Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin poikaystävääni

Vierailija
12.12.2015 |

Olen ollut poikaystäväni kanssa yhdessä nyt neljä vuotta.

Poikaystävä ei ole koskaan pettänyt ainakaan ei ole jäänyt kiinni. Kännykät ym olen lukenut läpi eikä mitään ole löytynyt.. Hän on välillä mustasukkainen jos menen vaikka tyttöporukalla baariin.

Eilen olin baarissa kavereiden kanssa ja kavereiden lähdettyä kotiin jäin juttelemaan humalassa erään miehen kanssa. Päädyimme sänkyyn baari illan päätteeksi.

Hirveä morkkis ja kaduttaa. Mietin tässä että kerronko poikaystävälle vai en. Hän on kaikenlaista pettämistä vastaan.

En kuitenkaan halua lopettaa suhdetta..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUORE PERKELE!!! Ihan syystä ollut mustasukkainen, tiennyt syvällä sydämessään taipumuksesi kevyt kenkäisyyteen. Olet heikko, pettäjä, likainen, iljettävä lima emätin. Sinunlaisten naisten takia mies joutuu vankilaan.

En ole huore. Nyt vaan sattu tekemään mieli vierasta. AP.

Vierailija
22/26 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesettekö huorenlihan ennen käyttöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa tämä olikin vaan provo. Hauskaa launtaita vaan!

Vierailija
24/26 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUORE PERKELE!!! Ihan syystä ollut mustasukkainen, tiennyt syvällä sydämessään taipumuksesi kevyt kenkäisyyteen. Olet heikko, pettäjä, likainen, iljettävä lima emätin. Sinunlaisten naisten takia mies joutuu vankilaan.

En tätä kirjoittanut.

Meillä on myös pieni vauva niin myöskään sen takia en ala parisuhdetta pilaamaan kertomalla että olen pettänyt.

T.ap

Vierailija
25/26 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloin juuri olet huore. Olet koko loppuelämäsi ja koko loppuelämäsi tulet muistamaan tämän ja joku toinen huore tulee sinut vielä pettämään, jotta tunnet huoren tien.

Vierailija
26/26 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut poikaystäväni kanssa yhdessä nyt neljä vuotta.

Poikaystävä ei ole koskaan pettänyt ainakaan ei ole jäänyt kiinni. Kännykät ym olen lukenut läpi eikä mitään ole löytynyt.. Hän on välillä mustasukkainen jos menen vaikka tyttöporukalla baariin.

Eilen olin baarissa kavereiden kanssa ja kavereiden lähdettyä kotiin jäin juttelemaan humalassa erään miehen kanssa. Päädyimme sänkyyn baari illan päätteeksi.

Hirveä morkkis ja kaduttaa. Mietin tässä että kerronko poikaystävälle vai en. Hän on kaikenlaista pettämistä vastaan.

En kuitenkaan halua lopettaa suhdetta..

Jos sinulla on ollenkaan selkärankaa niin kerrot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan