Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietitkö koskaan että mitä jos oletkin mielisairas tai kehitysvammainen ja...

Vierailija
11.12.2015 |

.. ja kaikki ystäväsi ja perheesi ympärilläsi onkin hoitajiasi joita harhoissasi pidät ystävinäsi jne.

ja että todellisuudessa ymmärryksesi maailmasta on todella rajoittunut

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuolla tavalla, mutta joskus olen leikitellyt ajatuksella, että jospa meidän kokemamme todellisuus onkin pelkkää harhaa tai jonkinlainen uni, jossa emme ole tietoisia. Tai ehkä tämä maailmankaikkeus onkin pikkiriikkinen ja meitä tarkkailee ja ohjailee ulkoapäin joku jättiläinen, joka naureskelee ihmisten typeryydelle.

minä mietin että muurahaiset varmaan ajattelee samoin :D ja tottuuss onkin tarua ihmeempi!!

Vierailija
22/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena mun suuri pelkoni oli, että oikeasti koko elämäni onkin vaan unta, ja joku päivä herään ja huomaankin olevani ruotsalainen.

Hejssan! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus ajattelen noin. Kivaa, etten ole yksin. Tosin onhan tätä taiteessakin käsitelty, joten joku muukin on ajatellut aiemminkin niin.

Olihan tämä yksi leffakin joku 15 vuotta sitten - siinä oli Jim Carrey pääosassa. En muista leffan nimeä, mutta hän oli koko elämänsä tosi-TV-tähti.

Vierailija
24/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus tosin mietin olenko jonkun uni, henkilö kertomuksessa tai tietokonepelissä.

Vierailija
25/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.. ja kaikki ystäväsi ja perheesi ympärilläsi onkin hoitajiasi joita harhoissasi pidät ystävinäsi jne.

ja että todellisuudessa ymmärryksesi maailmasta on todella rajoittunut

Minä mietin joskus että jos minä en olekkaan minä vaan olen unta ja joku muu näkee sitä unta. Tai mietin sitä, jos olenkin vaan näyttelijä tai tiedostomatta olenkin jossain näytelmässä. Minä elän elämääni sitten paljastetaan miten kaikki muut ihmiset elämässäni ovatkin näyttelijöitä.

Vierailija
26/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä joskus ajattelen noin. Kivaa, etten ole yksin. Tosin onhan tätä taiteessakin käsitelty, joten joku muukin on ajatellut aiemminkin niin.

Olihan tämä yksi leffakin joku 15 vuotta sitten - siinä oli Jim Carrey pääosassa. En muista leffan nimeä, mutta hän oli koko elämänsä tosi-TV-tähti.

Truman show

Vierailija
27/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran miettinyt, että en voi olla kehitysvammainen, koska olen suorittanut ylioppilastutkinnon. Olisi aika vainoharhaista olettaa, että se oltaisiin annettu minulle säälistä. Transihmisenä olen käynyt läpi psykologin ja psykiatrien tutkimukset ja minut on todettu terveeksi. Toki kyllä silti joskus kyseenalaistan mielenterveyteni.

Mutta mitä jos sä olet vaan kuvitellut koko ylioppilastutkinnon? Ja sama juttu ton transjutun kanssa, jos sekin on vaan harha? Mitä jos koko sun elämä on vaan sun omaa mielikuvitusta, pelkkää kuvitelmaa?

No sitten olisi. Olen elänyt, kokenut, kärsinyt, nauttinut. Jos joskus paljastuu, että se on ollut harhaa, se on sen ajan murhe.

Vierailija
28/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä tää todellisuus onkin harhaa ja oikeasti makaan joku matrix-piuha päässäni jossain. En voi tietää.

Vierailija
29/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkä tää todellisuus onkin harhaa ja oikeasti makaan joku matrix-piuha päässäni jossain. En voi tietää.

Niin samaa minäkin mietin.

Vierailija
30/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks päivä mietin ovatko avaruusolennot keskuudessamme. Esim. ihmismuodossa ostoksilla Stockalla. Matrixia olen miettinyt myös!

Vierailija
31/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan miettinyt ihan tuolla lailla. Mutta sillä lailla olen, että olenkohan oikeasti sellainen ketä ihmiset pitävät hölmönä ja tyhmänä, mutta en vain itse sitä ymmärrä. Koska faktahan on se, että ei tyhmä ihminen tajua olevansa tyhmä. Julkkiksista vaikka joku Johanna Tukiainen hyvä esimerkki. Tyhmyyttäkin toki on erilaista ja kyllä minä joskus vaikka matikan laskuja pähkäillessäni tai jos en ole heti jotain asiaa ymmärtänyt, ajattelen että "ei hitto oon pöllö!" mutta yleisesti ottaen pidän itseäni kyllä fiksuna ihmisenä. MUTTA eikös lähes kaikki.

Todennäköisesti olet tyhmä. Johanna Tukiainenhan ei missään nimessä ole tyhmä. Hän on rikkinäinen ihminen jolla päihdeongelma. Monet päihdeongelmaiset ja herkät ihmiset ovat älykkäitä.

Vierailija
32/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on todella järisyttävää ajatella liikenteen vilinää katsoessa, että kaikkien noiden autojen sisällä on ihminen

näin kaupunkilaisena ja kaupungissa vauvasta asti kasvaneena jotenkin tuudittautuu siihen että autot on autoja

Vierailija
33/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks päivä mietin ovatko avaruusolennot keskuudessamme. Esim. ihmismuodossa ostoksilla Stockalla. Matrixia olen miettinyt myös!

Tästä lähdin katson aika hemmetin tarkkaan ihmisiä siis näitä alieneita kun ovat kissanruoka osastolla tutkimassa tarkkaan niitä purkkeja!

Vierailija
34/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan noin, mutta oon välillä pohtinut, josko olen lievästi asperger. Oon sosiaalisesti kömpelö ja joissakin tilanteissa tuntuu, että oikeasti kuormitun liikaa ja en saa sanaa suustani.

Vierailija
35/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen miettinyt. Kerran nuorempana näin unta, että olinkin oikeasti jonkinlainen kone, androidi. Sitäkin mietin nuorena, että jos vanhempani eivät oikeasti olekaan vanhempiani. Haluaisin oikeastaan teettää dna-testin saadakseni asiasta varmuuden.

Vierailija
36/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan miettinyt ihan tuolla lailla. Mutta sillä lailla olen, että olenkohan oikeasti sellainen ketä ihmiset pitävät hölmönä ja tyhmänä, mutta en vain itse sitä ymmärrä. Koska faktahan on se, että ei tyhmä ihminen tajua olevansa tyhmä. Julkkiksista vaikka joku Johanna Tukiainen hyvä esimerkki. Tyhmyyttäkin toki on erilaista ja kyllä minä joskus vaikka matikan laskuja pähkäillessäni tai jos en ole heti jotain asiaa ymmärtänyt, ajattelen että "ei hitto oon pöllö!" mutta yleisesti ottaen pidän itseäni kyllä fiksuna ihmisenä. MUTTA eikös lähes kaikki.

Oon miettinyt ihan samaa. :) Pidän itseäni ihan normaalijärkisenä, mukavana ja hauskana ihmisenä, mutta mitä jos ihmiset nauravatkin hölmöydelleni, eivätkä hauskuudelleni.

Vierailija
37/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet tyhmä. Johanna Tukiainenhan ei missään nimessä ole tyhmä. Hän on rikkinäinen ihminen jolla päihdeongelma. Monet päihdeongelmaiset ja herkät ihmiset ovat älykkäitä.

Monet varmastikin voivat olla, esimerkiksi vaikkapa Jim Morrison (korkea älykkyysosamäärä, alkoholisti, herkkä runoilija) mutta ettäkö Tukiainen? Ehei, kyllä Tukiainen on herkkyytensä ja päihdeongelmaisuutensa lisäksi ihan vain _tyhmä_.

Vierailija
38/41 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihan tuota, mutta kyllä samantyylisiä juttuja mietin useinkin

Vierailija
39/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus samantapaisia asioita

Vierailija
40/41 |