Mies 29v + 1v miettii; kaveriksi tapahtumaan?

Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Haluaisiko joku lähteä kansalaisopiston joulutapahtumaan huomenna?

-Mies 29v + 1v-

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä paikkakunta? Haittaako jos olen muutaman vuoden vanhempi kuin sinä?
Ei haittaa. Kuopio.

-Mies 29v + 1v-

Ai harmi. Olen Turusta. Oltaisiin voitu jutella vaikka hamstereista, mulla on ollut niitä lähes 20 kpl.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

Moneltako? M53
En vielä tiedä. Toivoisin seuraksi alle 35-vuotiasta naista tai miestä; mieluiten naista. Kiitos kuitenkin kiinnostuksen osoittamisesta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Kyllähän minä muuten voisin, mutta kun ahdistun niin kovasti tiedosta, että housuissasi on miehen sukuelimet. Sellaisia me naiset olemme.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä paikkakunta? Haittaako jos olen muutaman vuoden vanhempi kuin sinä?
Ei haittaa. Kuopio.

-Mies 29v + 1v-

Ai harmi. Olen Turusta. Oltaisiin voitu jutella vaikka hamstereista, mulla on ollut niitä lähes 20 kpl.

Oletko kasvattanut niitä vai miten niitä on niin paljon kertynyt?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Mullakin on hamstereita ja gerbiilejä ollut paljon, olen kasvattanutkin niitä. Olen N33, haetko mut Varsinais-Suomesta? Saat vaikka kaksi gerbiiliä vaivan palkkaa, meillä on nytkin poikasia.

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

Moneltako? M53
En vielä tiedä. Toivoisin seuraksi alle 35-vuotiasta naista tai miestä; mieluiten naista. Kiitos kuitenkin kiinnostuksen osoittamisesta.

-Mies 29v + 1v-

Harjoitat kyllä pahemman laatuista ikä- ja sukupuolirasismia. M53 voi olla todella hieno ihminen ja sinä lyttäät hänet näin edes tapaamatta! Törkeää!

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

Moneltako? M53

-Mies 29v + 1v-

Harjoitat kyllä pahemman laatuista ikä- ja sukupuolirasismia. M53 voi olla todella hieno ihminen ja sinä lyttäät hänet näin edes tapaamatta! Törkeää!

Tämä on naisvaltainen palsta ja jos mies toivoo seuraa, niin hän olettaa että se olisi naisseuraa useimmissa tapauksissa.

Jos joku kertoo olevansa isäni ikäinen mies ja haluavansa tavata ilman sen suurempia sepustuksia, oletan sen useimmiten olevan nainen, joka haluaa pilkata miehen yrityksiä löytää naisseuraa, koska tuollaisen kuvion olevan nähnyt toistuvan varsin monta kertaa myös muiden mieskirjoittajien kohdalla.

Miehiä yhdistää yleensä yhteiset kiinnostuksen kohteet, joihin vaikuttaa jossakin määrin myös ikä. Naisten tapailu taas perustuu enemmän sukupuoliseen vetovoimaan, jossa nuo asiat ovat toissijaisia ja selvitetään vasta tutustumisen kuluessa.

-Mies 29v + 1v-

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
Mullakin on hamstereita ja gerbiilejä ollut paljon, olen kasvattanutkin niitä. Olen N33, haetko mut Varsinais-Suomesta? Saat vaikka kaksi gerbiiliä vaivan palkkaa, meillä on nytkin poikasia.
Tuskin olisit tosissasi sieltä asti tulossa ja minulla ei ole autoa. Mitä tuo 'meillä' tarkoittaa? Onko sinulla lapsia tai mies myös?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olisit tosissasi sieltä asti tulossa ja minulla ei ole autoa. Mitä tuo 'meillä' tarkoittaa? Onko sinulla lapsia tai mies myös?

-Mies 29v + 1v-

Minulla on alakouluikäinen lapsi, joka asuu kanssani.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat