Onko täällä muita, joilla meni veronpalautukset ulosottoon? Sieltä tuli kirje, jossa ilmoitetaan että veronpalautukset ulosmitataan, niin...

Vierailija

onko näkyykö siinä kirjeessä se koko ulosotossa oleva summa?

Kommentit (12)

Vierailija

Verovirastossa tulleessa lapussa lukee vain veronpalautusten määrä ja se summa joka ulosmitataan.

Ulosottoviranomaiselta saat sen tiedon, kuina pljon sinilla on velkaa yhteensä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kai sää nyt itse tiedät mitä sä velkaa olet. Jos et niin soita sinne ulosottovirastoon ja kysy.

Itse asiassa en tiedä. Ei ole mahdollista vielä vuoteen alkaa lyhentää ennnen kuin valmistun siis, joten en ole jaksanut edes huolehtia. Mutta siis tuossa kirjeessä on sellainen kohta lopussa jossa lukee:"ulosmittaukseen liitettyjen asioiden kokonaissaldo palautuspäivänä" ja siinä summa niin Tarkoittaako tuo sitä?:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sää nyt itse tiedät mitä sä velkaa olet. Jos et niin soita sinne ulosottovirastoon ja kysy.

Itse asiassa en tiedä. Ei ole mahdollista vielä vuoteen alkaa lyhentää ennnen kuin valmistun siis, joten en ole jaksanut edes huolehtia. Mutta siis tuossa kirjeessä on sellainen kohta lopussa jossa lukee:"ulosmittaukseen liitettyjen asioiden kokonaissaldo palautuspäivänä" ja siinä summa niin Tarkoittaako tuo sitä?:D

Vaikka se olisi se summa niin kasvaa aika mukavasti siitä vielä vuoden aikana :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vaikka se olisi se summa niin kasvaa aika mukavasti siitä vielä vuoden aikana :)

Kysymys olikin että onkp tuo se summa:D

Vierailija

Sieltä tulee kuitti erikseen jossa on eritelty sekä lyhennetyt summat että jäljellä olevat. Mutta vain niistä veloista joita tuolla ulosmittauksella on lyhennetty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sieltä tulee kuitti erikseen jossa on eritelty sekä lyhennetyt summat että jäljellä olevat. Mutta vain niistä veloista joita tuolla ulosmittauksella on lyhennetty.

Mut mitå tuo lause tarkoittaa? Siis tuo ulosmittaukseen liitettyjen....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kysymys olikin että onkp tuo se summa:D

Olisit saanu jo tietää jos olisit reippaasti soittanu ja kysyny!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mut mitå tuo lause tarkoittaa? Siis tuo ulosmittaukseen liitettyjen....

Velat on joskus erityyppisissä ulosotoissa ja toisia lyhennetään tuosta veronpalautuksesta ja toisia sitten ei. Toisaalta kaikki velat ei välttämättä ole jatkuvasti ulosotossa vaan perintäyhtiöt kikkailee noilla mm. siinä vaiheessa kun alkaa tulla se 3v? vanhenemisaika käsille niin laitetaan se uudelleen perintään ja vanhenemisaika nollautuu.

Tuo lause mitä sanoit tarkoittaa käytännössä siis niitä velkoja joita voidaan lyhentää veronpalautuksesta ulosmittaamalla ja jotka on sillä hetkellä ulosotossa. Saat kuitenkin kuitin jälkeenpäin jossa ne on ymmärtääkseni eritelty.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat