Lapsitehtailijat ovat mielenterveysongelmaisia!

Vierailija

Oikeesti taas lähipiirissä saan seurata tällaista lapsitehtailija tapausta. Nyt syntyi 6 lapsi ja varaa ei ole mihinkään edes edellisen 5 kanssa. Yökättäviä loisia. Ei ole koskaan ollut töissä ja valittaa miten rankkaa elämä on ja ruinataan apua sossusta ja jouluapua ryhmissä.

Tällaiset tapaukset on pakko olla mielenteeveysongelmaisia. Ihan ok jos pystyt itse lapsi katraasi elättämään ja haluat suurperheen. Mut tollaiset tehtailija tapaukset suututtaa! Asia erikseen taas, jos esim. onnettomuus, jää leskeksi ja tarvitsee apua. Kaikilla on oikeus lapsiin, mut joku raja sellaisille pitäisi olla, joita ei pysty itse elättämään.

Kommentit (10)

Vierailija

Mun mielestä kaikilla ei todellakaan ole/olisi oikeutta lapsiin. Sääli, että maailmassa asiat eivät jakaudu kuten kukin ansaitsisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikilla ei todellakaan ole/olisi oikeutta lapsiin. Sääli, että maailmassa asiat eivät jakaudu kuten kukin ansaitsisi.

No joo tarkemmin ajatellen oon samaa mieltä kuin sinä. Kaikilla ei ole oikeutta lapsiin. Esim se yksi vajaa äiti, josta oli hetki sitten lehdessä. Joka jätti pienen vauvansa ja 2v tyttönsä autoon 2h kun ite meni ripsihuoltoon. Saati sit muut sairaammat yksilöt. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huhhuh mitä yleistystä! -Erikoislääkäri, jolla kuusi lasta (ja DI aviomies)

Erikoislääkärinä osaat varmaan lukea tekstin uudestaan ja oletan että pystyt lapsikatraasi elättämään miehesi kanssa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Erikoislääkärinä osaat varmaan lukea tekstin uudestaan ja oletan että pystyt lapsikatraasi elättämään miehesi kanssa.

Ap

Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta provosoiva otsikko niputtaa kaikki suurperheelliset mielenvikaisiksi. Suurin osa Suomen "lapsitehtailijoista" ymmärtää rajansa lasten hankinnassa ajallisesti ja rahallisesti ja osaavat varautua muutoksiin (eroon tai vaikka työttömyyteen). Puhut tietenkin tapauksista, jossa lapsia tehdään paremman sosiaalituen toivossa ja pelätään vanhempainvapaan loppumista, sittenhän täytyy lähteä töihin. Näitä on kuitenkin (onneksi) vain pieni osa Suomen suurperheellisistä. -Erikoislääkäri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta provosoiva otsikko niputtaa kaikki suurperheelliset mielenvikaisiksi. Suurin osa Suomen "lapsitehtailijoista" ymmärtää rajansa lasten hankinnassa ajallisesti ja rahallisesti ja osaavat varautua muutoksiin (eroon tai vaikka työttömyyteen). Puhut tietenkin tapauksista, jossa lapsia tehdään paremman sosiaalituen toivossa ja pelätään vanhempainvapaan loppumista, sittenhän täytyy lähteä töihin. Näitä on kuitenkin (onneksi) vain pieni osa Suomen suurperheellisistä. -Erikoislääkäri

Olisi kiva nähdä tilastotietoa asiasta.. Näin ei kuitenkaan lähipiirissäni ole. Itse olen tällaisen kuvailemasi moniperheen kasvatti. Äidillämme ei ollut todellakaan aikaa jokaiselle meistä ja rahallisesti joskus oli tiukkaa, mutta enemmänkin elimme tunneköyhässä lapsuudessa. Ajan puutteen ja väsymyksen vuoksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat