Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en kehtaa varata aikaa suuhygienistille tai hammaslääkärille

Vierailija

Viimeksi olen käynyt hammastarkastuksessa noin 10 vuotta sitten hammaskiviä poistattamassa. Nyt pitäisi myös poistaa hammaskiveä ja käydä näyttämässä tarvitseeko yhdelle alkavalle reiälle tehdä mitään. Ei vihlo kylläkään kuin satunnaisesti. Suu kuivui totaalisesti vatsansuojalääkkeiden ansioista ja sen takia varmaan se reikäkin hampaaseen tullut.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

En minäkään.. Tai oikeastaan kehtaisin, mutten halua mennä sinne kuuntelemaan sitä saarnaa hampaiden pesusta ja tupakoinnista.

Vierailija

Sinne vaan :) Kannattaa kurkata vaikka pari jaksoa Areenasta löytyvää Kandit-sarjaa, niin huomaat, ettei ne hammaslääkärit sun hampaitasi niin arvostele vaan haluavat auttaa :) Ja ehkä myös huomaat, että kannattaa tehdä hampaille kuitenkin hyvissä ajoin jotain, sun ongelmat ei vielä pahoilta kuulosta!

Vierailija

Sinänsä sitä hammaskiveä ei ole paljoa ehtinyt edes tässä 10 vuodessa kertyä mutta juuri tää käyntivälin pituus nolottaa vaikka pitäisi kyllä käydä se reikä myös varmasti näyttämässä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mene vaan, ei ne siellä ketään syyllistä. Jostain on hyvä aloittaa. Tilaa aika jo huomenna.

Eipä syyllistä.. Todellakin aina pitää hirveen saarnan ja huokailee samalla. :/

-Ohis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eipä se tilanne odottamalla parane...

No sehän tässä justiinsa onkin. Pakko mennä ennemmin tai myöhemmin ja jos järjen ääntä kuuntelee niin ennemmin. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene vaan, ei ne siellä ketään syyllistä. Jostain on hyvä aloittaa. Tilaa aika jo huomenna.

Eipä syyllistä.. Todellakin aina pitää hirveen saarnan ja huokailee samalla. :/

-Ohis

Oisko jopa aihettakin...

Vierailija

Sitähän voi käynnin aluksi ihan itse sanoa että käyntiväli on ollut pitkä ja itseä nolottaa niin voitaisiinko olla saarnaamatta. Yhtään enempää se ei vaadi. 

Ripsa

Mene ensin hammashygienistille - edullisempaakin.

Hän puhdistaa hampaasi.

Ja sitten hammaslääkärille.

Hampaista kannattaa pitää huolta.

Vierailija

Joudut aloittaja hammaslääkäriin joka tapauksessa lähitulevaisuudessa. Ajattele niin päin, että olet maksava asiakas, joka ostaa palvelun. Saat rahallesi vastinetta. Se on heidän työnsä hoitaa sinua. Et voi itse tietää, onko sinulla siellä tulossa vaikka miten monta reikää ja ne on korjattava. Huolehdi itsestäsi äläkä ajattele mitään saarnoja. Eihän sillä ole mitään merkitystä, sinulla itselläsi on jo huono omatunto, kun et ole hoitanut asiaa, niin ei sun tarvitse ajatella muitten mielipiteitä. Rohkeesti vaan!

Vierailija

Reippaasti vaan!

Mä kammosin, ja välttelin hammaslääkäriä, ja en vuosiin käynyt, sitten oli pakko mennä kun hammas lohkesi.

Pelotti hirveästi etukäteen, että se saarnaa ja puhiseee ja on inhottava. Pyh. Oli tosi mukava nainen, mainitsikin että hänen tekisi välillä mieli läksyttää menneiden vuosikymmenten hammaslääkärit, jotka saarnaamisellaan ja huudollaan on saanut silloisista koululaisista tehtyä aikuisia, jotka edelleen pelkää hammaslääkäriä. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat