Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan romantiikkaa ja erotiikkaa

Vierailija

oman mieheni kanssa saan vain munaa. Kaipaan niin että halkean. Tekisi mieli hankkia rakastaja, mutta pitääkö mun jättää toi? Lapsia tulee surku, jos vanhemmat eroavat...

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo kerro se  meille, älä kerro miehelle. Miehet osaa lukea ajatuksia.
Kerrottu on ja monta kertaa. Ei hyötyä. No rakastajan ottamisella en ole uhannut. ap

Vierailija

Koskahan ihmiset oppisivat tunnistamaan itsestään ne "halut" jota ei halua tai voi muuttaa ja etsisi parin niiden mukaan... !?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koskahan ihmiset oppisivat tunnistamaan itsestään ne "halut" jota ei halua tai voi muuttaa ja etsisi parin niiden mukaan... !?

Koskahan ihminen oppii ennustamaan 14 vuoden päähän, onko silloin vielä romantiikka hengissä? ap 

Vierailija

Järjestä sitä romantiikkaa ja kerro miehelle mitä haluat ja kuinka paljon. Ei hän muuten sitä voi tietää. Ei romantiikan puute ole syy pettämiseen eikä jättämiseen.

Vierailija

Mä en saa edes sitä "munaa"... 12 vuotinen suhde, mies pitänyt selibaatissa jo vuoden. 4-5 ekaa vuotta meni hyvin, vaikka silloinkin olin itse halukkaampi ja huomioonottavampi, mutta siitä sitten vaan kokoajan hiipunut...
Joskus olen jopa puolitosissani sanonut että jos tää jatkuu niin saa antaa mulle luvan rakastajaan, jos ei ero tule kysymykseen, 2 lasta on kuitenkin. Tuntuu vaan että menee ikä ja terveys hukkaan tässä...
Pettänyt en ole vaikka viimenen puoli vuotta on ollut ajatusta vastaan taistelua, kun törmäsin kahteen (!) mieheen jotka ovat musta haaveilleet jo silloin kun oltiin teinejä. 15 vuoteen ei olla nähty, nyt törmättiin ja olivat edelleen yhtä otettuja musta. Joten siitä ei ainakaan pitäs olla kiinni että olen rupsahtanut tms...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en saa edes sitä "munaa"... 12 vuotinen suhde, mies pitänyt selibaatissa jo vuoden. 4-5 ekaa vuotta meni hyvin, vaikka silloinkin olin itse halukkaampi ja huomioonottavampi, mutta siitä sitten vaan kokoajan hiipunut...
Joskus olen jopa puolitosissani sanonut että jos tää jatkuu niin saa antaa mulle luvan rakastajaan, jos ei ero tule kysymykseen, 2 lasta on kuitenkin. Tuntuu vaan että menee ikä ja terveys hukkaan tässä...
Pettänyt en ole vaikka viimenen puoli vuotta on ollut ajatusta vastaan taistelua, kun törmäsin kahteen (!) mieheen jotka ovat musta haaveilleet jo silloin kun oltiin teinejä. 15 vuoteen ei olla nähty, nyt törmättiin ja olivat edelleen yhtä otettuja musta. Joten siitä ei ainakaan pitäs olla kiinni että olen rupsahtanut tms...

Voi, otan osaa! Tietysti suhun verrattuna mulla ei ole mitään valittamista, kun mieheni on seksuaalisesti ihan viriili ja toimiva. Ymmärrän hyvin sun ajatukset enkä varmasti itsekään tietäisi mitä tehdä..

Joku sanoi että järjestä romantiikkaa.. No, sitä olen kyllä tehnytkin, mutta kun ei syty romantiikka niin ei syty. Kuinka romanttista on käskyttää toista katsomaan silmiin ja suutelemaan, kun huomaa ettei toista kiinnosta ja tekee vain työtä käskettyä, ei mitään oma-aloitteisesti..? Mulla on kaipuu, että mua katsotaan ja kosketaan, mun mies katsoo jotenkin ohi, eikä kiinnostu. Pannaan yhdessä, ei kummempaa.  ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat