Mitä jälkkäriä jouluna?
Meillä on siis kahvittelut erikseen, jolloin on jotain kivaa leivonnaista. Mutta aattoaterian jälkeen syödään jotain kevyttä, mahdollisesti raikasta jälkkäriä. Olisiko ehdotuksia? Edellisvuosina on ollut esim jäädykkeitä, sorbettia jne..
Anoppilassa syödään joka vuosi hedelmäsalaatti (hyvää sekin siis) mutta se ei nyt siis ole vaihtoehto. :)
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten kinkun ja laatikoiden jälkeen voi vielä syödä jälkiruokaa. Jos laatikoita ottaa kaikkia neljää vaikka pari ruokalusikallista, ja kinkkua isohkon siivun, niin kyllä mulla on maha täysi kun maitoakin ruuan kanssa juo sen pari desiä.
Ei meillä ole koskaan ollut mitään jälkiruokia jouluna.
Ja minä sentään olen 130kg ihminen.
Jälkkärit nyt menee aina! Minä ainakin syön jouluna pari lautasellista ruokaa ja jälkkäriksi yleensä jäätelöä. Ja vähän ajan päästä konvehteja...
Vierailija kirjoitti:
Sinä 130-kiloinen! Onko lääkitys tai sairaus syy kiloihisi? Minä syön jouluna kaksi reilua lautasellista ruokaa ja pian mahtuu vielä jälkiruokaa, viiniä ja suklaata. Tuo sinun määräsi ei kuulosta normaalilta. Mulla bmi 21.
No ei ole 130-kiloinen tuo tyyppi. Joulutonttu se siellä vaan provoilee tämän ketjun kustannuksella.
Itse teen mangorahkaa ja lisäksi jonkun kakun.
Mokkavaahto, joku raikas hedelmäinen juustokakku (mango, appelsiini jne.) tai rahka-marjapiirakka.
Sinä 130-kiloinen! Onko lääkitys tai sairaus syy kiloihisi? Minä syön jouluna kaksi reilua lautasellista ruokaa ja pian mahtuu vielä jälkiruokaa, viiniä ja suklaata. Tuo sinun määräsi ei kuulosta normaalilta. Mulla bmi 21.