Miksi vieras nainen antaa, vaikka tietää että olen naimisissa?
Eikö naisilla ole jotain solidaarisuuden tunnetta toisiaan kohtaan jotta kieltäytyisivät ukkomiehistä? Tahi kieltäytyisivät edes siksi, että pitävät vieraissa käyvää miestä sikana.
Meistä miehistä uskon ihan mitä tahansa, mutta naiset, joiden pitäisi olla tunteiden ja moraalin ammattilaisia (ainakin tämän palstan nais-kirjoittajien mukaan), miten te kehtaatte?
Kommentit (37)
Ei se tussu kulu jos vähän tarjoaa. Mitä tuosta nyt. Pitää omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
No kun ukkomies tarkottaa, että mies on edes jollekin kelvannut. Naimaton voi olla ihan onneton tunari naisten kanssa tai joku peräkammarinpoika.
Nii, ja onhan se ukkomies todennäköisemmin paremmin perillä seksistä kuin joku kerran parissa kuukaudessa piparia saava sinkkumies.
En mää tiedä, mut rakastelen kyllä mieluummin ukkomiesten kanssa, jos haluun irtoseksiä. Pidempään suhteeseen käy kyllä sinkkumieskin, kun sen voi ajan kanssa kouluttaa.
Taitaapa mennä juuri päinvastoin. Jos mies on ollut 25 vuotta naimisissa saman naisen kanssa, hän on harrastanut samaa seksiä tasan 25 vuotta ja hänellä ei ole mitään käsitystä siitä mitä muut naiset haluavat. Sinkkumiehellä taas on paljon laajemmat tiedot vaikka harrastaisi seksiä eri naisen kanssa vain kerran vuodessa.
Sen lisäksi pitkissä liitoissa seksi on usein loppunut jo kauan sitten usein naisen haluttomuuden seurauksena.
-Mies 29v + 1v-
Olen ollut monen ukkomiehen kanssa. Mutta aina se on selvinnyt vasta jälkikäteen. Joten tietoisesti en ole ollut yhdenkään ukkomiehen kanssa. Olin 20-30 vuotiaana ilmeisesti keski-ikää lähestyvien ukkomiesten magneetti. Kysymykseen en siis osaa vastata.
Minä arvostan naista joka ymmärtää antaa kun mies vonkaa. Ei väliä onko varattuja. Sillä ei ole yhtään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut monen ukkomiehen kanssa. Mutta aina se on selvinnyt vasta jälkikäteen. Joten tietoisesti en ole ollut yhdenkään ukkomiehen kanssa. Olin 20-30 vuotiaana ilmeisesti keski-ikää lähestyvien ukkomiesten magneetti. Kysymykseen en siis osaa vastata.
Aina tuollaisia ukkomiesten kiertopalkintoja on ollut. Ämmän tyylistä näkee että siltä saa herkästi. Ukkomiehet tunnistavat huorahtavat ja puskaradio soi. 😁
Olen elänyt kaukosuhteessa vuosia. Seksuaalisia tarpeitani tyydytän välillä harratamalla yhden yön juttuja tms. Varatut miehet ovat seksin suhteen varmempia ja taitavampia kuin pidempään sinkkuina viihtyneet miehet. Rakastajaa en halua kun pelkään tunnesiteen muodostumista.
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt kaukosuhteessa vuosia. Seksuaalisia tarpeitani tyydytän välillä harratamalla yhden yön juttuja tms. Varatut miehet ovat seksin suhteen varmempia ja taitavampia kuin pidempään sinkkuina viihtyneet miehet. Rakastajaa en halua kun pelkään tunnesiteen muodostumista.
k
Kiva kun löytyy välinpitämättömiä torttuansa tarjoavia naisia. Kun SE torttu ei kulu tarvittaessa eikä pääse sammaloitumaan käytettäessä.
Miehet ovat kovasti tortun perään. Nam.🍪.
Koska valtaosa naisista on itsekkäitä lorttoja. Hauskinta näissä on toki se ratinalisointi, että minä voin panna ketä haluan, koska olen sinkku. :D Siinä on valtaosan naisista moraalikäsitys tiivistettynä. Vähän sama kun kadulla todistaisi sairaskohtausta, mutta ei tekisi mitään, koska ei ole kyseessä oma terveys.
Minä en koskisi varattuun.
Kunnioitan uskollisuutta enkä koskaan voisi loukata varatun puolisoa.
Uskottomat - kuten kirjoittaja - ovat mielestäni ihmiskunnan pohjasakkaa.
Miehet ne onkin parhaita moralisteja.
Jokainen vastaa omista tekosista, ei tarvitse murehtia muiden.
Seurustelin jonkin aikaa ukkomiehen kanssa ja seksi kelpasi aina, osasi hommansa täydellisesti. Nyt tapailen sinkkumiestä ja on aika harvakseltaan käytettävissä. Esileikkien kanssa olisi parannettavaa ja muutenkin hiukan kömpelöhköä toimintaa välillä. Ei paljoa kokemusta naisista.
Tuskin enää ukkomiehiin kajoan, mutta jos joillekin tarve hyvästä seksistä, kannattaa ukkomies ottaa kokeiluun. Sehän on miehen asia, jos vaimoaan pettää, ei vapaan naisen.
Minusta on tullut vartuttuani enemmän suvaitsevainen ainakin itseni kohdalla seksiasioissa. Antaisin melko helposti vaikka ukkomiehelle mutta pointti on siinä että ihan täysin vieras ei jotenkin luonnu. Ja tuntuu että pitäisi pikkuisen olla ihastusta pientä flirttiä ennestään. Muuten ei kertakaikkiaan helpolla luonnistu.
En oikein jaksa enää ottaa näitä panemisasioita kovin vakavasti. Ymmärrän että nuorena pitää olla uskollinen eihä suhteesta mitään muuten tule. Meillä vanhoilla ei enää ole niin väliä kunhan vähän rakasteltais ja se siitä.
Onko mielipiteitä?
Minua miehenä ainakin kiihottaa kun saa jonkun toisen omaa naida, eiköhän se ole samoin myös naisilla?
Vierailija kirjoitti:
Annan tai siis otan vastaan seksiä etäältä puolitutulta ukkomieheltä jos tilaisuus tulee eikä kumpikaan jänistä.
Ehkä tarvin pienen rohkaisuryypyn.
Teen tämän siksi koska mieheni ei näytä arvostavan minua naisena enkä saa minkäänlaista tyydytystä hänen panostaan. En edes kiihotu tippaakaan.
Kyseisen ukkomiehen seura sensijaan saa aikaan sellaista värinää etten tiennyt itseni sellaista edes tuntevan.
Olenhan idiootti ja kadun loppuikäni jos nyt tilaisuuden tullen peräännyn. Haluan edes kerran kokea miltä tuntuu hyvin kiihottuneena ottaa seksiä vastaan.
Olemme jo selvästi yli viiskymppisiä . Ehkä moraali laskee iän myötä tai sitten käsittää elämän rajallisuuden paremmin kuin nuorena.
Oli miten oli mutta vielä pitäisi päästä siihen tilanteeseen ja miten tilanteen hienotunteisesti vien eteenpäin että saan kokea hänen rakastelunsa? Olen täysin kokematon tässä.
Hymyilyä ja pientä flirttiä jne on kyllä puolin ja toisin.
Tässä ap:lle omakohtainen vastaus kysymykseesi. Saa moralisoida. Ei tule vaikuttamaan millään tavalla päätökseeni. Mutta tällaisesta tilanteesta lukisin mielelläni muiden kokemuksista. Miten etenen jos mies ujostelee vai onko sellainen edes mahdollista miehiltä? No aivan tuntuu teinien touhulta nyt tämä mutta taidan jopa olla ihastunut.
Pitkälle sama tilanne, paitsi meillä ei enää läheisyyttä pitkään aikaan. Luulin jo, että minua ei enää edes seksi kiinnosta, ikää pitkälle yli 50. Mutta voi taivas, että tämä mies on herättänyt sellaiset halut, etten muista ennen kokeneeni. Silmäpelin asteella ollaan. Ikinä en ole pettänyt, melkein 30 v. naimisissa. Nyt menisin, jos tilaisuus tulisi mutta en myöskään tiedä miten tästä etenisi.
Hyvä että on naisia jotka tarjoavat hyvää muillekin miehille. Ei sitä niin nirso pidä olla että vain oma äijä kelpaa.