Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mihin yh voisi lahtea yksin matkalle? Haluaisin tehda noin 3-4 paivan kivan reissun, jossa voisi olla jotain mahdollisuuksia vaikka jarjestettyyn ohjelmaankin

Vierailija
12.02.2006 |

Tykkään luonnossa olemisesta, mutta kaupungit, kulttuuriharrastukset ja kylpylät (ja rannatkin) ovat ihan jees :)

Ehdottakaa jotain kivaa?

Minulla ei ole oikein ketään, jota pyytää mukaan. Ovat joko niin kiinni avioliitossaan, etteivät uskalla jättää miestä tai heillä on niin pieniä lapsia ettei se onnistu (esim vauva) TAI on rahasta puute TAI he eivät voi muuten kuvitella matkustavansa ilman perhettä. Sinkkukavereita ei ole, jotka voisivat lähteä. Tuntemani muut yh:t eivät saa lasta hoitoon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemistä riittää!

Vierailija
2/6 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niihin järjestetään just noita 3-4 päivän matkoja. Mene nettisivuille kurkistelemaan vaan. Barcelona on ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun " viimein" pääsee.

ap

Vierailija
4/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomista ja tekemistä riittää, eikä kukaan tullut ahdistelemaan vaaleata nuorta suomityttöä, eli aika rauhassa sain olla. Kaksi vuotta sitten olin viikon rantalomalla yksinäni ja silloinkin oli kivaa. Ainoa asia mistä en pidä yksin matkustamisessa on yksin syöminen. En tykkää mennä illalla ravintolaan yksinäni... Muuten yksin matkustaminen on minusta rentouttavaa, saa tehdä juuri niitä asioita kuin itse haluaa.

Minulla on ollut yksin matkustamisen syynä juuri samat asiat kuin sinulla, eli en ole saanut sopivaa seuraa mukaan. Pidän matkustamisesta ja jos en saa seuraa, menen yksinäni. Teen vuodessa yleensä yhden viikon rantaloman ja yhden 3-5 päivän kaupunkiloman.

Praha on myös kiva paikka, siellä on todella paljon tutustumisen arvoisia paikkoja, joten yksinkin riittää tekemistä.

Vierailija
5/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa reissua!

Vierailija
6/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin itse siellä viikon yksin. Paljon nähtävää ja uimarantakin on (tosin ei kaikein puhtain). Juttuseuraakin siellä saa pyytämättä, mutta halutessaan seurasta pääsee eroon pyytämällä! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi