Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkuvarpaat tulee tosi kipeiksi turvakengisssä

Vierailija

koko päivän kun seisoo ja varpaat sumpussa niin pikkuvarpaat ja vähän siitä alaspäinkin tulee tajuttoman kipeiksi, mitä ihmettä voin tehdä, ei noita nyt mahdottomasti ole erilaisia turvakenkiä, keittiöalalla siis olen. Jalaksen kengät nyt

Särkee vieläkin, vaikka kolmelta olen jo ottanut kengät pois, kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (5)

Vierailija

Sulla on leveä jalka. Jos ei ole mahdollista ostaa leveämpää lestiä niin osta 1-2 kokoa isompi kenkä.. Seisoessa liian pitkästä kengästä ei oo mitään haittaa, kunhan et maratoonille läjde.

Vierailija

Sopivan kokoisilta ainakin tuntuvat, alkuun ei särje ollenkaan, mutta loppupäivästä alkaa tuntumaan ja sitten vasta särkeekin kun ne ottaa pois. Ei ole mikään leveä lesti näissä

http://www.duunituote.fi/verkkokauppa/etusivu?page=shop.product_details&...

tuollaiset kyseessä, olisiko toisenlainen malli parempi sitten? Vai pitääkö keittiössä olla juuri tuonlaiset? Vasta olen aloittanut opiskelut, joten ei ole paljon kokemusta näistä

Vierailija

Niin kummat ne nyt on, Sievit vai Jalakset?

Mulla on Jalakset numeroa pienempänä, kun mun kengät yleensä, ja ne on just sopivat.

Sievit tuntuu liian kapeata jalkaan.

Mulla on tosin raksamallia, mutta ehkä merkeillä on jotain samankaltaisuutta eri tuotteissa.

Vierailija

Taitavat sittenkin olla sievit.

Eli ne taitaa vain olla liian pienet, kantapää on ainakin oikeassa kohdassa.

Parempi varmaan hommata raksamallit itellekkin

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat