Olen lastenhoitaja perheessä. Viime jouluna sain joulumuistamisena -->

Vierailija

Käytetyn suklaafondue-setin, jonka perheenisä oli tuonut työmatkaltaan perheenäidille, ostanut hätäpäissään jonkun tuliaisen vaimolleen lentokentän tax-freestä.

Olisi kiva, jos en tänä vuonna saisi mitään.

Kommentit (13)

Vierailija

Mä annoin viime jouluna meidän lastenhoitajalle Tommy Hilfigerin lompakon, maksoi noi 109e. Tyytyväinen tuntui olevan, ainakin otti käyttöön. Rahaa annan jo palkkana, joten jouluksi haluan antaa jonkun vähän persoonallisemman lahjan, jos olisi mennyt ihan pieleen, vapaasti olisi saanut käydä vaihtamassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ma sain n. 900 euroa kateista. Toivottavasti tanakin vuonna kateista. Peittoaa tavaralahjat mennen tullen.

Noin 900 euroa?Tulee mieleen että perhe on kerännyt kolehdin ja antannut nannylle ryppysiä seteleitä ja killinkejä sen minkä ovat kokoon haalinnut.Ai että mitäköhän kivaa esim.Räikkösten piika saa pukilta..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä tiesit setin taustan?

No koska mies tuli kotiin työmatkaltaan kesken päivän ja jakoi vähäisiä tuliaisiaan lapsille. Fonduesetin otti ja vei keittiöön, sanoi lapsille, että se on äidin tuliainen.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ma sain n. 900 euroa kateista. Toivottavasti tanakin vuonna kateista. Peittoaa tavaralahjat mennen tullen.

Noin 900 euroa?Tulee mieleen että perhe on kerännyt kolehdin ja antannut nannylle ryppysiä seteleitä ja killinkejä sen minkä ovat kokoon haalinnut.Ai että mitäköhän kivaa esim.Räikkösten piika saa pukilta..

Siis en mä mikään hoitaja ole.Sain nuo rahat vanhemmiltani ja sukulaisiltani yhteensä siksi niin epämääräinen summa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No koska mies tuli kotiin työmatkaltaan kesken päivän ja jakoi vähäisiä tuliaisiaan lapsille. Fonduesetin otti ja vei keittiöön, sanoi lapsille, että se on äidin tuliainen.

ap

..ja käytetyksi tiesin siitä, että avatessani tätä taivaallista lahjaa se ei sisältänyt enää pakkaukseen kuuluvia suklaita ja lähteen rööreistä sitä kuitenkin löytyi.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis en mä mikään hoitaja ole.Sain nuo rahat vanhemmiltani ja sukulaisiltani yhteensä siksi niin epämääräinen summa.

Outoa, että vastasit yleisesti joululahjoistasi, vaikka tässä ketjussa keskusteltiin lastenhoitajien joululahjoista.

Mutta mä näin eilen hevosen. Yhtä oleellista tähän ketjuun kuin sun 900 euroa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eihän viestisi liity sitten mitenkään tähän ketjuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No valuuttakurssit vahan vaihtelee. En nyt muista tarkkaa vuoden takaista kurssia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Jakoi VÄHÄISIÄ tuliasiaan lapsille!Sun tekstistä saa rivien välistä sellasen kuvan että olette perheen kanssa sen verran kypsynneet toisiinne etten yllättyisi jos et enää ensi jouluna ole heidä lahja tai palkkalistoillaan laisinkaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat