Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen vetoa työpaikkani sosiaalisesti kömpelöön nörttiin

Vierailija
10.12.2015 |

Hänessä on sitä jotain mun makuun. Sitä pidetään varmaan tosi outona ja erikoisena. Minunkin mielestä hän on sitä mutta se ei ole ollenkaan huono juttu. Hän hikoilee usein ja välttelee katsekontaktia - kun katson häntä hän kääntää pään pois. Hän on varmaankin noin 35-vuotias. Ei siis johdu mistään teinin epävarmuudesta. Hänellä on minua miellyttävä ulkonäkö ja kaksi asiaa mitkä tekevät hänestä vieläkin ihanamman on kävelytyyli ja ääni. Ääni on pehmeä mutta sopivan matala. Hän puhuu hiljaisella äänellä ja sekin on mielestäni miellyttävä piirre. Hän ei myöskään puhu paljon ja vaikuttaa älykkäältä silloin kun olen kuullut hänen puhuvan. Joskus hän haisee vähän pahalta ja hänellä on risaiset vaatteet, mutta joskus taas tuoksuu niin ihanan puhtaalta ja vaatteet ovat ehjät. Hän vaikuttaa siltä ettei hän usko kenenkään voivan pitää häntä vetävänä. Minä kuitenkin pidän. En pidä ylisosiaalisista, itsetietoisista tai tyhmistä miehistä. Tämä mies on juuri noiden vastakohta. Harmittaa että tämä mies tuskin koskaan tulee saamaan tietää tuntemuksistani.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/30 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja sitten mä heräsin. Onko tämä ketju kenties ylilauta-jonnejen joukolla rakentama mestariprovo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihastunut tuollaiseen samankaltaiseen mieheen juuri nyt. :) Hän tuskin voisi uskoa että kaltaiseni kaunis ja älykäs sekä seksikäs nainen on hänestä sillä tavalla kiinnostunut. Aion omaan ihastukseeni ottaa askeleen lähemmäs ensi viikolla ja kysyä tulisiko kanssani kahville. Mulle tulee aina tuollaisista hiljaisista ja kömpelöistä ressukoista semmoinen hirveä hellyyden ja rakkauden tunne. :) haluaisin tehdä tuollaisen miehen aivan onnesta soikeaksi! 

Vierailija
24/30 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi provo. Kyllä mä ainakin uskon että nuo tuollaiset nörtti-tyypit jopa kunnioittaakin naista enemmän kuin tavisjampat joille ei mikään riitä. 

Vierailija
25/30 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hikoilee ja haisee pahalle... hyi

Vierailija
26/30 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... ja sitten mä heräsin. Onko tämä ketju kenties ylilauta-jonnejen joukolla rakentama mestariprovo?

No ei ole :-) Mä ainakin olen ihan oikeesti ihastunut siihen ujoon nörttiin, joka täällä on.

T. vertaistyyppi tuolta jostain ekasivulta

Vierailija
27/30 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli tollainen, sosiaalisesti kömpelö outo vähän haiskahtava nörtti. Oli myös persoonallisuushäiriöinen mikä paljastui nopeasti naimisiinmentyämme. Saa edelleen naista ja myötätuntoa, koska on tavallaan hellyyttävä kömpelöydessään ja sillä manipuloi ympäristönsä. Sadistinen väkivalta ei ole se ominaisuus, jota odottaa tollaselta tyypiltä. Siksi juuri kukaan ei usko mua kun kerron ex-miehestäni totuuden. Toi ihmistyyppi on mielestäni vaarallisin maan päällä kulkeva, sliipatut ympäristöään pyörittävät pelimiehet ovat sentään avoimesti sitä mitä ovat.

Vierailija
28/30 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuollainen. Löysin sen it-alan työpaikalta jossa olin itsekin töissä. Kyllä se oli raskas väsytystaistelu päästä suhteeseen sen kanssa. Mitään suoria lähestymisiä ei voinut harkita, mies olisi juossut karkuun. Kaveruuden kautta piti hitaasti rakentaa juttua. Muutaman vuoden väsytystaistelua se vaati että lopulta päädyttiin samaan petiin, kaljalla höystetyn tietokonepeli-illan pääteeksi. Olin muuten miehen ensimmäinen nainen, vaikka hän oli 38 kun tapasimme.

Vierailija
29/30 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mikä siinä onkin, että nuo työntää väkisin kaikki ihmiset pois läheltään. Vaikka ihmiset tykkäis siitä, niin ollaan vain tylyjä. Vaikka pyydetään mukaan kaikenlaisiin tapahtumiin, niin ei lähdetä. No noinhan introvertit toimii. Mutta vaikka joku haluaisi vain viettää toisen kanssa aikaa kotona, niin 'ei kiitosta' sataa. Ja kuitenkin haluaisivat, että joku tykkäis tai ettei aina tarttis olla yksin, mutta kenellekään ei anneta mahdollisuutta.

Vierailija
30/30 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sosiaalinen avoin ja etenkin kaunis vaimo. Olisin halutessani saanut miehekseni sellaisen "itseään täynnä olevan komistuksen" mutta en halunnut. Valitsin miehekseni hiljaisen rauhallisen ei mikään hirveän hyvä itseluottamus mutta järkevän, ahkeran, normaalin näköisen hyvä kroppaisen miehen. Olen nähnyt vuosien varrella kuinka näitä komistuksia kirpaisee kun näkevät meidät yhdessä onnellisena:) esim. Jotkut mieheni työkaverit. ja voin sanoa sen että makkarissa ei tietoakaan että mieheni oli ujo eikä uskaltaisi..... Paras ikinä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme