Vuosia nuoremmaksi 9.12.

Vierailija

Mitä mieltä Linnean muutoksesta?

Kommentit (7)

Vierailija

Ihana! Näin jo ennen-tilanteesta, että hän on kaunis ja upea. En ymmärrä, miten muka joku näki hänet lähemmäs kuusikymppisenä. Pitkälle naiselle sopii ylväs ryhti.

Vierailija

On jännä seurata noita ikäarvioits. Vanhat arvioivat muutkin vanhoiksi. Mieltävät kai itsensä suunnilleen samanikäiseksi kuin väsähtäneen kolmekymppisen. Nuoret taas arvioivat hirveän alhaisia ikiä, ehkä sen vuoksi, että jonkun näyttäminen 30-vuotiaalta ei ole heille kehu vaan haukku. Onkin kauden edetessä alkanut ärsyttää, että alun iät kysytään vanhoilta ja lopussa nuorilta, se selittää osaltaan isot vaihtelut.

Olen itse 38-vuotias ja osannut arvata hyvin ennen-kuvista naisten iät muuten paitsi ihan parikymppisten osalta. Ilmeisesti johtuu omasta nuoruusharhasta, että sen ikäisten ajattelee olevan lähempänä omaa ikää kuin he ovat.

Linnea oli tosi hyväkroppainen ja upea, en uudelle kampaukselle hirveästi lämmennyt.

Vierailija

Kampaus meni pieleen mutta muuten loistava muutos! Mielestäni hänelle olisi sopinut paremmin hieman pidemmät hiukset sivujakauksella. Ihana ja kaunis ihminen. Aloin itsekin harkitsemaan botoxia :o

Vierailija

En tykännyt, taaskaan. Naisella on jo valmiiksi ihan hyvä kroppa ja todella kaunis hymy, mutta taas sössivät. Hiuksista olisi saanut paljon paremmat ja se mekko... ihan nätti, mutta noilla säärillä olisi voinut laittaa vähän lyhyemmänkin hameen.

Vierailija

Musta ihan raikas muutos, tykkäsin mekostakin. Huomasitteko muuten että siellä kavereiden joukossa oli takavuosien tissiblondi Satu Lappi? Tai Nykänen hän taitaa olla nykyään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On jännä seurata noita ikäarvioits. Vanhat arvioivat muutkin vanhoiksi. Mieltävät kai itsensä suunnilleen samanikäiseksi kuin väsähtäneen kolmekymppisen. Nuoret taas arvioivat hirveän alhaisia ikiä, ehkä sen vuoksi, että jonkun näyttäminen 30-vuotiaalta ei ole heille kehu vaan haukku. Onkin kauden edetessä alkanut ärsyttää, että alun iät kysytään vanhoilta ja lopussa nuorilta, se selittää osaltaan isot vaihtelut.

Olen itse 38-vuotias ja osannut arvata hyvin ennen-kuvista naisten iät muuten paitsi ihan parikymppisten osalta. Ilmeisesti johtuu omasta nuoruusharhasta, että sen ikäisten ajattelee olevan lähempänä omaa ikää kuin he ovat.

Linnea oli tosi hyväkroppainen ja upea, en uudelle kampaukselle hirveästi lämmennyt.

Varsinkin kun ikää kertyy, monesta muut samanikäiset alkavat näyttää kamalan vanhoilta. Vanhat luokkakaverit ovat ikäloppuja ja itse senkun porskuttaa. Minulla on 55 v. työkaverinainen, joka minun alle 40 v:n silmissä on vaikuttanut aina paljon ikäistään vanhemmalta, mutta hän näkee ikääntymisen vain muissa. Vanhenevat miehethän ovat ihan kuuluisia siitä, että omaan ulkonäköön ei juuri kiinnitetä huomiota ja 40 v. nainenkin alkaa kuusikymppisen miehen makuun olla turhan rupsahtanut.

Vierailija

Linneasta tuli tosi kaunis, vaikka tukasta en niin tykännytkään. Enemmän ihmetyttää, miksi joku päästää itsensä noin repsahtamaan. Ja juu, olen itsekin parin pienen lapsen äiti. Mutta ei se nyt oikeasti aikaa vie, jos hiukan hiuksia kampaa ja laittaa päällensä vaikka istuvat farkut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat