Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi puhelinkaupat haluavat vanhan puhelimen vaihdossa?

Vierailija

Niin, miksi puhelinkaupat tarjoavat vanhasta kännykästä rahaa, kun ostaa uuden? Mitä niille vanhoille puhelimille tehdään? Ei kai niitä myyntiinkään laiteta..?

Kommentit (11)

Vierailija

Taitavat it-miehet osaavat palauttaa kaikki puhelimelle kerran tallennetut ja jo myöhemmin poistetutkin tiedot. Esim. Nuorten naisten nakukuvia. Itse en koskaan antaisi vanhaa puhelintani kenellekään vaan tuhoaisin itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taitavat it-miehet osaavat palauttaa kaikki puhelimelle kerran tallennetut ja jo myöhemmin poistetutkin tiedot. Esim. Nuorten naisten nakukuvia. Itse en koskaan antaisi vanhaa puhelintani kenellekään vaan tuhoaisin itse.
Tässä esimerkki naisten tietotaidosta tekniikan osalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mun veli on ko.nörtti ja se ainakin sai kaiken takas palautettua :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voi hitsi, jäikö pienipalkkainen puhelinkauppanörtti kiinni harrastuksestaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, kun hän mainitsee it-miehet? Jos luulet, ettei voi, niin voi voi sinun omia taitojasi. 

Vierailija

Meillä viettivät teinitytöt eräänkin hilpeän hetken jonkun puolijulkkiksen käytetyn puhelimen ääressä. Liekö ollut joku av-mamma, joka oli sille muusikolle intiimejä kuvaviestejä lähetellyt ...

Hyvä syy voi olla se, että sitten joutuu taas ostamaan uuden luurin, kun ei ole enää vanhaa varalta sitten, kun se vasta ostettu ei toimi.

Vierailija

Yrittävät olla ekologisia, kun varmistavat kierrätyksen. Lisäksi puhelimissa on paljon erilaisia kierrätettäviä osia ja metalleja, joista saa rahaa kun ne myydään uusien puhelinten valmistukseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat