Mitä tämä mies haluaa?? EN käsitä.

Vierailija

Mies tekstailee säännöllisesti yleensä iltaisin. Hyvin vähäsanainen on, mutta aina kehuu kauniiksi/vihjailee seksiä. Ei kysy treffeille eikä pyydä luokse. Joskus kestää vastata useampi tunti viesteihin.
Olemme nähneet yhteisten ystävien kautta noin 10 kertaa ja aina jutelleet normaalisti. Tuolloin ei suoranaisesti lähesty, mutta on selkeästi kiinnostunut ja juttu luistaa. Viimeviikolla kysyin voisimmeko nähdä ja jutella (haluaisin ottaa asiasta/miehestä selvää), mutta ei oikeastaan vastannut. Mitä ihmettä! Ymmärtäisin todella hyvin jos haluaisi pelkkää seksiä ja pyytäisi luokse, mutta mikä ihmeen motiivi tälläisessa on?! :D Ikää miehellä 34 ja minulla 25.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Empä tiedä, ei kasvotusten ole yhtään ujo... Itse hän minua lähestyi alusta alkaen. Ja viestit ovat sellaisia että niistä on ujous kaukana. Toki miestä voi sitten ujostuttaa ajatus kahden keskeisestä ajasta... Tiedä sitten.

-ap

Vierailija

Miehellä on selvästi muitakin naisia kierroksessa tai saattaa olla jopa vakavassa suhteessa. Hän haluaa silti pitää sinua "varalla", joten sen takia pitää yllä viestittelyä. Usko pois, tiedän kokemuksesta.

Vierailija

Itsekkin olen ajatellut, että vaimo saattaa olla kotona :D Ja haluaa vaan jännitystä tekstareilla. No hupinsa kullakin...... O.o

-Ap

Vierailija

Eli voimme tehdä tästä johtopäätöksen, etteivät kaikki miehet petä! :D On kuitenkin sanonut olevansa ihastunut minuun jne, mutta todellakaan ei silti etene asiassa. Tosin onhan varmasti monen mielestä tekstailukin pettämistä, mutta tavallaan positiivista.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan toi mun ukko. Iltaisin puhelimellaan ja kyllästynyt meikäläiseen.

Missäpäin asut, voidaan käräyttää se :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Empä tiedä, ei kasvotusten ole yhtään ujo... Itse hän minua lähestyi alusta alkaen. Ja viestit ovat sellaisia että niistä on ujous kaukana. Toki miestä voi sitten ujostuttaa ajatus kahden keskeisestä ajasta... Tiedä sitten.

-ap

Mieshuora se on, naisia joka mökissä tai akka kakaroineen kotona. Kuppa munaa saat heti kun tajuat kutsua kylään. Kannattaako alentaa itseään sille?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-ap

Mieshuora se on, naisia joka mökissä tai akka kakaroineen kotona. Kuppa munaa saat heti kun tajuat kutsua kylään. Kannattaako alentaa itseään sille?

Ei hätää, en ole kutsumassa kylään ;)

Vierailija

Just tällainen oli ja selvisi varatuksi. Tavattiinkin jo kuukauden viestitelyn jälkeen, oli seksiä ja vasta sitten selvisi, että on varattu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat