Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläikäraja pillifarkuille? (ei soivan kireille)

Vierailija
12.12.2015 |

Minkä sille tekee, kun ne näyttävät vieläkin omasta mielestäni ihan kivoilta. Missä iässä niistä tulee av-mammojen mielestä luopua?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä rauhassa jos tykkäät, ei ole yläikärajaa :D

Vierailija
2/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v. Näinhän sivistyneet romanitkin tekevät. Sitten siirrytään mekkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saat pitää vaikka vielä toinen jalka haudassa!

Vierailija
4/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15. Sitten voit alkaa pukeutua kuten aikuiset.

Vierailija
5/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos sanoistanne. :D Joskus sitä vaan miettii, että kun vuodethan vierivät koko ajan, sehän on fakta, ja vaikka minä tunnenkin itseni sielultani ikinuoreksi, niin mitä jos... mitä jos minustakin on tullut sellainen josta jotkut nuoremmat, tai vaikka vanhemmatkin ajattelevat että onpas tuossa nainen, joka on jämähtänyt menneeseen. No mutta tuskin huolta, jos vaan mietin viime aikaisia kokemuksiani.

Vierailija
6/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ikää olennaisempaa on aina miettiä vartalonmallia, kun vaatteita valitsee. Hoikille sopii pillifarkut vielä vaikka keski-iässäkin. Miksei? Liian kireät ei sovi kenellekään, ei edes teineille. Esim. pitkän löysän paidan kanssa kapeat farkut on hieno yhdistelmä.

Pyöreämmälle vartalolle sopii mun mielestä paremmin vaikka legginssit kuin pillifarkut, mutta varmaan toikin on makuasia. Käytä, ap, niitä vaatteita, joissa tunnet olosi mukavaksi.

T. N21, joka ei pillifarkuista luovu :)

Vierailija
7/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 60-luvulla syntyneet saa käyttää pillufarkkuja

Vierailija
8/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis olen hoikka, mutta on mulla muodotkin. Tuskin olisin minään vuosikymmenenä niitä muuten päälleni vetänytkään. aloittaja

Vierailija
9/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt vanhojakin naisia pilleissä ja ovat näyttäneet hyviltä. Siis jotain 50-60 vuotiaita.

Mun mielestä vaatteissa ei ole ikärajaa.

Vierailija
10/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema

Vierailija
11/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä soivia housuja jalkaan, oli farkut tai ei. Hermohan sellaisessa piipityksessä ja menee kaikilta.

Vierailija
12/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ikää olennaisempaa on aina miettiä vartalonmallia, kun vaatteita valitsee. Hoikille sopii pillifarkut vielä vaikka keski-iässäkin. Miksei? Liian kireät ei sovi kenellekään, ei edes teineille. Esim. pitkän löysän paidan kanssa kapeat farkut on hieno yhdistelmä.

Pyöreämmälle vartalolle sopii mun mielestä paremmin vaikka legginssit kuin pillifarkut, mutta varmaan toikin on makuasia. Käytä, ap, niitä vaatteita, joissa tunnet olosi mukavaksi.

Kyllä jalkojen ulkonäkö on olennaisempaa kuin hoikkuus, väärät rimppakintut on syytä peittää jollain löysemmällä. Monella omenavartaloisella pullukalla taas on hyvät sääret, silloin pillifarkut näyttävät usein hyvältä.

Vierailija
13/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolema

Mutta onko päätyttävä siihenkään. Tiedättekö kun joissain kulttuureissa hautavitriiniin asetellaan esineitä jotka olivat vainajan hahmoa osuvasti kuvailevia tämän ollessa vielä elossa. Niissä voi olla vaikka colatölkeistä lähtien, olen nimittäin nähnyt.

Niin sitä vaan että olisi sekin, jos siellä olisi pillifarkut laskostettuna ja teksti: niin ne vuodet kuluivat, kuten tässä vaiheessa voimme havaita, mutta yksi aina pysyi; pillifarkut. Lepää pillifarkuissasi, se ja se.

Vierailija
14/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kyllä isokokoisemmillekin sopii pillifarkut. Luonnollisesti, kunhan vaatteet on vain sopivan kokoiset.

Mutta muuten olen samaa mieltä, käytä ap pillifarkkuja jos tykkäät! Vanhemmille sopivat aivan yhtä hyvin kuin nuorillekin.

Vierailija
15/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 60v opettajakin käytti vielä muutama vuosi sitten, kun olin lukiossa. Ja ihan hyvältä näytti!

Vierailija
16/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä niin kauan kuin haluat. Älä ainakaan ala suomalaisista miehistä ottamaan mallia pukeutumisen suhteen.

Vierailija
17/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin kaupoista äitiysvaatteita. Kaikki hoisut olivat pillifarkkuja. Pakko oli ostaa vaatteita päälle. Näyttää hyvältä tai ei.

Vierailija
18/18 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen varsinaista ikärajaa ole olemassa, mutta painorajan voisi kyllä asettaa. Se olisikin helppo toteuttaa, jos farkkuja tehtäisiin vain johonkin 28-30 tuumaan asti. Vankat reidet, paksut pohkeet ja iso etureppu piukoissa farkuissa, jenkkakahvoista puhumattakaan, on järkky näky. Tosin melkein yhtä järkkyä on, kun iäkäs lähes anorektisen laiha mummeli tai pappareinen vetää tiukat pillifarkut jalkaansa. Ei ole jenkkakahvoja, mutta ei ne luisevat kannikat ja pattipolvet ole sen hemaisevampia. Farkut sinänsä sopivat kaiken ikäisille, kunhan löytyy sopiva malli.