Minkälaisiin seksuaalisiin fetisseihin olette miehillänne törmänneet?

Vierailija

Kertokaapa.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kenkäfetissiin useammallakin miehellä. Ovat halunneet nuolla kenkiäni ja että pidän niitä jalassa seksin aikana :D

No suostuitko? Oliko outoa vai tykkäsitkö?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut miestä. Itselläni vaikka mitä fetissejä... N22

Mitäs fetissejä sulla on? Olen aina luullut että naisilla ei yleensä ole fetissejä, vaan enempi fantasioita.

Vierailija

No mihinkään oikeasti outoon en kyllä ole törmännyt. Vaan ihan perusjuttuja, stay upit, korkokengät, korsetit tms. Omituisissa paikoissa paneminen niin että on ihan oikeasti yllätetyksi tulemisen riski. Yksi mies halusi kumihanskaa anaaliinsa, ei sekään minusta kyllä mikään kovin omituinen halu ollut verrattuna siihen mitä välillä kuulee.

Itse haaveilen kahdesta miehestä yhtä aikaa, mutta  taitaa kuitenkin jäädä ihan vaan fantasian tasolle...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenkäfetissiin useammallakin miehellä. Ovat halunneet nuolla kenkiäni ja että pidän niitä jalassa seksin aikana :D

No suostuitko? Oliko outoa vai tykkäsitkö?

Suostuin ja oli outoa. 

Koitin kiinnittää huomion muuhun kun se kenkien lipominen tuntui jatkuvan ja jatkuvan. Ja on epämukavaa pitää kenkiä jalassa sängyssä. 

Vierailija

Hahah, minä en kyllä varmaan kenkien lipomiseen olisi suostunut :D enkä myöskään pidä varpaiden imemisestä/nuolemisesta, hyi! Minun kohdallani miehet ovat vaan halunneet panna niin että korkokengät jalassa, varsinkin kun olen varsin lyhyt niin niillä koroilla saa vähän enemmän pituutta, helpompi panna seisaalteen. Minulla on sitä varten yhdet superkorkeat seksikengätkin :D

T: 5

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko tota kenkien nuolemista, oisin kuollu nauruun. Kiihottavaa...NOT

Ei ehkä sun mielestä, mutta jonkun muun mielestä on.

Vierailija

Mieheni haluaa, että pukeudun seksikkäästi. Pitsiin, korsettiin, stay-up sukkiin pitsireunuksella ja korkkareihin. Itsekin haluan olla haluttava kaikkien miesten mielestä, joten en vastusta yhtään.
N33D, 89-67-88, 65D, 162 cm, 49 kg

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat