Tinder on pilannut miehet

Vierailija

Nykyään kaikenlaiset peruspetteritkin käyttäytyvät kuin naisten miehet, eli heillä on ties kuinka monta naista kierrossa ja nirsoilevat naisseuran suhteen. Se hyvä (tai ehkä kuitenkin huono) puoli heissä on, että kertovat paljon avoimemmin toiminnastaan kuin nämä naistenmieheksi syntyneet tapaukset. Mulle on parikin sanonut, että Tinderin takia ei kyllä ole kiinnostusta seurustella, että ennen siihen helpommin lähti kun naisen saaminen baarista oli ja on edelleen kaikkea muuta kuin itsestäänselvyys. Nykyään kuulemma vaativat naisilta paljon enemmän kuin ennen ja ihastuvat paljon harvemmin.

On se kiva naisena tapailla näitä pukkeja. Ennen oli niin paljon helpompi löytää sitoutumishaluisia ja suorastaan roikkuviakin miehiä. Nykyään tuntuu että lähes kaikilla miehillä on pelimiestyylisesti mennyt se ihastumisrefleksi pois päältä ja voivat paneskella vaikka vuosia ennen kuin joku nainen vie jalat alta. Tavallinen romanttinen nainen, joka ei halua kymmeniä tai satoja seksikumppaneita vuodessa, ainoastaan häviää tässä. Ennen nettideittailulla oli vähän sellainen maine, että siellä ovat epätoivoiset, mielenterveysongelmaiset ja seksiriippuvaiset. Tinderiin pitäisi saada jotenkin tartutettua tuo sama leima, ettei deittailu muuttuisi vain miesten panoareenaksi.

Sivut

Kommentit (201)

Vierailija

Olin hetken tinderissä, mutta sitten tajusin etten koskaan voisi alkaa parisuhteeseen tinderiä käyttäneen miehen kanssa joten poistin koko sovelluksen :D Tapaan miehen oikeassa elämässä tai sitten en.

Vierailija

On se joillekin kova pala, kun seksikokemusten kerääminen ei olekaan enää niiden poikkeuksellisen itsevarmojen ja komeiden sonnien tai nättien naisten etuoikeus.

Hajoapa siihen.

Vierailija

Itse olisin todennäköisesti Tinderin suosituin mies, mutta koska olen reilu niin annan muille mahdollisuuden. Eli minua ei löydy Tinderistä.

Vierailija

Jaahas, että nyt se onkin kauhea asia, kun tavallisen miehen ei enää tarvitse olla epätoivoinen? Voi jumaleissön näitä femakkoja! Että mitä surkeammin normaalilla miehellä menee naisten kanssa, sen parempi, kunhan naisilla on kivaa?

Vierailija

Sinänsä ihan jees, että tuossahan punnitaan onko miehellä oikeasti halua seurustella. Seksiä haluava mies saa rauhassa sekstailla kun aiemmin sama mies olisi tyytynyt ensimmäiseen naiseen vain seksin takia.

Muutoin olen samaa mieltä, että tässä häviää ne naiset, jotka on tositarkoituksella liikkeellä ja joille seksi kuuluu parisuhteeseen tai vasta vakavaan tapailuun.

Vierailija

Eikö se ole vaan hyvä että miehet nyt alkavat seurustella sen naisen kanssa josta oikeasti tykkäävät eivätkä vain epätoivoisena ensimmäistä joka hänestä kiinnostuu? Ja eikö ole hyvä että pääsevät sinkkuna panemaan, niin ei ole niin suuri houkutus pettää sitten, kun joku kaunis nainen kiinnostuu rengastetusta miehestä ja tulee suoraan ehdottelemaan pikkujouluissa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hmmm ... olen pysytellyt Tinderistä poissa, mutta tämän aloituksen jälkeen alkoi kiinnostaa.

Älä huoli, et saisi tinderistäkään.

Vierailija

Mun mielestäni on lähinnä hauskaa kun joku kuikelo kerskailee 300 tindermatchillaan. 

Hei jos sä vedät kaikille likee niin eiköhän niitä kerry, mutta ei se matchien määrä saa sua yhtään komeammaksi tai haluttavammaksi oikeassa elämässä =D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm ... olen pysytellyt Tinderistä poissa, mutta tämän aloituksen jälkeen alkoi kiinnostaa.

Olen ukkomies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen ukkomies.

Irrelevanttia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen ukkomies.

Irrelevanttia.

Kui?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat