Yläikäraja pillifarkuille? (ei soivan kireille)

Vierailija

Minkä sille tekee, kun ne näyttävät vieläkin omasta mielestäni ihan kivoilta. Missä iässä niistä tulee av-mammojen mielestä luopua?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

No kiitos sanoistanne. :D Joskus sitä vaan miettii, että kun vuodethan vierivät koko ajan, sehän on fakta, ja vaikka minä tunnenkin itseni sielultani ikinuoreksi, niin mitä jos... mitä jos minustakin on tullut sellainen josta jotkut nuoremmat, tai vaikka vanhemmatkin ajattelevat että onpas tuossa nainen, joka on jämähtänyt menneeseen. No mutta tuskin huolta, jos vaan mietin viime aikaisia kokemuksiani.

Vierailija

Musta ikää olennaisempaa on aina miettiä vartalonmallia, kun vaatteita valitsee. Hoikille sopii pillifarkut vielä vaikka keski-iässäkin. Miksei? Liian kireät ei sovi kenellekään, ei edes teineille. Esim. pitkän löysän paidan kanssa kapeat farkut on hieno yhdistelmä.

Pyöreämmälle vartalolle sopii mun mielestä paremmin vaikka legginssit kuin pillifarkut, mutta varmaan toikin on makuasia. Käytä, ap, niitä vaatteita, joissa tunnet olosi mukavaksi.

T. N21, joka ei pillifarkuista luovu :)

Vierailija

No siis olen hoikka, mutta on mulla muodotkin. Tuskin olisin minään vuosikymmenenä niitä muuten päälleni vetänytkään. aloittaja

Vierailija

Mä olen nähnyt vanhojakin naisia pilleissä ja ovat näyttäneet hyviltä. Siis jotain 50-60 vuotiaita.
Mun mielestä vaatteissa ei ole ikärajaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Musta ikää olennaisempaa on aina miettiä vartalonmallia, kun vaatteita valitsee. Hoikille sopii pillifarkut vielä vaikka keski-iässäkin. Miksei? Liian kireät ei sovi kenellekään, ei edes teineille. Esim. pitkän löysän paidan kanssa kapeat farkut on hieno yhdistelmä.

Pyöreämmälle vartalolle sopii mun mielestä paremmin vaikka legginssit kuin pillifarkut, mutta varmaan toikin on makuasia. Käytä, ap, niitä vaatteita, joissa tunnet olosi mukavaksi.

Kyllä jalkojen ulkonäkö on olennaisempaa kuin hoikkuus, väärät rimppakintut on syytä peittää jollain löysemmällä. Monella omenavartaloisella pullukalla taas on hyvät sääret, silloin pillifarkut näyttävät usein hyvältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuolema

Mutta onko päätyttävä siihenkään. Tiedättekö kun joissain kulttuureissa hautavitriiniin asetellaan esineitä jotka olivat vainajan hahmoa osuvasti kuvailevia tämän ollessa vielä elossa. Niissä voi olla vaikka colatölkeistä lähtien, olen nimittäin nähnyt.

Niin sitä vaan että olisi sekin, jos siellä olisi pillifarkut laskostettuna ja teksti: niin ne vuodet kuluivat, kuten tässä vaiheessa voimme havaita, mutta yksi aina pysyi; pillifarkut. Lepää pillifarkuissasi, se ja se.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kyllä isokokoisemmillekin sopii pillifarkut. Luonnollisesti, kunhan vaatteet on vain sopivan kokoiset.

Mutta muuten olen samaa mieltä, käytä ap pillifarkkuja jos tykkäät! Vanhemmille sopivat aivan yhtä hyvin kuin nuorillekin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat