Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä rakastunut julkkikseen

Vierailija
12.12.2015 |

Onko ihan normaalia, että kumppanilla on pakkomielle johonkin julkisuudenhenkilöön? Onko siitä oikeus olla mustasukkainen, jos toinen aina vaan jaksaa haaveilla jostain tietystä, katsoa uudestaan ja uudestaan samoja haastatteluja, kehystää hänen kuvansa seinälle jne? Ollut ilmeisesti vuosia samanlainen, en tiedä miten pitäisi suhtautua. Kyllä kaikilla varmaan sellaisia kaukaisia miesihanteita on mutta onko normaalia että se vaikuttaa elämään todella paljon?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikein seurustella jos hän vaihtaisi minut hetkenä minä hyvänsä tähän idoliin ja jos mikään tavallinen/oikea ei koskaan yltä sen ihanteen tasolle? 

Koetko idolin jonain uhkana itsellesi?

Vierailija
22/31 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn tyttöystävä on rakastunut Bile-Daniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat omituiset juttunsa, mutta liika on liikaa. Löydät ap luultavasti ihan normaali ihmisen vierellesi ja sinun ei tarvitse kuunnella ja katsoa tuollaista naurettavaa vauhkoilua. Oma valintasi siis mitä teet.

Vierailija
24/31 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oikein seurustella jos hän vaihtaisi minut hetkenä minä hyvänsä tähän idoliin ja jos mikään tavallinen/oikea ei koskaan yltä sen ihanteen tasolle? 

Koetko idolin jonain uhkana itsellesi?

Haa, aina kun ap ja tyttöystävä harrastavat seksiä, kuvittelee tyttöystävä ap:n olevan se i-ha-na idoli! Hän yrittää muuttaa ap:n kaikin tavoin idolikseen, puhuu vain ja ainoastaan tästä i-ha-nas-ta idolistaan ja ajattelee tämän olevan häneen ihastunut, jopa salaa rakastunut! Ja mitä tekee ap? Lammasmaisesti katsoo ja kuuntelee tyttöystäväänsä, muutenhan hän olisi yksin ja ei saisi edes sitä säälipildeä... Parempi siis jäädä tähän suhteeseen kuin vedellä yksinään käteen.

Vierailija
25/31 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis parikymppinen tyttö katsoo idolinsa haastatteluja  ja on kehystänyt kuvan seinälle? Mikä tässä nyt on niin pakkomielteistä vouhkaamista,että tytön henkinen kehitys kyseenalaistetaan ja ap kokee idolin uhkaksi itselleen?

Vierailija
26/31 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap kokee että jokin julkkisihastus on uhka hänen parisuhteelleen,hänen pitäisi kohottaa itsetuntoaan,tuo aloituksessa kuvailtu toiminta on ihan normaalia fanitusta.Ehkä jos tyttöystävä lähettelesi idolille rakkauskirjeitä tai vaikka alusvaatteitaan,olisi oikeasti syytä miettiä onko kaikki kohdallaan.

Vierailija
27/31 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen ystävä. Itse en ole opiskellut psykologiaa, mutta eräs alan maisteri asiasta puhuttaessa sanoi, että tuollainen voi liittyä esimerkiksi siihen, että ihastuksen kohde on turvallinen kaikessa kaukaisuudessaan. Tosin oman ystäväni kohdalla ja erona ap:n tyttöystävään on, ettei hän voisi ikinä seurustella kenenkään "taviksen" kanssa, vaan haaveilee vain näistä julkkiksista, joista menee kyllä sitten aivan sekaisin. Ystäväni on kaunis, kouluttautunut ja hyväkroppainen, mutta osin lapsellinen, lyhytjännitteinen ja vähän "norsu posliinikaupassa". Hänellä on yleensä pari julkkista yhtä aikaa, mutta aina niistäkin oma suosikkinsa, jota seuraa 24/7 sosiaalisen median kautta. Hänen on ollut jopa vaikea nukkua, kun on pakko heti edes vähän havahtuessa avata luuri ja selata kaikki uudet uutiset yms. tähän henkilöön liittyen.

Itse en seurustelisi hänen kanssaan ja luultavasti hän onkin sinkku paitsi itsensä, niin myös sen takia, etteivät miehet välttämättä tuollaista haluaisi tyttöystäväkseen...

Vierailija
28/31 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mäkin ihastunut yhteen julkkikseen (ollut teinistä asti) mutta en mä pidä kyllä kuvia seinillä enkä hehkua sitä mun poikaystävälle :D

t. N22

Vierailija
29/31 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuollainen ystävä. Itse en ole opiskellut psykologiaa, mutta eräs alan maisteri asiasta puhuttaessa sanoi, että tuollainen voi liittyä esimerkiksi siihen, että ihastuksen kohde on turvallinen kaikessa kaukaisuudessaan. Tosin oman ystäväni kohdalla ja erona ap:n tyttöystävään on, ettei hän voisi ikinä seurustella kenenkään "taviksen" kanssa, vaan haaveilee vain näistä julkkiksista, joista menee kyllä sitten aivan sekaisin. Ystäväni on kaunis, kouluttautunut ja hyväkroppainen, mutta osin lapsellinen, lyhytjännitteinen ja vähän "norsu posliinikaupassa". Hänellä on yleensä pari julkkista yhtä aikaa, mutta aina niistäkin oma suosikkinsa, jota seuraa 24/7 sosiaalisen median kautta. Hänen on ollut jopa vaikea nukkua, kun on pakko heti edes vähän havahtuessa avata luuri ja selata kaikki uudet uutiset yms. tähän henkilöön liittyen.

Itse en seurustelisi hänen kanssaan ja luultavasti hän onkin sinkku paitsi itsensä, niin myös sen takia, etteivät miehet välttämättä tuollaista haluaisi tyttöystäväkseen...

Tällainen fanitus meneekin  jo överiksi,ihan eri asia kuin ap:n tyttöystävän touhu.

Vierailija
30/31 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ilmeisesti omituisia ystäviä, kun minun kaveripiirissäni (ikähaarukka 25-50) on todella monta tämän ketjun mittapuulla "pakkomielteistä" fania :D Vanhemmat fanittavat jopa enemmän kuin nuoremmat. Ei se teinimäinen fanittaminen kyllä heidän elämäänsä (tai parisuhteita) mitenkään sotke, päinvastoin. Tuo piristystä ja päiväunelmia tylsään arkeen.

Vierailija
31/31 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu varmaan kurjalta :( Mut joillakin on parisuhteessa ainakin semmonen et on yks julkkis kenen kanssa saa esim harrastaa seksiä jos tulee tilaisuus:D  Mun eksä sano mulle et hänen ykkösrakkautensa on Harry Potterin Ginny, enkä mä siitä suuttunut, vähän lapsellisena pidin ehkä.

Tommopsta fanaattisuutta pitäisin itse just ehkä hiukan hölmönä ja lapsellisena, fanittaa saa mut kyllä ton ikänen jo osaa rauhoittaa itsensä. Itellä on lempparinäyttelijä, ja mies aina vähän tökkii leikkisästi jos näkyy telkkarissa ja kiusoittelee, ja vastaavasti me katotaan sit niitä leffoja missä pyörii vaikka megan fox, onhan se ilo silmälle itellekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän