Jätin vauvan autoon!

Vierailija

Eilen olin siis kaupasta tulossa autolla kun läimäsin vahingossa ovet lukkoon ja avaimet jöi sisälle, paniikissa sitten aloin vedellä ovia auki mutta ei auenneet, kukaan ympärillä olevista ei tullut auttamaan,kaikki vaan pällistelivät ja kuiskivat toisilleen että kuinka huono äiti olen että lapsen autoon jätin, kunnes eräs nainen tuli auttamaan (kiitos tuhannesti!) ja saatiin tiirikoitua ovi auki, huh. Vauva oli kunnossa, onneksi ei ollut kuuma kesäpäivä. onko täällä muita joilla on käynyt samanlailla?

Kommentit (3)

Vierailija

Olen kuullut vastaavista tapauksista, ilmeisesti uudemmissa automerkeissä on mahdollista soittaa johonkin tukipalveluun ja voivat etänä aukaista lukituksen? Hätätapauksessa voi iskeä ikkunan sisään.

Hyvä että tilanne raukesi nopeasti. :)

Vierailija

On käynyt. Tosin ei ollut vauva joka jäi autoon vaan poika tais olla jotain 2-3-vuotias tuohon aikaan. Ja kotipihassa oltiin. Soitin autoliikkeeseeni mutta sieltä ei varsinaisesti osanneet auttaa, neuvoivat toki soittamaan henkilölle joka osaisi auttaa. Se oli joku tällainen hälytyshenkilö jolla oli konstit kaikkeen, tuli aika nopeasti paikalle, tunki oven väliin pienen täytettävän ilmatyynyt jolla ovea sai sen verran raolleen että raosta mahtui pitkä rautalangantapainen jolla lukko napsastiin sitten sisäpuolelta auki. Voilá. Ei siinä kauaa nokka tuhissut, onneksi poikakin on rauhallista sorttia joten ei hätääntynyt autossa ollessaan.

Jälkikäteen ajateltiin että vastaisuuden varalle vois kotiinkin hommata sellaisen ilmatyynyn ettei tarvis sit ulkopuoliselle maksaa tollasesta huvista montaa kymppiä. Lasku tais olla jotain 80 euroa vai mitä se nyt oli sitten. Nykyään kyllä kaikki lapset jo osaa avata ne lukot itsekin joten samanlaista tilannetta ei enää voi oikein edes tapahtua. Oli se tuossakin siinä ja siinä et poika olis itse osannut oven avata mutta ei sit ihan osannut eikä haluttu pitkittää tilannetta joten soitettiin ulkopuolista apua paikalle.

Mä oon kuulemma kans kerran vauvana jäänyt autoon, kun sisko oli "avuliaasti" lyönyt ovet kiinni ja avain oli sitten jäänyt sisälle myös. Sillon oli vissiin ollu kans kuuma päivä, äiti oli lainannut joltain polkupyörää ja polkenut kotoa hakemaan vara-avainta, kai siinä oli sitten joku ollut sillä välin vahdissa autolla, en nyt tarkkaan tiedä/muista.

Että sattuuhan noita! :)

Vierailija

Elämässä sattuu ja tapahtuu..jätin kerran lapset sisään ja lukitsin itseni ulos meidän talosta..oli onneksi viä vanha ulko-ovi mistä pääsi lasista sisään..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat