylillään 😊

Huomenna muuten eka neuvola 😱

elovaavi16 + möhö 7+5

67/83 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen faceryhmän nimi on?

68/83 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaista ryhmää ei tietääkseni saa etsittyä ryhmän nimellä, joten siitä tiedosta tuskin on täällä hyötyä :( Mutta Elovaavi16, jos tuohon ryhmään vielä on tarkoitus lisätä jäseniä ja liittyminen sinun kauttasi onnistuu, niin täällä varmaan olisi itseni lisäksi muitakin kiinnostuneita.

Vierailija
69/83 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Loin salaisen ryhmän facebookkiin ja koitan pitää sen pienenä. Lähettäkää s-postiin siiri80(at)windowslive.com sähköpostia ja kertokaa nimi ja kuvailkaa profiilikuvaanne fb:ssä, niin lisäilen teitä ryhmään. Nähdään sielä:)

Vierailija
70/83 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiri80, laittelin sulle sähköpostia :)

Vierailija
71/83 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin laitoin Siirille sähköpostia! :)

72/83 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin myös viestiä :)

Vierailija
73/83 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiri80, laitoin myös s-postia mutta siis voit lisätä ihmisiä sinne myös kutsumalla sähköpostiosoitteen perusteella! Ei siis tarvitse nimiä etsiä :)

74/83 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitoin Siiri80 postia jo aiemmin päivällä :) 

75/83 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä kanssa laitoin postia. :)

Vierailija
76/83 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elovaavi16, voisitko kertoa miten siihen isompaan ryhmään liitytään?

77/83 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitan sähköpostia! :)

Joku semmonen 35 henkilöä on mun mielestä ja kokemuksella vielä hyvänkokoinen fb-ryhmä, mutta silloin kaikkien pitää olla aika aktiivisia. JOku 10-15 henkilö jos vaan on, niin sitten se kuivuu helposti kasaan. :)

78/83 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta huomasin tällaisen ketjun! 

Mutta täällä siis myös 25v. kolmosen odottaja Porista! :)

Perheeseen kuuluu aviomies, sekä pojat; 5v ja toinen maaliskuussa 2v sekä Mörkö-koira :)

La olisi elokuun 20. mikä hauskaa sinällään, että esikoinen on syntynyt elokuun 14. 2010 :D

kärsin KAMALASTA pahoinvoinnista aina rv 9 saakka :/ ja nyt toivonkin salaa että josko se tytön tyllerö sieltä nyt tulisi. On ollut koko raskausaika tähän saakka niin erilainen kun pojista :)

Rv 10+3 käytiin ekan kerran pikku tiitiäistä katsomassa ja siellä hän porskutti <3 

seuraava ulta olisi 8.2. nt- ultra :)

Onko täällä muita äitejä Porista? :)

Vierailija
79/83 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täältä tulee jakoon hieman erikoisempi tarina...

Olen 24-vuotias nainen, opiskelija.

Ennen tämän vaiheen opiskeluja, olin työelämässä 5 vuotta, alueella Porvoo-Helsinki.

Työ oli jokapäiväistä, samaa kaavaa, ja tajusinkin lopulta että haluan vielä opiskella ja nähdä liaää maailmaa!

Viimeisen vuoden olen opiskellut; ensin 5kk Tukholmassa.

Tämän jälkeen Barceloonaan!

Barcelonasta jatkoin työharjoitteluun Malagaan, ja Malagasta taas opiskelemaan Barceloonaan.

Joulun aikana isälleni todettiin syöpä, joten tulin takaisin Suomeen, Helsinkiin opiskelemaan, jotta olisin lähempänä nyt ainakin alussa.

Barcelonassa tapasin myös vuosi sitten maailman ihanimman miehen, tosin 3 vuotta nuoremman. Iästä huolimatta, hän on kaikin puolin järkevin, rehellisin ja vastuuntuntoisin nuori mies kaikista poikaystävistäni tähän asti! Vaikka muut ovatkin olleet lähemmäs 25-30v. :D

Ja sitten asiaan... Reilu pari viikkoa sitten hakeuduin gynekologisiin tutkimuksiin kuukautisten poisjäämisen takia.

Neuvolasta sanottiin aiemmin että tämä voisikin olla aivan normaalia, koska olin vaihtanut ehkäisypillereitä. Mutta kuukautisia ei kuitenkaan alkanut näkymään, joten menin gynekologille ja selvisi rv. 9+3!

Viimeiset viikot ovat tuntuneet pitkiltä, on ollut iso kasa asioita mietittävänä. Mitä tässä tekisi?

Muutin takaisin Suomeen, poikaystäväni opiskelee ja työskentelee Barcelonassa.

Emme siis asu yhdessä, emme edes samassa maassa. Sen lisäksi, puhumme toisillemme englantia. Olen myös kaksikielinen eli suomi ja ruotsi ovat äidinkieleni.

Poikaystävälläni taas on äidinkielinä espanja ja katalaani. Big mess!

Mietin kauan miten pärjäisin, pärjäisimme...

Lopulta tulimme päätökseen, että selviämme tietenkin tästä!

Nyt alkaa olemaan rv. 12+1 ja 9.2 on ensimmäinen ultra.

Laskettu aika on heitellyt neuvolasta laskureihin 19.8-24.8! Tiistaina siis selviää tarkempi laskettu aika :)

80/83 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka :) Mä olen 33 v. Helsingistä ja LA on 25.8. Eka lapsi meille tulossa, olo on ok. Mitä nyt olen tietty koko hiihtoloman ollu kuumeflunssassa 😔 ja pientä kuvotusta ja päänsärkyä jatkuu kyllä edelleen

Liittyisin tosi mielelläni Facebook-ryhmään, jos sellainen on? Vasta tänne löysin, ja aika uusi koko forumilla. Musta mahtavaa olis jutella ja jakaa mieluummin fb:ssä salassa, mutta omalla nimellä jne ? ☺️ Tämä sivusto ei ole kaikista kätevin ainakaan puhelimella..