Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietitkö koskaan että mitä jos oletkin mielisairas tai kehitysvammainen ja...

Vierailija

.. ja kaikki ystäväsi ja perheesi ympärilläsi onkin hoitajiasi joita harhoissasi pidät ystävinäsi jne.

ja että todellisuudessa ymmärryksesi maailmasta on todella rajoittunut

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Olen sen verran miettinyt, että en voi olla kehitysvammainen, koska olen suorittanut ylioppilastutkinnon. Olisi aika vainoharhaista olettaa, että se oltaisiin annettu minulle säälistä. Transihmisenä olen käynyt läpi psykologin ja psykiatrien tutkimukset ja minut on todettu terveeksi. Toki kyllä silti joskus kyseenalaistan mielenterveyteni.

Vierailija

Itse en mieti, mutta olen pistänyt merkille, että täällä palstalla on paljon varttihulluja ja avohoitopotilaita. Mietin heitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen sen verran miettinyt, että en voi olla kehitysvammainen, koska olen suorittanut ylioppilastutkinnon. Olisi aika vainoharhaista olettaa, että se oltaisiin annettu minulle säälistä. Transihmisenä olen käynyt läpi psykologin ja psykiatrien tutkimukset ja minut on todettu terveeksi. Toki kyllä silti joskus kyseenalaistan mielenterveyteni.

Mutta mitä jos vain luulet ylioppilastutkinnon olevan jotain vaativaa ja hienoa. Että oikeasti se oli vaan palikkatesti josta sait stipdendin kiiltävillä tarroilla. Että et vain tiedä korkeammasta.

Entä jos tapaamasi psykologit ja psykiatrit olivatkin eri mieltä mutta harhoissasi ymmärsit heidän puheensa toisin. Ja kirjoitit itse lausunnon, et vain muista sitä koska olit psykoosissa.

ap

Vierailija

Tosi hyvin olen menestynyt yrittäjänä siihen nähden, että kaikki ympärilläni olevat ovat vain myötäilleet harhojani. Kuinka onkin onnistuttu värväämään noin iso määrä ihmisiä, eikä joukosta yksikään ole paljastanut minulle juonta!

Vierailija

En ole koskaan miettinyt ihan tuolla lailla. Mutta sillä lailla olen, että olenkohan oikeasti sellainen ketä ihmiset pitävät hölmönä ja tyhmänä, mutta en vain itse sitä ymmärrä. Koska faktahan on se, että ei tyhmä ihminen tajua olevansa tyhmä. Julkkiksista vaikka joku Johanna Tukiainen hyvä esimerkki. Tyhmyyttäkin toki on erilaista ja kyllä minä joskus vaikka matikan laskuja pähkäillessäni tai jos en ole heti jotain asiaa ymmärtänyt, ajattelen että "ei hitto oon pöllö!" mutta yleisesti ottaen pidän itseäni kyllä fiksuna ihmisenä. MUTTA eikös lähes kaikki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä jos vain luulet ylioppilastutkinnon olevan jotain vaativaa ja hienoa. Että oikeasti se oli vaan palikkatesti josta sait stipdendin kiiltävillä tarroilla. Että et vain tiedä korkeammasta.

Entä jos tapaamasi psykologit ja psykiatrit olivatkin eri mieltä mutta harhoissasi ymmärsit heidän puheensa toisin. Ja kirjoitit itse lausunnon, et vain muista sitä koska olit psykoosissa.

ap

Onhan kaikki mahdollista, mutta kummaa silti, että kirurgit suorittivat minulle leikkauksen, johon kyseinen lausunto vaaditaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä jos sä olet vaan kuvitellut koko ylioppilastutkinnon? Ja sama juttu ton transjutun kanssa, jos sekin on vaan harha? Mitä jos koko sun elämä on vaan sun omaa mielikuvitusta, pelkkää kuvitelmaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en mieti, mutta olen pistänyt merkille, että täällä palstalla on paljon varttihulluja ja avohoitopotilaita. Mietin heitä.

Meitä on kaikkialla, työpaikoilla, naapureissa...

Vierailija

Lapsena mun suuri pelkoni oli, että oikeasti koko elämäni onkin vaan unta, ja joku päivä herään ja huomaankin olevani ruotsalainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapsena mun suuri pelkoni oli, että oikeasti koko elämäni onkin vaan unta, ja joku päivä herään ja huomaankin olevani ruotsalainen.

HAHAHHA :DDDDD

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat