Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakanta.fi Kysymys!

Vierailija
10.12.2015 |

Kävin tänään verikokeissa. Tulokset ei kuitenkaan näy, eikä niistä soitettu, vaikka samana päivänä piti tulla. Missä vika? Mikä voi olla syy?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään pvk jankkaaja. 

Et niin joo. Olisit pysynyt nyt siellä ketjussa vaan!

Vierailija
22/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä eri syitä voi olla sille, että ne eivät nyt näy heti? 

Käskettiinkö varata soittoaika lääkärille? Jos käskettiin, saattaa olla että tulokset eivät tule näkyviin ennen kuin lääkäri on kertonut ne sinulle puhelimessa.

Ei. Hoitaja ilmoitti soittavansa kun kaikki tulokset valmistuu, mutta osa valmistuu vasta muutaman päivän kuluttua. Mutta yksi piti valmistua jo tänään.. 

Siinähän se vastaus sun kysymykseen on, mitä enää täällä mietit? Tuo nyt on ihan normaalikäytäntö että soitetaan vasta kun kaikki tulokset on valmiit, ei siitä tulis mitään jos kaikista yksittäisistä alettais erikseen soittelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan sitten ettet ole pvk-jankkaaja (joo'o). Ainakin olet Kanta-jankkaaja, tässäkin ketjussa.

Vierailija
24/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama juttu. Labroista näkyi vain tiedot, että on otettu, mutta ei mitään tuloksia... Kävin 2kk sitten siellä, eikä vieläkään näy mitään. Hoitaja oikein mainosti, että omakannasta voit sitten katsoa ne tulokset. No, ei kai sieltä sitten mitään löytynyt, kun ei ne ole mulle perään soitelleet.

Vierailija
25/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä tuloksia tulee pikkuhiljaa, kun valmistuvat. Kävin tämän ketjun innoittamana katsomassa Kantaa, olipa tullut diagnoosikin (eilen vielä ei ollut)  ja lääkitys, vaikka lääkäriaika vasta kahden viikon kuluttua :).

t. 1 ja 15

Vierailija
26/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama juttu. Labroista näkyi vain tiedot, että on otettu, mutta ei mitään tuloksia... Kävin 2kk sitten siellä, eikä vieläkään näy mitään. Hoitaja oikein mainosti, että omakannasta voit sitten katsoa ne tulokset. No, ei kai sieltä sitten mitään löytynyt, kun ei ne ole mulle perään soitelleet.

Katsoitko kohdasta "Terveystiedot" ja sen alta kohta "Tutkimukset"? Soita ihmeessä, kyllä ne kuuluisi noin pitkän ajan kuluttua näkyä.

Vierailija
27/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla näy mitään verikokeita tai niiden tuloksia ikinä omakannassa.  Vaikka minusta on nyt otettu aika runsaasti verikokeita viimeisen 2 kuukauden aikana.

Vierailija
28/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla näy mitään verikokeita tai niiden tuloksia ikinä omakannassa.  Vaikka minusta on nyt otettu aika runsaasti verikokeita viimeisen 2 kuukauden aikana.

Taitaa olla sairaanhoitopiirikohtaista, toisissa tulee, joissain ei.

Vierailija
29/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoitko kohdasta "Terveystiedot" ja sen alta kohta "Tutkimukset"? Soita ihmeessä, kyllä ne kuuluisi noin pitkän ajan kuluttua näkyä.

Joo, sitten vielä klikkasin sitä. Siellä lukee 

Tutkimuspyynnöt

Suunniteltu näytteenottoaika Tutkimuksen nimi Tutkimuksen lyhenne

tuolla tavalla, mutta mitään tuloksia ei lue. Ja tosiaan olen labroissa käynyt jo 2kk sitten. :D

Vierailija
30/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä eri syitä voi olla sille, että ne eivät nyt näy heti? 

Käskettiinkö varata soittoaika lääkärille? Jos käskettiin, saattaa olla että tulokset eivät tule näkyviin ennen kuin lääkäri on kertonut ne sinulle puhelimessa.

Ei. Hoitaja ilmoitti soittavansa kun kaikki tulokset valmistuu, mutta osa valmistuu vasta muutaman päivän kuluttua. Mutta yksi piti valmistua jo tänään.. 

Joka päiväkö sinulle pitäisi soittaa? Tänään valmistuu yksi koe, huomenna toinen ja viikonlopun jälkeen kolmas. On niillä kuule terveydenhuoltohenkilöstöllä muutakin tekemistä kuin soitella monta kertaa yhdelle potilaalle.

Vierailija
31/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuspyynnöt

tuolla tavalla, mutta mitään tuloksia ei lue. Ja tosiaan olen labroissa käynyt jo 2kk sitten. :D

Lääkäri on estänyt niiden näkymisen sinulle.

Vierailija
32/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuspyynnöt

Lääkäri on estänyt niiden näkymisen sinulle.

Oikeasti? Voiko niin tehdä? En tiedä näistä jutuista mitään.

Vierailija
33/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sairaanhoitopiirikohtaista, toisissa tulee, joissain ei.

Meilläpäin labrakokeiden tulokset näkyvät Omasotessa melko pian sen jälkeen, kun tulokset ovat valmiit. Siellä ovat näkyvillä myös ne, jotka eivät ole viitearvoissa. Kännykkään tulee tekstiviesti, kun tulokset ovat katsottavissa.

Vierailija
34/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei näy labrat ollenkaan omakannassa vaan pitää soitella itse tulosten perään, jos niissä ei ole niin paljon häikkää että soittavat terveyskeskuksesta ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän