Mitä mieltä 40 v äidistä, joka on jouluaattona facebookissa?

Vierailija

Lapset teini ikäisiä. Heti kun lahjat avattu hän painuu facebookkiin ja sanoo, että on sielä kaikki muutkin.

Myös 30 täyttäessä sanoi, ettei halua viettää syntymä päiviään perheen kanssa vaan haluaa lähteä mielummin ryyppäämään kavereidensa kanssa ja tuli kotiin klo 2 ja 3 välillä yöllä, heräsin siihen kun tuli.

Kommentit (10)

Vierailija

Mikäs siinä. Ei siinä ole ainakaan mitään pahaa, että viettää synttäreitään ennemmin kavereiden kuin perheen kanssa. Kyllä äideillä ja isilläkin on oikeus lähteä joskus viihteelle. Ja Facebookissa oleskelu ihan ok. Jokainen perhe on omanlaisensa ja viettää pyhiä siten kuin parhaaksi näkee.

Vierailija

Jaa, minäkin olin viime vuonna Facessa lahjojen avaamisen jälkeen. Eipä  ollut muuta tekemistä kun muksut touhusivat omiaan lahjojensa kanssa.

Vierailija

Enemmän mulla on mielipiteitä sellaisista ihmisistä, jotka ottavat noin paljon lämpöä muiden tekemisistä. Eivätkä osaa kirjoittaa edes teini-ikäistä oikein. 

Vierailija

Jaah, no minä olen jouluna täällä kun ei minulla ole fb:ssä vilkasta seuraelämää.
Enkä odottele edes lahjojen avaamisen verran, miksipä minä katselisin muiden avaamista.
On sulla kyllä ongelmat jos kymmenen vuotta sitten eukko on halunnut juhlia kavereiden kanssa. Ja vieläpä kahteen asti.

Vierailija

Miksi äidin roikkuminen fbssä olisi jotenkin epäilyttävämpää tai paheksuttavampaa kuin isän? Kumma kyllä AP:n kaltaiset ihmiset eivät koskaan tunnu olettavan mieheltä sitä kuusen sisään kantamista suurempaa panostusta jouluun, mutta äidin pitäisi stressata kuukausikaupalla ja siivota kolme viikkoa kaiken maailman kellarikomeroita, eikä aattonakaan ilmeisesti saisi yhtään hengähtää.

Miksi jonkun toisen joulunvietto ylipäätään kuuluu sinulle? Eivät kaikki perheet tee samalla tavalla. Omassa perheessäni syödään jouluateriat ja avataan lahjat yhdessä sekä saunotaan, muksut leikkivät omillaan sitten illalla ja itse luen kirjaa/rentoudun miehen kanssa/olen siellä FB:ssä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapset teini- ikäisiä. Heti, kun lahjat on avattu, hän painuu Facebookiin ja sanoo, että on siellä kaikki muutkin.

Myös 30 vuotta täyttäessään hän sanoi, ettei halua viettää syntymäpäiviään perheen kanssa, vaan haluaa lähteä mieluummin ryyppäämään kavereidensa kanssa ja tuli kotiin klo. 2- 3 välillä yöllä. Heräsin siihen, kun tuli.

Noin, korjattu. Ole hyvä ja käytä vähän enemmän aikaa oikeinkirjoituksen harjoitteluun ja jätä vähemmälle tällaiset naurettavat pohdinnat.

T. 41v. teini-ikäisen äiti ja tod.näk. menen Facebookiin jouluna jossain vaiheessa, tai oikeammin se on koko ajan auki ja saatan vilkaista sitä muiden askareiden välissä. Kivaa joulun odotusta vaan ap:lle.:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ap on tämän naisen mies.

Tämä ei käy ilmi aloituksesta. Voisi yhtä hyvin olla vaikka naapuri.

Miehen mielestä naisella ei siis ole oikeutta lähteä syntymäpäivänään kavereiden kanssa baariin? Ikävä juttu hänen kannaltaan, naisella on kaikki oikeus irtiottoon perhearjesta vaikka äiti onkin.

Miehestä joulua tulisi viettää jollain muulla tavalla, nainen ei saa viettää aikaansa Facebookissa. Ikävä juttu sekin - miehen kannalta. Mies ei kuitenkaan vaimoaan omista, joten loppujen lopuksi asiasta ei voi kuin keskustella. Tietenkin naisenkin on hyvä ottaa huomioon perheensä toivomus (jos siis lapsetkin kokevat häiritseväksi), mutta kukaan ei voi kieltää häntä käyttämästä vapaa-aikaansa siten kuin itse haluaa. Käsitykset esim. joulunvietosta ei vaan ikävä kyllä aina parisuhteessa kohtaa, mutta sellaista se elämä on.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat