Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mässytän ruokaa, miten se lopetetaan?

Vierailija

Kuulemma mässytän syödessä ja mies ei kestä syödä mun kanssa edes sipsejä. En osaa syödä toisella tavalla. En siis syö mitenkään suu auki ja pureskeken omasta mielestäni normaalisti. Miten siis voin muuttua?

Kommentit (4)

Vierailija

Sipseistä tukee aina ääntä - parempi KUMMANKAAN olla syömättä mitään, kun katsotte yhdessä leffaa tms. Minäkään en siedä mässytystä, mutta tajuan sen olevan oma ongelmani ja vältän siksi niitä tilanteita. Pääasia että syö suu kiinni, jotkut syövät suu auki ja maiskuttelevat kiekellä kitalakeen... Tai puhuvat ruoka suussa ja näkyy, kuinka se pureskeltu mössö pyörii siellä...

Ei ette syö sipsejä yhdessä, jos muestä häiritsee muukin syömineb, hän voi vetäytyä omaan rauhaansa ruokailun ajaksi. Tuo oikeasti ei ole sinun vastuullasi muuttua. Ja ihmistä jita tällainen häiritsee, häiritsee niin oienet äänetkin, että niitä on kenenkään mahdotonta välttää. nimim kokemusta on. Ihmettelen itse nykyään sitä, kuinka syöminen on vallannut kaiken ajan ihmisen yhdessäolosta. Voisi tehdä niin, että syödään ruoka-aikana ja muuna aukana ei syödä vaan tehdään.muita asioita. Ja hampaat kiiittävät sitä myös...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
:DD Sun pitää nainen opetella syömään. Iso tyttö jo

No se tässä onkin, etten tiennyt, etten osaa syödä. Vasta näin lähes 10 vuoden jälkeen mies kertoi miksi näyttää niin vihaiselta ruokapöydässä (lähes aina tosin syö yksin) ja sanoi että mässytän eikä kestä sitä, siksi syö muualla. Lapset ei kuulemma häiritse vaan minä. Söin nuudeleita ja hän itse pilkkoi veitsellä niitä pieniksi palasiksi ja minä söin kai kuin possu. Tosin kuulemma mässytän aina ja aiemminkin olen kuullut miten mässytän vaikka niitä sipsejä. Tosin harvoin niitä syön ja mies itse tuonut ne siihen ja syö itse.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat