Pitäisikö kolmikymppiselle tulla vauvakuume lastenhoidosta?

Vierailija

Mulle ei tule. Hoitelen silloin tällöin kavereiden lapsia ja olen sen jälkeen niin kuolassa, räässä ja muutenkin poikki, ettei todellakaan tee mieli omaa. Miksi ihmeessä haluaisin kaiken tämän vapauden ja taloudellisen riippumattomuuden vaihtaa johonkin tuollaiseen?

Eilen hoidin puolivuotiasta ja kahta 2-vuotiasta. Välillä ihan hauskaa, mutta onhan se nyt hyvänen aika ihan kamalaa työtä. Pitää kieltää kaikkea (älä syö roskia/älä hakkaa siskoa lelulla päähän/ei saa laittaa uunia päälle/älä kaada maitoa). Ne ei syö siististi, sotkee muutenkin, nenä valuu ja tuota puolivuotiasta piti kantaa koko päivän, kun nuo 2-vuotiaat eivät osanneet varoa lattialla olevaa vauvaa.

Onko mussa joku vika?

Kommentit (9)

Vierailija

Nii..älä vaan tee lapsia..mene ihan nyt itseksesi sinne olemaan ja sano että et halua hoitaa niitä lapsia kun se on liian raskasta sulle..ei tarvi tulla eikä kaikille kuulu tulla ettei kakki uivelot vaan lisäänny..

olet muuten melko lapsellisen oloinen kolmekymppinen.

Odottaja 32 v.

Ei mullekaan tullut vauvakuume kavereiden lapsista, tuntemattomien jälkikasvusta puhumattakaan.
Vauvakuume tuli, kun löysin sen oikean miehen rinnalleni. Nyt odotetan esikoistamme. :) Vieläkään ei vieraat vauvat saa äidinvaistoja heräämään. Omaamme odotan kyllä innolla! :)
Tuskin sinussa siis mitään vikaa on, kaikki me olemme erilaisia. :)

Vierailija

Pikemminkin vie vauvakuumetta pois, omalla kohdallani ainakin.
Mulla tosin on kolme rakasta lasta ja jokainen on syntynyt vauvakuumeen seurauksena. Toisten lapsia en silti ole tykännyt ikinä hoitaa.

Vierailija

Ei mullekaan ole tullut vauvakuumetta, vaikka työskentelen lasten parissa ja hoidan kavereiden muksuja silloin tällöin. Ei edes kummilapsille vauvanvaatteita ostaessa ole tullut. Itse asiassa mä olen tieten tahtoen yrittänyt hommata vauvakuumetta itselleni. Olen kuvitellut miltä se oma nyytti tuntuisi ja näyttäisi, ja kuinka mukava olisi nähdä mieheni puuhaavan sen kanssa. Ei, siltikään ei tullut vauvakuumetta tai edes etäistä ajatusta että joskus haluaisin oikeasti oman.

En koe että minussa olisi silti mitään vikaa. Eikä ole Ap sinussakaan. Meitä lapsettomiakin maapallo tarvitsee. Eihän siitä tulisi mitään jos kaikki maapallon ihmiset lisääntyisivät holtittomasti. Sitä paitsi ilman omia lapsia jaksan töissä antaa lapsille 100% itsestäni. Sitä monet lapset tarvitsevat ja tuntuvat kaipaavankin.

Vierailija

Keksikää oikeasti uusia provoja. Nämä ovat niin vitun väsyneitä jo.

Jos teksti ei ole provo, niin ei kaikille iske vauvakuume ikinä. Eikä lapsia hankita järkiperustein.

Vierailija

Eihhän kaikille tule vauva kuumetta. 

Darwinilaisittain ajatellen se on vika ihan samalla lailla, kuin homous tai lesbous. Eli et tule monistamaan omaa geeniperintöäsi seuraaviin sukupolviin.

Oma vaimoni humaltuu jo pelkästä vauvan tuoksusta. Onneksi ollaan jo sen verran vanhoja, että uutta jälkikasvua ei ole tulossa, kuin korkeintaan lasten lasten kautta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat