Leidien lahjarinki HUIJAUS

tonttu

Sain kiertoviestin tästä lahjaringistä, kuulema onkin pyramidihuijaksen tapainen juttu. Onneksi en lähtenyt mukaan!

Kommentit (10)

Vierailija

Voisitkohan avata hiukan, millä perusteella kyseessä on pyramidihuijaus? Kun siinä ei hyödy yksi henkilö pyramidin huipulla vaan jokainen henkilö yhtä paljon. Lähettää lahjan yhdelle, saa 36 lahjaa. Ja sama homma JOKAISELLA OSALLISTUJALLA. Valoja nyt.

Vierailija

Näitähän on ollut maailman sivu. Milloin pitänyt lähettää suklaata, kirjoja, sukkia, kirjeitä, kortteja, ruokaohjeita... Kyseessä on siis ketjukirje. Kun yksikin lopettaa ketjun jatkamisen, ei muutkaan saa luvattuja lahjoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisitkohan avata hiukan, millä perusteella kyseessä on pyramidihuijaus? Kun siinä ei hyödy yksi henkilö pyramidin huipulla vaan jokainen henkilö yhtä paljon. Lähettää lahjan yhdelle, saa 36 lahjaa. Ja sama homma JOKAISELLA OSALLISTUJALLA. Valoja nyt.

Miten ihmeessä voisi olla muuta kuin huijaus? Mistä ne 35 ylimääräistä lahjaa tulee, jos jokainen ostaa vain yhden lahjan? Varmista, että valoihisi tulee myös virtaa, nyt ei vaikuta siltä että tulisi.

Pyramidihuijaukset elää ja voi hyvin, helposti huijattavia tuntuu riittävän.

Vierailija

Komppaan nelosta. Vitutti kun aina tunnollisesti itse jatkoin ketjua mutta mitään en ikinä saanut. Tuskin nämä aikuisten kesken toimivat yhtään sen paremmin.

Vierailija

Vitonen ei selkeästi tunne lainkaan ketjukirjeiden ideaa. Mikä ei poista sitä tosiasiaa että ei vaan toimi. Ketju katkeaa ensimmäisen viiden minuutin aikana.

Vierailija

Ei tietenkään tollanen voi ikuisuuksia toimia, ja harva kai saa edes kuutta ihmistä värvättyä mukaan, jotka sitten kaikki sais kuus mukaan. Mutta jollaki tasolla voi toimia niin pitkään, kun osallistuja on. Tietenki ne viimeiset ei saa keltään mutta.. 😁 itse aloin siksi, koska halusin antaa joulumieltä tuntemattomalle. Ajatuksena oli, että jos saan yhden lahjan takaisin, olen kiitollinen. Olen saanut nyt kaks lahjaa eli aivan hämmästyttävä tulos! 🙊

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinä ostat yhdelle ja saat lahjan 36:lta. Mistä ja keneltä ne 35 muuta lahjaa tulevat sinulle???  Jonkun täytyy jäädä pelkäksi maksajaksi :) 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat