Minkä ikäisen annat polttaa?

Vierailija

?

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En anna minkäänikäisen polttaa. Täysi-ikäisen polttamiseen en voi puuttua muuten kuin niin, ettei meillä sisällä saa polttaa.

Näin juuri!!

Vierailija

En anna lasten polttaa. Vanhin on jo teini ja mitää kokeiluja ei ole ollut. Tupakasta olen sanonut, että jos sellaista alkaa polttaan niin kotona ei voi enää asua. 

Vierailija

Tätä kysyin itse jo tuossa alkoholi ketjussa. Koska miksi joku antaisi kenenkään alaikäisen oikein luvan kanssa sen enempää kessutella kun juoda alkoholiakaan?

Vierailija

Puuttuisin lapseni tupakan polttoon  kaikin keinoin niin kauan kuin se olisi juridisesti mahdollista. Veisin polttavan nuoren vieroitukseen esim aurinkoon ja tarvittaessa vaihtaisin kouluakin, jotta hän pääsisi eroon tupakoivista kavereistaan. Ottaisin töistä lomaa tätä varten.

Jos lapseni alkaisi polttamaan, niin kyllä silloin olisi tapahtunut jotain ihmeellistä. Emme polta itse ja lapsemme on omaksunut saman arvomaailman. Lopettaisin kyllä oman tupakoinnin, jos olisin joskus sen aloittanutkaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En anna lasten polttaa. Vanhin on jo teini ja mitää kokeiluja ei ole ollut. Tupakasta olen sanonut, että jos sellaista alkaa polttaan niin kotona ei voi enää asua. 

Meinaatko, että jos on täysi-ikäinen ja alkaa polttaa, joutuu muuttamaan pois? Vai koskeeko myös alaikäistä? Eli lentääkö pihalle vaikka 15 vuotiaana? Ja kysyn ihan mielenkiinnosta. Itsekään en antaisi mitään "lupia", tosin täysi-ikäisen tekemisiä nyt ei voi juuri valita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tehdä uhkauksia, joita ei kuitenkaan toteuta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat