Onko juoksukypärä nyt totta?

Vierailija

Näin eiln lenkkeilijän, joka juoksi jäisellä maantiellä kypärä päässä.

Ei itse asiassa yhtään hullumpi idea, kun tie oli selvästi peilijäällä. Ei varmasti tarvita kuin yksi ystävä, joka on vammautunut loppuelämäkseen liukastumisen takia, kun tällainen tulee mieleen itsellekin.

Kommentit (9)

Vierailija

^ Olen tainnut lukeakin tästä pojasta aiemmin. Ja tiedän kaksikin tapausta, jossa taakse päin tönäiseminen on talviliukkaalla tullut kohtalokkaaksi. Kumpikin uhri oli miehiä ja heitä tönittiin baarin edessä. Toinen kuoli, toinen havaantui pahoin ja jäi puhekyvyttömänä juuri eläkkeelle päässeiden vanhempiensa kotihoidettavaksi. Ymmärtää kaiken, muttei pysty kommunikoimaan kuin äännähdyksin. Itkee, kun kaupungilla tulee vastaan entisiä työkavereita...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä seuraavaksi? Kävelykypärä pakolliseksi? 

Nukkumakypärä.. ainahan sitä voi sängystä pudota ja loukata päänsä. 

Mitä ihmettä sinä länkytät? Tässä ei ole puhe mistään kypäräpakosta, vaan pohdiskelusta, että ei ole hullumpi idea laittaa kypärä päähän, jos varta vasten lähtee lenkille jäiseen maastoon. Esimerkiksi. Älä sinä tästä välitä, tuskin olet kohderyhmää tai paljoa suojeltavaa siellä ajukopassa.

Vierailija

Olen täällä Helsingissä nähnyt yhden iäkkäämmän rouvan joka kävelykeppi apunaan kulki hienossa takissa pyöräilykypärä päässään. Minusta todella fiksua tiedostaa riskit ja varjella itseään vammautumiselta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen täällä Helsingissä nähnyt yhden iäkkäämmän rouvan joka kävelykeppi apunaan kulki hienossa takissa pyöräilykypärä päässään. Minusta todella fiksua tiedostaa riskit ja varjella itseään vammautumiselta.
Helsingissä saa katolta jäätä tai lunta niskaan jos sattuu satamaan lunta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä seuraavaksi? Kävelykypärä pakolliseksi? 

Nukkumakypärä.. ainahan sitä voi sängystä pudota ja loukata päänsä. 

Nukkuma... sano suoraan että panokypärä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat