Iso myötä häpeä katsoa huonoosaisuutta. Cittarissa euron tarjoukset niin koko kauppa vilisee pullollaan ihmisiä.
Ite en koskiskaa euron tuotteisiin. Olenkin Kokoomuslainen.
Kommentit (47)
Uppista. Kauanko ne europäivät kestää?
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä on yhdyssana ja kokoomuslainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
Ja huonoosaisuutta kirjoitetaan väliviivalla huono-osaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä on yhdyssana ja kokoomuslainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
Totta ja jo nämä virheet paljastavat ettei ap voi olla kokkari. Muuten fiksut ihmiset eivät osta mitään normaalihinnalla, vaan tarjouksista.
Kyllä kokoomuslaiset tekevät tuollaisia virheitä, kokoomuslaiset dippainssit varsinkin. Ihan kauheaa niiden tekstit. Minulla on niitä työkavereina niin joudun lukemaan. Vihreissä sen sijaan on hipinnäköisiä kulttuurisnobeja, joiden kieli on täydellistä.
Mitä tarjouksiin tulee niin minulla ainakaan en töiltäni jouda niiden perässä juoksemaan.
Mitä sä siellä käyt? Sun kuuluu käydä Stockmannin ruokakaupassa.
Mikäs itse ap:n koulutustaso mahtaa olla kun nuo yhdyssanatkaan ei luonnistu? :D
Einespaska voi olla joskus jopa terveellisempää kuin kotona tehty. Kotona tulee helposti lisäiltyä liikaa suolaa, rasvaa ja kermaa. Valmisaterioissa on monesti melko maltilliset kalorimäärät/100g Pakasteaterioissa ei ole liiemmälti edes lisäaineita.
Tuorepaska hifistelijöille Ylen uutisesta:
"Jos pakastekasvikset on pakastettu nopeasti sadonkorjuun jälkeen, niissä voi olla jopa enemmän vitamiineja tallella kuin tuoreissa, pitkään varastoiduissa kasviksissa..."
– ...pakastepinaattikeitto voi olla ravintoarvoltaan hyvin samantyyppinen kuin kotona valmistettu, koska teollisuudessa on erittäin nopea kuumennus- ja pakastusprosessi"
Ja näille "valkoinen pullamössö leipä on saatanasta ja vain white trash ruokaa" valittajille: Maailmalla syödystä leivästä lähes 100% on juuri tätä paskaleipää. Suomi on poikkeustapauksia ruisleipineen, leseineen ja moniviljatuotteineen.