Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muilla laihtuneilla samaa vikaa + mikä avuksi?

Seuraa 
Liittynyt6.11.2015

Eli aluksi, kirjoitin "laihtuneilla" enkä "laihduttajilla" siksi että en ole tietoisesti varsinaisesti laihduttanut. Olen vain alkanut liikkua paljon enemmän kuin ennen koska nyt siihen on taas aikaa ja mahdollisuus, ja syömisiä olen korjannut niin että syön n.s oikeaa ruokaa kunnolla päivittäin. Ennen oli tapana olla muka liian kiireinen valmistamaan oikea ateria ja korvaamaan ateriat parin päivän ajan jollain ruisleivillä ja kahvilla, ja sitten vapaa-ajalla syödä liikaa ja vääriä asioita kun on kerrankin aikaa.

Olen nyt laihtunut 15 kg ja ongelmani on se että näytän mielestäni tosi paljon lihavammalta kuin ennen. Ennen pidin itseäni ihan ok näköisenä, nyt tuntuu että olen ikävän ja plösähtäneen näköinen.

Kohtalontovereita ja mikä auttaisi?

Kommentit (4)

rumaläski
Seuraa 
Liittynyt6.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Tämä on yksi typerimmistä humble brageista jonka olen vähään aikaan lukenut.

Vääristynyt kehonkuva on humble bragia? Ok. 

Muutenkin, kyllä minun mielestäni tietoinen laihduttaminen on saavutus, vahingossa laihtuminen ei. Ja en ole tarkoituksella laihduttanut, mikä on merkityksellistä siksi että muuten epäilen että vastauksissa arvuuteltaisi syömishäiriötä ja se ei mielestäni ole ongelmani.

Vierailija

Mulla ainakin oli sama ongelma. Laihduin n 10 kg ja tuntui että oli vaan saman kokoinen, mutta ehkä vielä jotenkin kamalampi. Iho ei palautunut laihdutuksen mukana, mutta myöhemmin kyllä ja nyt kaikki on aika ok. Tosin se, mikä tulee vielä myöhemmin perässä on mieli. Mä ajattelen itsestäni vieläkin toisinaan läskinä ja rumana, vaikka kehuja tulee ja mitat on 163/56 eli numeroina ihan ok.

Vierailija

rumaläski kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yksi typerimmistä humble brageista jonka olen vähään aikaan lukenut.

Vääristynyt kehonkuva on humble bragia? Ok. 

Muutenkin, kyllä minun mielestäni tietoinen laihduttaminen on saavutus, vahingossa laihtuminen ei. Ja en ole tarkoituksella laihduttanut, mikä on merkityksellistä siksi että muuten epäilen että vastauksissa arvuuteltaisi syömishäiriötä ja se ei mielestäni ole ongelmani.

Sinulle tulee siis yllätyksenä että liikunnan lisääminen ja syömisten muuttaminen terveellisempään suuntaan todennäköisesti tiputtavat kiloja? Meillä on varsinainen Edison täällä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat