Kuinka yleistä pettäminen oikeasti on?
Pettämisellä tarkoitan seksin harrastamista muun kuin oman puolison/kumppanin kanssa. Olen ollut vuoden päivät sinkkuna ja olen yllättynyt siitä perheenisien määrästä, jotka ovat yrittäneet päästä kanssani sänkyyn. Kiltin ja kunnollisen oloisia miehiä, mutta kovasti tuntuisi vieras nätti nainen kiinnostavan.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitäkin mitä pidetään pettämisenä. Aika moni suhde alkaa niin ettei ainakaan molemmat ole olleet varsinaisesti sinkkuina tapailun alkaessa. Kumppani vaihtuu uuteen lennossa. Onko se pettämistä? Jätetyn mielestä varmaan on, jättäjän mielestä ei vaan suurta rakkauden huumaa.
Mielestäni tämä on pettämistä, enkä mistään hinnasta ottaisi kumppania joka hyppää suoraan vanhasta suhteestaan minun matkaani.
Pettämistä tapahtuu paljon, mutta ne on ne yhdet ja samat jotka pettää suhteesta toiseen.
Aika yleistä, ainakin oman kokemukseni mukaan.
Olen töissä isossa firmassa, jossa kaiken ikäisiä naisia ja miehiä, ja kyllä ainakin näisssä työkuvioissa näkee kaikenlaista. Näin on ollut myös edellisissä työpaikoissani. On pientä vipinää, työmatkoilla vieraaseen sänkyyn päätymistä sekä puoliavoimia suhteita (joissa molemmat osapuolet tahoillaan varattuja). Itsekään en ihan puhtain paperein selviä, mutta mitään pitkäaikaista tai vakavammaksi kehittynyttä ei ole ollut koskaan. Viimeisimmästä on jo vuosia aikaa, vanhemmiten onneksi vähän viisastuu eikä sekoile turhaan, vaikka joskus mieli tekisikin. Omasta miehestäni en tiedä (siis onko ollut joskus jotain juttuja), enkä haluakaan. Avioliittomme on onnellinen, joten jos joskus olisi jotain ollutkin niin ei ole ainakaan haitannut kotielämää.