Vähänkäytetty.fi kokemuksia

Vierailija

Olen pari kertaa tilannu sieltä ja on toiminu hyvin, tuotteet tuli nopeesti ja oli hyväkuntosia yms. Mutta haluisin kokeilla myymistä. Onko kukaan myynyt siellä ja onko ne tavarat menny eli onko tullu voittoa? Vaikuttais ainaki aika helpolta systeemiltä..?

Kommentit (6)

Vierailija

Jos myyt, niin laita ainakin kunnon tuotekuvaukset. Itse en vaivaudu ostamaan yhtään mitään keneltäkään, joka kirjoittaa tuotekuvaukseksi vain, että "valkoinen potkupuku" ja sitten kunnon kuvauksena OK tai Hyvä. Miksi annoit sen kuntoluokan minkä annoit, missä on mahd. vikoja jos on, mikä on ostopaikka, onko lemmikki- tai tupakointikodista ja niin edelleen. 

Ihan eri juttu kirjoittaa "valkoinen potkupuku" kuin vaikka että "valkoinen H&M:n potkupuku, siisti käytetty, aavistus hahtuvaa pinnassa. Savuton ja eläimetön koti."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos myyt, niin laita ainakin kunnon tuotekuvaukset. Itse en vaivaudu ostamaan yhtään mitään keneltäkään, joka kirjoittaa tuotekuvaukseksi vain, että "valkoinen potkupuku" ja sitten kunnon kuvauksena OK tai Hyvä. Miksi annoit sen kuntoluokan minkä annoit, missä on mahd. vikoja jos on, mikä on ostopaikka, onko lemmikki- tai tupakointikodista ja niin edelleen. 

Ihan eri juttu kirjoittaa "valkoinen potkupuku" kuin vaikka että "valkoinen H&M:n potkupuku, siisti käytetty, aavistus hahtuvaa pinnassa. Savuton ja eläimetön koti."

Kiitos vinkeistä! Olisiko vielä jotain myyjää kertomaan että tuliko tuottoa vai oliko turha vaiva. Ap

Vierailija

Olen hetki sitten lähettänyt myyntiin sinne n.50kpl naisten vaatteita. Tällä hetkellä myyty alle kahdessa viikossa 23kpl vaatteista. Postituskulut siis tienattu jo takaisin ja vähän ylimääräistäkin. Oli aika kova työ kuvata vaatteet ja kirjoittaa selostukset mutta siitä eteenpäin ei mitään vaivaa. Pitää myös varautua siihen että tuotteet menevät halvalla jos niiden hintaa joutuu laskemaan. Kaikin puolin vaikuttaisi kuitenkin hyvältä kokemukselta. En ole itse ostanut tuolta vielä mitään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat