Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä pettäminen oikeasti on?

Vierailija
11.12.2015 |

Pettämisellä tarkoitan seksin harrastamista muun kuin oman puolison/kumppanin kanssa. Olen ollut vuoden päivät sinkkuna ja olen yllättynyt siitä perheenisien määrästä, jotka ovat yrittäneet päästä kanssani sänkyyn. Kiltin ja kunnollisen oloisia miehiä, mutta kovasti tuntuisi vieras nätti nainen kiinnostavan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin. Omasta, laajasta, kaveri piiristä tiedän vain yhden miehen, joka ei ole pettänyt nykyistään. Perheellisiä kaikki. Omasta miehestäni en tiedä.

Vierailija
2/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni hyvinkin yleistä.

T. ei koskaan parisuhteessa, netistä vaan lukenut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on ihan helppo ja paljon tutkittu kysymys. Laajimpien review-artikkeleiden mukaan naimisissa olevista naisista 16-20% ja miehistä 17-22%.

Vierailija
4/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämisellä tarkoitan seksin harrastamista muun kuin oman puolison/kumppanin kanssa. Olen ollut vuoden päivät sinkkuna ja olen yllättynyt siitä perheenisien määrästä, jotka ovat yrittäneet päästä kanssani sänkyyn. Kiltin ja kunnollisen oloisia miehiä, mutta kovasti tuntuisi vieras nätti nainen kiinnostavan.

Perheenisänä voisin kommentoida, että oma käsitykseni on, että se on liian yleistä. Itse en ole pettänyt, mutta vaimoni on, ainakin pari kertaa. Asiasta on vaikea päästä yli. Olen miettinyt, että mitä lopulta menettäisin, jos itsekin pettäisin? En ole tehnyt asian eteen mitään, enkä ehdotellut kenellekään vieraille mitään, mutta silti mietin, että kaduttaako vanhana, kun olin uskollinen henkilölle, joka kuitenkin itsekkäästi petti. Luonnetta ja ulkonäköäkin itseltä löytyy sen verran, että pettäminen varmasti onnistuisi, jos alkaisi tosissaan toimimaan sen eteen.

Vierailija
5/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä on ihan helppo ja paljon tutkittu kysymys. Laajimpien review-artikkeleiden mukaan naimisissa olevista naisista 16-20% ja miehistä 17-22%.

Eli kuitenkin 80% olisi uskollisia? Yllättävän vähän tuon mukaan petettäisiin.

Vierailija
6/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yleistä, petän vain muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
7/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti elämässä se menee niin että löytyy näitä moraalittomia pettäjiä sekä löytyy näitä jolla on moraaliset arvot paikallaan. Kellä on millaisetkin arvot on sitten loppujen lopuksi hankala saada selville.

Vierailija
8/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin yleistä että katson parhaaksi elellä sinkkuna.

Vierailija
9/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään, kuka olisi pettänyt, mutta tuskin he siitä kovin huutelisivatkaan. Kiinni ei ole kukaan tutuistani niin jäänyt, että olisi yleisessä tiedossa.

Minä siis sanoisin, että ei ole niin yleistä kuin av:lla annetaan luulla.

Vierailija
10/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitäkin mitä pidetään pettämisenä. Aika moni suhde alkaa niin ettei ainakaan molemmat ole olleet varsinaisesti sinkkuina tapailun alkaessa. Kumppani vaihtuu uuteen lennossa. Onko se pettämistä? Jätetyn mielestä varmaan on, jättäjän mielestä ei vaan suurta rakkauden huumaa.

Vierailija
11/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kuitenkin 80% olisi uskollisia? Yllättävän vähän tuon mukaan petettäisiin.

Jep, voinee pitää paikkansa. Itsellänikin arviolta kerta viikkoon vierasta pesää, joten luku 20% naintikerroista osuu aika hyvin kohdalleni.

Vierailija
12/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vähän vanhempi ja tuo 16-22% pitää suunnilleen paikkaansa omassa tuttavapiirissä.

Tietenkään ei voi varmasti tietää, mutta siis kiinni on jäänyt vähemmän ja kun siihen lisää jonkin verran juuri näitä joista ei tiedä niin kyllä tuo luku voi olla lähellä.

Vierailija
13/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään, kuka olisi pettänyt, mutta tuskin he siitä kovin huutelisivatkaan. Kiinni ei ole kukaan tutuistani niin jäänyt, että olisi yleisessä tiedossa.

Minä siis sanoisin, että ei ole niin yleistä kuin av:lla annetaan luulla.

Tiedän yhden parin joista mies on pettäjä ja vähän sika muutenkin. Kaikki heidän tuttunsa tietävät tämän koska vaimo on kertonut kaikille heidän kriisistään. Harva kuitenkaan tietää että pariskunnan nainen on mitä ilmeisimmin myös pettänyt, ehkä useastikin, mutta hän ei ole vaan jäänyt kiinni siitä.

Vierailija
14/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä varmaan tapahtuu paljon mutta useimmiten asialla lienevät yhdet ja samat tyypit suhteesta toiseen. Monet muut pettävät kerran nuoruudessaan opetellessaan parisuhteessa olemista tai jos ovat olleet samassa suhteessa liian nuoresta asti, niin sitten keski-iässä eivät enää kestä olla ilman kokemuksia.

Vierailija
15/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antavathan noiden tutkimusten prosenttiluvut osviittaa. Luultavasti luvut ovat todellisuudessa hieman suurempia, vastaajat saattavat vähän kaunistella todellisuutta.

Itse olen kyllä sitä mieltä, että satunnainen seksi muun kuin oman puolison kanssa ei ole niin kauhea asia, kuin täällä palstalla usein mielletään. Toisen julkisessa nöyryyttämisessä ja epäkunnioittavassa käytöksessä menee minulla raja. 

Jos pariskunta on naimisissa 30-40 vuotta, ja tähän aikaan mahtuu pari syrjähyppyä, onko asialla niin paljon väliä? Kaikenlaiset vastoinkäymiset ja huonommat ajat kuuluvat ihmiseloon.

Vierailija
16/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetissä yleistä, tosielämässä harvinaisempaa. 

Vierailija
17/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista .

Oma mamma on paras ,mutta antaa nuukasti puota ja aina minua panettaisi.

En ole ikinä kieltäytynyt seksistä .

Saispa pillua vaikka pienempiäkin 😥

Vierailija
18/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antavathan noiden tutkimusten prosenttiluvut osviittaa. Luultavasti luvut ovat todellisuudessa hieman suurempia, vastaajat saattavat vähän kaunistella todellisuutta.

Itse olen kyllä sitä mieltä, että satunnainen seksi muun kuin oman puolison kanssa ei ole niin kauhea asia, kuin täällä palstalla usein mielletään. Toisen julkisessa nöyryyttämisessä ja epäkunnioittavassa käytöksessä menee minulla raja. 

Jos pariskunta on naimisissa 30-40 vuotta, ja tähän aikaan mahtuu pari syrjähyppyä, onko asialla niin paljon väliä? Kaikenlaiset vastoinkäymiset ja huonommat ajat kuuluvat ihmiseloon.

Ei ehkä ole sille syrjähypyn tehneelle väliä, mutta sille petetylle voi olla. Jää kaivelemaan mieleen, ja vaikuttaa käytökseen, toisen kunnioitukseen, luottamukseen jne. Ja ehkä ajautuu sitten kostoksi ja tasapuolisuuden vuoksi toinenkin pettämään.

Vierailija
19/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pettäjä jos saisin niiltä muutamilta naisilta, joita haluan. En usko tarinani olevan ainutlaatuinen. Tämä monesti unohtuu naisilta, isolle osalle miehistä kun vaimonkin iskeminen on jo uroteko, vieraista naisista ei voi kuin haaveilla vain.

Vierailija
20/23 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että petetään. Itse olen erittäin laajan ja monipuolisen kaveripiirini ainoita harvoja, kuka ei ole pettänyt.