Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin 400€ arvoisen tabletin, paketissa olikin kaksi!

Vierailija

Mitä tekisit?

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Kyllä mä ottaisin yhteyttä siihen verkkokauppaan... Olis väärin käyttää laitetta, mitä ei ole maksettu. Kannattaa sunkin soittaa, saat paremman mielen.

Joskus ostin eräästä vaatekaupasta toppatakin ja pari muuta vaatetta. Kun lähdin kaupasta, aloin pohtimaan, että miksi maksoi näin vähän, ja katoinkin kuittia. Myyjä oli irrottanut hälyttimet, mutta ei ollut lyönyt sitä takkia koneelle. Tuli jotenkin automaattisesti "oman tunnon tuskat", ja menin takaisin sisälle ja maksoin takin.

Mitäköhän muuten tällaisessa tapauksessa tapahtuisi, jos olisi vain lähtenyt kotiin? (Saisiko siis varkaussyytteen esim. myyjän moan vuoksi?)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne huomaa sen inventariossa, jos pidät sen, lasku tulee sulle perässä.

Hah hah hah, niin juu varmaan :-)

Mut kyllä mä joka tapauksessa soittaisin sinne ja kertoisin tilanteen.

Vierailija

Jostain toisesta samaan aikaan lähetystä paketista puuttuu yksi laite. Eiköhän tuon ylimääräisen laitteen kohtalo selvinne lähettäjälle, kunhan tuon vajavaisen paketin vastaanottaja huomaa asian, ja aletaan selvittely.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä kaksi oli. Uskomatonta. Kyllä minä varmaan palautan sen toisen.

Et tietenkään palauta! Luuletko että joku iso firma kärsii yhden tabletin vuoksi? Komppaan 1., 2 .ja 4 .mielipiteitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä kaksi oli. Uskomatonta. Kyllä minä varmaan palautan sen toisen.

Et tietenkään palauta! Luuletko että joku iso firma kärsii yhden tabletin vuoksi? Komppaan 1., 2 .ja 4 .mielipiteitä.

Pystyisitkö hyvällä mielellä ja omatunnolla käyttämään sitä laitetta? En ymmärrä tällasia ihmisiä.

Ap, ehdottomasti otat yhteyttä kauppaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat