miksi kaikkien pienitissisten naisten pitäisi olla kateellisia

Vierailija

isoista rinnoista?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska pikkutissinaiset näyttää pikkupojilta.

Voin vakuuttaa, että minua ei koskaan ole luultu pikkupojaksi! :D

Vierailija

On tuo toinen ketju, jossa väitetään, että kaikki pienitissiset on kateellisia isotissisille, niin haluaisin vain tietää, että miksi joku olettaa, että näin on. Siis mitä kadehdittavaa isot rinnat tuovat? En ymmärrä. T. 75C

Vierailija

Isorintaiset pönkittävät omaa itsetuntoaan kuvitelmalla siitä kateudesta.

Olen yli 60 v eikä rinnat roiku juuri yhtään, kun suurimalla osalla ikätovereistani ne kateuden kohteet ovat jo navan korkeudella tipahtaneet.

Vierailija

Pienet rinnat ovat kauniit! Itse toivoisin olevani pienirintaisempi. On jo alkanut kehittymään kuopat hartioihin rintaliiveistä. Vaikka minullakaan ei ihan mahdottoman isot rinnat olekaan, on näissä silti melkoisesti kannettavaa.

T. 75C myöskin

Vierailija

Isorintaiset saavat osakseen niin paljon vittuilua, ilkeilyä ja halveksuntaa muilta naisilta että on heidän nyt joku syy yritettävä sille kaikelle keksiä.

Välillä olen miettinyt irvailevatko nämä samat jättirinnoille naureskelijat myös isonenäisiä ja hörökorvaisia. Ilkkuvatko kenties vammaisten ominaisuuksille.

Vierailija

No en kyllä itsekään ymmärrä, miksi pitäisi olla. Kun kuuntelee isorintaisten juttuja, niin joutuvat kärsimään selkäkivuista ja liikunta on tuskaa. Lisäksi moni on joutunut kärsimään jo nuoresta asti seksuaalisesta ahdistelusta isojen rintojen takia. Jos rinnat ovat erityisen isot, niin miesten katse kääntyy vain sinne ja koko muu ihminen unohtuu. Nainen nyt saa seksiseuraa, vaikka olisi lauta, jos noin muuten panostaa edes vähän ulkonäköönsä. En ymmärrä, mitä niin hyvää ne isot rinnat toisivat pienirintaisen elämään, että sitä varten pitäisi käydä hommattamassa jotkut kalliit silikonit. Kyllä pienirintaisetkin naiset saavat huomiota miehiltä, että sitä varten on turha kadehtia isorintaisia. Toki niillä isorintaisille on sitten ne omat fanijoukkonsa, jotka eivät pienistä rinnoista välitä lainkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat ovat kauniit! Itse toivoisin olevani pienirintaisempi. On jo alkanut kehittymään kuopat hartioihin rintaliiveistä. Vaikka minullakaan ei ihan mahdottoman isot rinnat olekaan, on näissä silti melkoisesti kannettavaa.

T. 75C myöskin

Osta oikean kokoiset liivit, jossa se rintojen paino tulee ympärysnauhalle eikä olkaimille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T. 75C myöskin

Osta oikean kokoiset liivit, jossa se rintojen paino tulee ympärysnauhalle eikä olkaimille.

Jos on painavat rinnat niin tarvitaan korsetti niitä tukemaan ettei painoa tulisi olkaimille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T. 75C myöskin

Jos on painavat rinnat niin tarvitaan korsetti niitä tukemaan ettei painoa tulisi olkaimille.

Useimmiten riittää kun on oikean kokoiset liivit. Tarpeeksi napakka ympärys ja oikean kokoiset kupit. Kun laskee olkaimet ei liivit saisi valahtaa ollenkaan alaspäin vaan tuen tulisi pysyä suunnilleen samana. Jos liivit eivät pysy ylhäällä ilman olkaimia on valittu liian suuri ympärystä ja yleensä vielä liian pieni kuppikokokin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska pikkutissinaiset näyttää pikkupojilta.

Sinulla varmaan on sitten suuria ongelmia hahmottamisen kanssa ylipäätään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat