miksi kaikki pienitissiset naiset on kateellisia

Vierailija

isoista rinnoista? ;)

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Tää on tietysti provo, mutta en mulla on ollut naisena vaikea samaistua siihen, miten hirveen tärkeet rinnat muka on. Mulla on ihan hyvän kokoiset, mutta jos esim saisin tietää sairastavani rintasyöpää, niin pois koko rinta ja samantien toinenkin. Erikoistahan se varmaan olisi, mutta nopeasti varmasti tottuisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tää on tietysti provo, mutta en mulla on ollut naisena vaikea samaistua siihen, miten hirveen tärkeet rinnat muka on. Mulla on ihan hyvän kokoiset, mutta jos esim saisin tietää sairastavani rintasyöpää, niin pois koko rinta ja samantien toinenkin. Erikoistahan se varmaan olisi, mutta nopeasti varmasti tottuisin.

ottaisit varmaan silarit tilalle kuitenkin eikö??

Vierailija

En ole ollut koskaan kateellinen... syitäkin on monia: 1. Pienet rinnat eivät ole vaikuttaneet älykkyyteeni, olen korkeasti koulutettu ja sitä arvostetaan 2. Pienet rinnat eivät ole vaikuttaneet sosiaalisiin suhteisiin, minulla on aina ollut paljon hyviä ystäviä 3. Olen ollut aina mielestäni kaunis ja sopusuhtainen, tällainen 'keijumainen' (valtavat rinnat saa monet näyttämään lihavemmilta kuin ovatkaan) 4. Pojatkin ovat aina olleet kiinnostuneita minusta ja nykyään seurustelee tasoiseni miehen kanssa, enkä koe että jonkun naisen kuppikoko olisi vienyt minulta miehiä :DD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pätkääkään kateellinen. :) t.70B

ei tarvitse valehdella itselleen ;) ap

Sori mutta mulle ei edes sopisi mitkään läskitissit, kun olen muuten niin hoikka ja siro. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ottaisit varmaan silarit tilalle kuitenkin eikö??

Eikö tuosta kirjoittamastani nyt siis tullut ilmi se aika selkeästi vaikkakin implisiittisesti, että en tietenkään? Ei kiinnostaisi käydä niitä uusimassa tasaisin aikavälein, enkä oikein tykkää miltä ne tuntuvat (oon päässyt kokeilemaan kaverin). Alkaisivat ihan varmasti häiritä. Ja kun olisi selvinnyt (toivottavasti) syövästä, niin ei paljon uudet leikkaukset kiinnostaisi muutenkaan. Ei rinnat vaan merkitse mulle mitään niin kovin ihmeellistä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat