Haluaisitko tietää jos sinua petetään?

Utelias

Olen miettinyt että on ihmisiä, jotka eivät halua tietää jos petetään ja ihmisiä jotka haluavat tietää kaiken. Tulin miettineeksi että onkohan ihmisen luonne jotenkin sidoksissa tähän asiaan... Esim.
1. Haluaisin tietää jos petetään, edes vaikka olisi ollut kerta luonteinen juttu eikä jatkuisi. Ja haluaisin tietää kuinka usein olisi tapahtunut ja kenenkä kanssa.
2. Pidän järjestämisestä ja ahdistun jos minulta pimitetään tietoa. En usko olevani kontrolloiva, sillä en niin välitä vaikuttaa toisten ihmisten käyttäytymiseen, mutta toivon saavani mahdollisimman paljon tietoa ympäristöstäni, jotta voin vaikuttaa omaan käytökseeni ja tulevaisuuteeni.
3. Minua on petetty.

Mitens sinä?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Haluaisin tietää, koska mulle rehellisyys on tärkeää, enkä haluaisi olla suhteessa epäluotettavan ihmisen kanssa. Sukupuolitautien riskikin on olemassa.

Nainen 48v

No en haluaisi tietää.

Jos kuitenkin saisin tietää niin en halua tietää mitään yksityiskohtia miten homma meni käytännössä. Sen voisin haluta tietää että mikä oli syy jotta voisin itse toimia ehkä toisin ja poistaa ehkä tarvetta toiselta miksi se pettää.  

Toista ihmistä ei voi omistaa ja ei elämä siihen kaadu jos toista oikeasti rakastaa. 

Jos on pettänyt toista on mielestäni raukkamaista kaataa morkkiksensa syyttömän niskaan. Itsekseen pitää kärsiä ja miettiä mitä ja miksi on tullut tehtyä. Miettiä myös homman jatkuvuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt että on ihmisiä, jotka eivät halua tietää jos petetään ja ihmisiä jotka haluavat tietää kaiken. Tulin miettineeksi että onkohan ihmisen luonne jotenkin sidoksissa tähän asiaan... Esim.
1. Haluaisin tietää jos petetään, edes vaikka olisi ollut kerta luonteinen juttu eikä jatkuisi. Ja haluaisin tietää kuinka usein olisi tapahtunut ja kenenkä kanssa.
2. Pidän järjestämisestä ja ahdistun jos minulta pimitetään tietoa. En usko olevani kontrolloiva, sillä en niin välitä vaikuttaa toisten ihmisten käyttäytymiseen, mutta toivon saavani mahdollisimman paljon tietoa ympäristöstäni, jotta voin vaikuttaa omaan käytökseeni ja tulevaisuuteeni.
3. Minua on petetty.

Mitens sinä?

Kaikki kolme, tottakai

Vierailija

Haluaisin tietää tietysti jotta avioero saataisiin vireille mahd. pian. Oli sitten kertaluontoinen tai ei. Yksityiskohtia en ehkä haluaisi tietää. N25

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ehdottomasti.

Vastaus siis otsikon kysymykseen. Haluan tietää kaiken, jotta voin tehdä tosiasioihin perustuvia päätöksiä. Nyt ei tilanne päällä.

Vierailija

Kyllä haluaisin. Sama syy kuin ylempänä: jotta voisin päättää omasta elämästäni perustuen siihen, kuinka asiat oikeasti ovat.

Pettämisen peittely toisen "säästämisen" syyllä on aika lailla sama asia, kuin varastaisi päivittäin työnantajaltaan, mutta perustelisi sen itselleen olevan ihan ookoo, koska ei halua tuottaa totuudella työnantajalleen pettymystä.

Vierailija

Kyllä ehdottomasti. Olemme olleet yhdessä reilut 30v, olisi helpottavaa tietää missä mennään. Me olemme sovittu että kerrasta poikki jos näin tulisi julki. Kristallit jakoon, meillä kummallakin on "lupa" lähteä juhlimaan tai mille tahansa reissuun. Olen perheestä jossa tuli avioero juuri siksi että äitini kävi vieraissa. Jo silloin päätin että näin ei tule käymään jos perheen perustan, näin on ollut en ole häntäheikkiM50+.

Vierailija

Jos vaimo pettäisi, niin haluasin tietää oliko seksi parempaa kuin minun kanssani. Haluaisin ihan yksityiskohtaisen kuvauksen koko touhusta ja miehen kalusta.

Miesman81

Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo pettäisi, niin haluasin tietää oliko seksi parempaa kuin minun kanssani. Haluaisin ihan yksityiskohtaisen kuvauksen koko touhusta ja miehen kalusta.

Sama juttu. Minua ajatus lähinnä kiihottaisi, mutta sanoisin kyllä, että jos ajatus toisesta miehestä kiinnostaa niin sovitaanko niin, että olen itse mukana. Suhteessa rakkaus on tärkeämpää ja seksi on vaan seksiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Minua ajatus lähinnä kiihottaisi, mutta sanoisin kyllä, että jos ajatus toisesta miehestä kiinnostaa niin sovitaanko niin, että olen itse mukana. Suhteessa rakkaus on tärkeämpää ja seksi on vaan seksiä.

Seksi ei ole vaan seksiä vaan kokonaisuusM50+.

Vierailija

en tiedä onko pettämistä, jos saa kotona luvan "leikkiä". Olin ystävän kanssa kreetalla ja siellä liikuttiin kahden paikallisen kundin kanssa- Viimeisenä iltana harrastettiin seksiä, kortsulla tietenkin. Ja kotona kerroin, aikas paljon detskujakin. Vaikka seksi muuten oli aikaslailla perusjuttu eikä siihen liittynyt mitään kynsiä irroittavaa orgasmia. Mukavaa kyllä.

Kyllä siitä jäi mukava jälki, eikä mieskään ottanut mitään ihme pultteja. Ehkä eniten mustasukkaisuutta herätti kun kerroin että olin ottanut häneltä aamulla suihkussa ollessamme suihin, nollasta sataan. Siis kasvatin hänelle erektion ja hän laukesi suuhuni. Kun muuten meillä oli ollut turvaseksiä

Vierailija

Ei meillä ainakaan vieraissa käyntiin suhde kaadu, sen peittämiseen varmaankin saattaisi. Parisuhde perustuu rehellisyydelle ja luottamukselle. Haluaisin tietää vieraissa käynnin.

Vaimoni ei ole pihtaavaa sorttia. Ei hän ole mennyt pilalle vaikka en ole hänen ensimmäinen seksikumppaninsa. Päinvastoin. Olen kuullut kun hän sanoo kavereilleen että mielellään panisi vieraan kanssa mutta suihinotto ja nuoleminen olisivat liian henkilökohtaista. Siihen hän ei suostuisi. Paneminen on vain pelkkää nautintoa. Olen samaa mieltä, kuten edellisen kirjoittajan mies. Miksi vaimo meni jatkossakaan pilalle, jos vieraat hieman nauttisivat hänestä.

Kun oikein vaadin seksiä eikä vaimoa huvita, hän aina sanoo, jos et saa kotona tarpeeksi seksiä, käy vieraissa. Muista käyttää kondomia.

Vierailija

Jos se on tapahtunut vain kerran eikä toistu, niin en kyllä haluaisi tietää.

Parempi molemmille osapuolille, pysyttäisiin tyytyväisinä ja jatkettaisin suhdetta normaalisti. Asian paljastamisesta tulisi vain epäluottamusta ja eripuraa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat