Lanttu- vai porkkanalaatikko

Vierailija

Jos saisi ottaa vain toista joulupöydässä.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Lanttulaatikko, ihan ehdottomasti. Porkkanalaatikkoa olen syönyt viimeksi joskus lapsuudessa, kun sitä oli koulussa pakko ottaa vähän lautaselle. En ole koskaan tykännyt. Lanttulaatikko sen sijaan on jumalattoman hyvää.

Vierailija

Lanttu ilman muuta, mutta oma ykköseni joululaatikoista on imelletty perunalaatikko. Siis aidosti imelletty, ei siirapilla makeutettu. Toki noita kaikkia jouluna lautaselle päätyy, mutta porkkanalaatikkoa vähiten.

Vierailija

Lanttu, ehdottomasti. En nirsoile ja syön käytännössä ihan kaikkea, mitä eteen laitetaan, mutta yksi asia on ollut lapsesta saakka mahdoton niellä: keitetty porkkana. En siis koskaan syö porkkanalaatikkoakaan.

Vierailija

Lanttua. :) lapsana mun lemppari ehdoton oli porkkanalaatikko, lantusta en välittänyt yhtään. Mutta nyt aikuisena se on kääntynyt niin että lanttu on ehdoton lemppari ja porkkana juuri ja juuri menettelee. 

Vierailija

Rakastan imellettyä perunalaatikkoa ja teen sen itse. Mut lanttulaatikko on hyvä kakkonen. Senkin teen itse - itseasiassa sunnuntaina valmiiksi pakkaseen 😊

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat