Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään, jonka elämä on tuntunut merkityksettömältä,

Vierailija
12.02.2006 |

tyhjältä, vailla tarkoitusta olevalta.. ja lapsen saaminen on muuttanut sen kaiken. Tuonut elämään onnen ja tarkoituksen ja hyvän mielen?

Minä tunnen oloni melkoisen tyhjäksi. On hyvä mies, on ammatti, on työ, on rahaa ja taskussa paljon kokemuksia. Onko tämä tyhjyyden kokemus merkki siitä, että nyt olisi perheenlisäyksen aika? Ikää on 30.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tarinani:

Tulin suunnittelemattomasti(pillerit pettivät ilmeisesti vatsataudin vuoksi) raskaaksi kun olin 22-vuotias, mies oli 25v. Olimme molemmat aivan ihmeisämme, vihaisia ja surullisiakin. Emme olleet suunnitellee lasta vielä moneen vuoteen!

Päätimme kuitenkin toivottaa lapsen tervetulleeksi, aborttiin emme pystyneet. Raskausaika oli molemmille kitumista, emme ilolla odottaneet vauvaa ensialkuun. Loppuraskaudesta aloimme olla jo iloisella, odottavalla mielellä. Kun vauva syntyi, kaikki muuttui. Olimme mekin mieheni kanssa uudesti syntyneitä. Vasta vauvan synnyttyä ja varttumistaan seurattuamme huomasimme, että lapsi oli JUURI se, mikä elämästämme puuttuikin! Tuo vauva on nyt 5-vuotias ja hänellä on 2v sisaruskin ja olemme sitä mieltä, että esikoisen syntymä oli elämämme paras onnettomuus :D

Meidän tapauksessamme lapsi täytti tyhjyyden, jota emme edes ymmärtäneet olevan olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme