Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petin poikaystävääni

Vierailija

Olen ollut poikaystäväni kanssa yhdessä nyt neljä vuotta.

Poikaystävä ei ole koskaan pettänyt ainakaan ei ole jäänyt kiinni. Kännykät ym olen lukenut läpi eikä mitään ole löytynyt.. Hän on välillä mustasukkainen jos menen vaikka tyttöporukalla baariin.

Eilen olin baarissa kavereiden kanssa ja kavereiden lähdettyä kotiin jäin juttelemaan humalassa erään miehen kanssa. Päädyimme sänkyyn baari illan päätteeksi.

Hirveä morkkis ja kaduttaa. Mietin tässä että kerronko poikaystävälle vai en. Hän on kaikenlaista pettämistä vastaan.

En kuitenkaan halua lopettaa suhdetta..

Sivut

Kommentit (26)

Minä myös

Kerro. Oman mielenrauhasi samaiseksi. Sotahan siinä syttyy ja todennäköisesti ero. Valheessa on kuitenkin vaikeaa ja kauheaa elää

Vierailija

Sanot poikaystävällesi että meen sukupuolitesteihin koska panin isomunaista neekeriä ja taidan olla paksuna sille. Kyllä te saatte sovittua.

Vierailija

Ohimennen mainitsee, ikäänkuin itsestään selvänä asiana kertoilee että on paitsi pettänyt, vielä kyylännyt  poikaystävänsä puhelimenkin läpi.

Mahtava ihminen, kertakaikkiaan.

Vierailija

Munasit suhteesi oikein kunnolla. Olisikohan toi kännykän läpikäyminen merkki sun silloin vielä alitajuisesta pettämistaipumuksesta, jota projisoit poikaystävääsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajattelin,että jos kerron niin parisuhde päättyy eroon. Olisiko vain helpompi jättää kertomatta?

T. Ap

Joo, tottakai, olethan tottunut olemaan helppo ja myös tekemään asioita helpoimman kautta. Pääasia on, että sulla on kivaa.

Kunnia ja pallit

HUORE PERKELE!!! Ihan syystä ollut mustasukkainen, tiennyt syvällä sydämessään taipumuksesi kevyt kenkäisyyteen. Olet heikko, pettäjä, likainen, iljettävä lima emätin. Sinunlaisten naisten takia mies joutuu vankilaan.

Vierailija

Kerro rehellisesti äläkä valehtele.

Mä jouduin elokuussa ikävään välikäteen kun entinen kaveri, nainen joka petti, kertoi mulle totuuden, mutta valehteli poikaystävälleen joka mulleki on edelleen hyvä kaveri. Kerroin mun poikaystävälle mitä tää nainen sano mulle tehneensä ja mun poikaystävä kertoi kerran tälle petetylle, koska oli niin vihainen kun kuuli mitä kaikkea pettäjä oli sanonu eron syyksi. Pettäjä selitti eron syyksi tunteiden viilenemisen ja välimatkan kun totuus oli että oli pettänyt monen eri pojan kanssa. Bileissä ja jatkoilla.

Sain hirveät haukut siitä että petetty oli saanut tietää totuuden ja pettäjä katkaisi kaikki välit minuun (mistä olen ihan iloinen) ja petetty kärsii vieläkin. Elätteli pari kuukautta koko ajan toivoa siitä että he palaisivat yhteen, ja vasta kun hän kuuli totuuden hän pystyi jatkamaan eteenpäin.

Nyt sinun täytyy työntää omat tunteesi syrjään ja kertoa miehellesi koska hän on ansainnut totuuden. Hänellä on oikeus miettiä haluaako hän jatkaa sinun kanssasi olemista. Jos haluaa eron sun pitää vaan hyväksyä se, koska olet tietoisesti mennyt pettämään miestä, kun olet tiennut mitä mieltä hän on pettämisestä. Ei mitään selityksiä "olin humalassa" "halusin läheisyyttä" vaan suora totuus.

Vierailija

Annan vinkin: Mene pois tältä palstalta. Täältä et tule saamaan sympatiaa, pelkkää pilkkaa ja huorittelua, valitettavasti. Voit itseksesi miettiä, kerrotko vai etkö. Jaksamista sulle, mitä päätätkin tehdä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat