Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella hysteerisesti lentopelkoisen kanssa?

Vierailija

Tuttavapiirissäni on mieshenkilö, jonka ex-tyttöystävää ei olisi saanut lentokoneeseen mistään hinnasta tai minkään lääkityksen alaisena. Rahaa olisi ollut matkustaa, mutta jokainen matkahaave kariutui lentopelkoon.

Miten sinä kokisit tilanteen? Itse en pystyisi missään nimessä olemaan tällaisessa suhteessa, koska matkustaminen on yksinkertaisesti niin hienoa ja kivaa. M36

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Pystyisin. Ja aina on olemassa myös pieni mahdollisuus, että tilanne muuttuu joskus. Sitten en pystyisi, jos lentopelkoinen kieltäisi lentämisen myös toiselta. 

Vierailija

En, mutta mun mies voi. Matkustellaan kyllä, mutta mun täytyy riipaista koneessa pari valkkaria heti alkuunsa. Sori vaan raittiusintoilijat!

Vierailija

Tadaa...voisin, koska olen lentokammoinen. Ja yllätys, yllätys, seurustelen lentäjän kanssa.. Eikä tämä meitä ahdista.

Vierailija

Pelko on aiheesta .
Matkustakaa laivalla hki-tallinna-hki 😊
Ja päivittäkää FB ja twitter + muut " käytiin etelässä 😇 "

Vierailija

Seurustelen hysteerisesti, mutten lentopeloista tiedä. En tiedä vaikka itsellänikin olisi, enhän ole ikinä kokeillut, kuten ei usea kumppaninikaan.
N45

Vierailija

En voisi koska jos joutuisi junalla matkustamaan esim. Helsingistä Ouluun, niin joutuisi istumaan ryysyproletariaatin kanssa samassa karsinassa sen sijaan että siemailee kuoharia ykkösluokasa.

T: Kokoomuslainen menestyjä ja vastuunkantaja, vastakkainasettelun aika on ohi!

Vierailija

Mulla on lentopallo ja seurustelen. Pelko hankaloittaa elämääni ja rasittaa miestäni koska matkustan useamman kerran vuodessa. Kun matkustan hänen kanssaan itken hysteerisesti jo lentokentällä ja koneessa käytökseni vain pahenee. Kun matkustan ilman häntä, niin soitan kentältä itkien 'hyvästelypuheluita' koska olen varma että kuolen. Näin kun tästä kertoo niin naurettavalta tää kuulostaa mutta mikään jälkipuhe ei enää siinä tilanteessa auta. Kaikesta huolimatta mies on kestänyt mua monien lentojen ajan ja olen kiitollinen siitä.

Vierailija

Tietysti voisin. Ei seurustelu tai edes avioliitto tarkoita sitä, että matkoille pitää lähteä aina yhdessä. Voisin aivan hyvin matkustaa lentokoneella yksin, jos kumppani ei siihen pystyisi. Ja yhdessä sitten auto-, juna- tai laivamatkoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En voisi koska jos joutuisi junalla matkustamaan esim. Helsingistä Ouluun, niin joutuisi istumaan ryysyproletariaatin kanssa samassa karsinassa sen sijaan että siemailee kuoharia ykkösluokasa.

Sinä kuule lennät sinne Thaimaahan ihan business-luokassa pisteillä. Ykkösluokka on oikeasti rikkaille, eikä Suomesta lähde edes koneita, joissa olisi ykkösluokka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
 Itse en pystyisi missään nimessä olemaan tällaisessa suhteessa, koska matkustaminen on yksinkertaisesti niin hienoa ja kivaa. M36

Ja miten se estäisi sinua matkustamasta? Mä osaan kyllä matkustaa ihan yksinkin, vaikka olen naimisissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tadaa...voisin, koska olen lentokammoinen. Ja yllätys, yllätys, seurustelen lentäjän kanssa.. Eikä tämä meitä ahdista.

Pelkäätkö miehesti puolesta aina kun on töissä vai vaikuttaako pelko vain sillon jos olet itse koneessa?

Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija

Voisin.

Olen lennellyt edestakaisin jo ihan riittävästi.

Hauskempaa olisi matkustaa esim junalla, mutta se vaatii niin paljon rahaa ja aikaa, että sellaiseen minulla ei enää ole varaa.

Jos oikein tykkäisin jostakin, niin miksi edes matkustaa, kun kotoa löytyy kuitenkin se oma rakas.

M:49

Vierailija

Minä oon törkeän lentopelkoinen ja silti on avopuoliso, joka minua jaksaa. Hänellä matkahaaveita kaukomaihin, mutta toistaiseksi olen sanonut että niille en pysty lähtemään mukaan. 2-5h lentomatkoja olen reissannut paljon, mutta nyt pelko on niin paha, että eurooppaankin menen mieluummin laivalla ja junalla.

Onhan se harmi, koska puolison kanssa olisi kiva matkustaa ja itsekin haaveilen esim. Singaporesta, USAsta, Kiinasta ja Uudesta-Seelannista, mutta tämän hetken pelon kanssa ne on ihan mahdottomia. Olen vähän samanlainen kuin yksi ketjun kommentoija. Saatan itkeä jo lentokentällä, vaikka otan rauhoittavaa lääkettä ja mitä enemmän turbulenssia, sitä enemmän itken ja sitä todennäköisemmin saan paniikkikohtauksen.

Säälihän se on, mutta lähes kaikilla on jokin pelko. Toisilla voimakkaampi kuin toisilla. Hassua jos minut lempattaisiin seurustelukumppanina pelkoni takia. :-D Kertoisi siinä tilanteessa enemmän miehestä kuin minusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oijoi. Kerro meille köyhille, millaista on matkustaa lentokoneen ykkösluokassa Hki-Oulu -väliä. Sen täytyy olla maailman upeimpia linjoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat