Koskeeko miehesi sinuun joka päivä jollain tavalla?

Vierailija

Millä tavalla?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Joka päivä:

Aamulla ennen kuin lähtee töihin tulee suutelemaan minua sänkyyn ja silittää hiuksiani. Tullessaan töistä suutelee ja halaa minua. Asunnossa liikkuessamme kun kohtaamme koskettaa minua olkavarresta tai vyötäröstä. Illallisen jälkeen suutelee. Sohvalla yhdessä istuessa pitää kainalossa tai silittää jalkojani tai hyväilee kädellään niskaani, joskus hieroo sitä tai jalkojani. Nukkumaan mennessä ottaa kainaloon ja silittelee ja suutelee. Sanottuamme hyvät yöt, ottaa minua kädestä kiinni.

Sitten on tietenkin erikseen seksuaalinen koskettaminen, jota ei välttämättä ole joka päivä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei. Minuun ei kosketa ilman minun lupaani, en ole mikään miehen tyydytyksen väline.

Sieltä se tuli! Ketju lukkoon.

Vierailija

Halaa ainakin, suukottelee ja ihan suudellaankin välillä. Ohimennessään kiertää kädet ympärille, silittää hiuksista tms. 

Seksiä ei ole joka päivä, ehkä 2-3 kertaa viikossa. Olemme olleet yhdessä 21 vuotta eli uskon, että meillä enemmän fyysistä kontaktia kuin monilla muilla tämän tien kulkeneilla. 

Rakastamme toisiamme! Olen siitä tosi onnellinen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mietin vain että pitäisikö erota, kun mies ei joka päivä koske muhun millään tavalla. Ap

Onko tilanne ollut aina samanlainen?

Koskee ja koskettelee montakin kertaa kertaa päivässä. Ne sen kosketukset saattaa olla vain kevyitä tissien hipaisuja ohimennen, joskus taas terävä läpsäys pepulle, tai kunnon puristus pakarasta. Joskus keittiössä hommaillessani mies saattaa hiipiä taakseni ja kietoa kätensä mun ympäri ja painaa etumustaan mun peppua vasten ja puristella tisseistä. Tätä se tekee etenkin silloin, kun haluais illalla saada multa piparia.

Lisäksi meillä on jo vuosia ollut tapana hieroa toisiamme vähintään kerran pari viikossa. Eikä siis olla mikään vastarakastumut pariskunta, vaan minä nainen 37 v. ja mies 38 v. Naimisissa on oltu 12 v. ja lapsiakin kaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain että pitäisikö erota, kun mies ei joka päivä koske muhun millään tavalla. Ap

Ei ole
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

joillain ihmisillä on laajempi yksityinen alue kroppansa ympärillä kuin toisilla. mutta kyllä terveessä parisuhteessa pitää olla fyysistä koskettamista, ihminenhän nääntyy jos iho ei saa hellyyttä!

Vierailija

Mun mies on tosi huono halailemaan mutta joka aamu olemme hetken lusikkana, päivän mittaan suukotellaan pari kertaa ja illalla nukkumaan tullessaan taputtaa mua pepulle.

Vierailija

Kaappaa arkena vähintään kerran syleilyynsä, viikonloppuisin useammin. Vaihdetaan pusut melkein joka kerta ku ohitamme toisemme kotona :) Naimisissa 5v. ja 2kpl alle kouluiäkäistä lasta. Olisi outoa jos emme osoittaisi läheisyyttä ja rakkautta päivittäin edes pusulla tai halilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole
Ap

Olet varmaan sanonut että asia vaivaa sinua? Miten itse osoitat hellyyttä miehellesi ja onko hän silloinkin torjuva?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat